Customer Relationship Management (CRM)
Software

ادغام CRM و ERP و تفاوت های آنها فراتر از ارتباط با مشتری: شناخت، تحلیل و واکنش به الگوهای رفتاری مشتری راهنمای راه اندازی برای انتخاب بهترین نرم افزار فروش CRM vs CEM مشتریان‌ را بشناسید با استفاده از ابزار CRM، بهتر ارتباط برقرار کنید تا بهتر بفروشید تسهيم چشم‌انداز؛ ابزاری مهم در توسعه مهارت رهبری سازمان آیا به نرم افزار CRM نیاز دارید؟ سندروم بیهوده‌گذرانی در کادر فروش و روش‌های مقابله با آن نمونه ساده یک گردش کار Negative Customer Experience Web application software packages - SaaS New customer churn is endemic to finance institutions Call centers and Voice of Customer منافع استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در مراکز تماس مخل طراحی CX نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مشاوره CRM


یک مدیر فروش موفق چه وظایف و ویژگی هایی دارد؟ 8 ابزار مدیریت فروش حرفه‌ای

 

برای اینکه بدانیم مدیر فروش موفق کیست ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که مدیر فروش چه وظایفی دارد. مدیر فروش کسی است که رهبری و مدیریت جمعی از فروشندگان محصولات یک برند تجاری را بر عهده دارد. مدیران فروش مشخص می‌کنند که برنامه‌های فروش بر روی چه اهدافی تمرکز کنند. به اعضای تیم فروش آموزش می‌دهند و آنها را راهنمایی می‌کنند تا فروش موفق‌تری داشته باشند. بنابراین مدیر فروش موفق کسی است که بتواند به‌خوبی از پس انجام این وظایف برآید تا فروش بیشتر و سودآوری داشته باشد. وظایف مدیران فروش بسته به شرکتی که برای آن کار می‌کنند متفاوت است.

بنابراین در این مقاله ما سعی کرده‌ایم ویژگی‌های یک مدیر فروش حرفه‌ای را معرفی کنیم. همچنین در ادامه از مهارت‌ها و بهترین ابزارهای فروش صحبت کرده‌ایم. دانستن این مهارت‌ها کمک می‌کند در مدیریت فروش، موفق عمل کنید.

مدیر فروش موفق چه کسی است؟

مدیران فروش موفق لزوما کسانی نیستند که بیشترین فعالیت و بزرگترین کارها را انجام می‌دهند. بلکه باید بتواند فروشندگان زیر مجموعه خود را به‌خوبی اداره و هدایت کند.

اگر به مجموعه مدیران فروش موفق نگاهی بیندازیم می‌بینیم که آنان تعامل مثبت و انگیزشی با اعضای تیم خود دارند. آنها به‌راحتی می‌توانند اعضای تیم فروش خود را تحت تاثیر قرار دهند و برای اجرای یک برنامه فروش جدید، آنها را توانمند سازند.

مدیر فروش موفق کسی است که بتواند به هر یک از فروشندگان تیم خود، سهمیه فروش و راهنمایی متناسب با آن را ارائه دهد. بنابراین باید پیش از آن، فروشندگانی استخدام کند که ویژگی‌های یک فروشنده باانگیزه و متعهد را داشته باشند. از سوی دیگر مدیر فروش خوب، فروشندگان خود را رها نمی‌کند و به‌ازای هر یک از آنان، برنامه‌ فروش مستقلی، همراه با راهنمایی‌های پیگیرانه در نظر دارد. اکثر مدیران فروش، فروشندگانی هستند که شایستگی و مهارت خود را در نقش یک فروشنده خوب ایفا کرده‌اند و فرصت ارتقا یافته‌اند.

اگر بخواهید یک فروش عالی را تجربه کنید باید بتوانید وظایف یک مدیر فروش موفق را در خود تثبیت و تقویت کنید.

وظایف مدیر فروش

از دغدغه‌های و وظایف مدیر فروش موفق این است که اعضای تیم فروش خود را به‌درستی انتخاب کنند. بنابراین همیشه در ابتدای شروع هر برنامه فروش از خود می‌پرسند ” چگونه یک فروشنده خوب استخدام کنیم؟ “. دلیل این دغدغه هم ساده است. آنها می‌خواهند از کارکنانی در مسیر فروش استفاده کنند تا بتوانند به توصیه‌ها و راهنمایی‌های آنان به دقت گوش کنند و با زیرکی برای اجرای آن اقدام نمایند.

از دیگر وظایف مهم مدیریتی در حوزه فروش، برنامه‌ریزی برای توسعه برنامه‌های فروش، نظارت بر روند پیشرفت اهداف برنامه‌ریزی‌شده و هماهنگی با بخش بازاریابی سازمان است. اغلب توصیه می‌شود مدیر فروش، مدرک کارشناسی مرتبط با حوزه تجارت داشته باشد. یک مدیر با دانش آکادمیک شرایط فروش را بهتر درک می‌کند و در تقویت تیم فروش بهتر عمل می‌کند. همچنین سابقه کاری در زمینه فروش مزیت محسوب می‌شود.

به‌طور کلی وظایف مدیر فروش را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  1. تحقق اهداف فروش برنامه ریزی شده
  2. تعیین اهداف فروش جداگانه با تیم فروش
  3. پیگیری اهداف فروش و گزارش نتایج در صورت لزوم
  4. نظارت بر فعالیت‌ها و عملکرد تیم فروش
  5. هماهنگی با تیم بازاریابی سازمان
  6. آموزش مداوم فروشندگان
  7. توسعه و هدایت تیم فروش خود از طریق انگیزه ، مشاوره و آموزش دانش محصول
  8. تبلیغ و گسترش سازمان و محصولات آن

 

چگونه مدیر فروش موفقی باشیم؟

اگر درک درستی از ویژگی‌های یک مدیر فروش حرفه‌ای نداشته باشید، از اثربخشی شما به‌عنوان رهبر یک تیم کاسته می‌شود. ممکن است بسته به نوع یا حجم کاری خود با فشار زیادی برای انجام فعالیت‌ها روبه‌روش شوید. بنابراین باید با ایجاد روحیات مثبت در خود، مواجهه با این رویدادها را ساده‌تر مدیریت کنید.

شما همواره باید آماده باشید تا تیم فروش خود را به سمت برنامه فروش برنامه‌ریزی‌شده هدایت کنید. در غیر این صورت ممکن است گردش کار فروش مختل شود و یا نرخ درآمد و حجم مشتریان شما آسیب ببیند. برای اینکه بتوانید یک مدیر فروش موفق باشید به تلاش برای ایجاد عادات مثبت رفتاری و کسب مهارت‌های لازم حوزه فروش نیاز دارید. در این قسمت، نحوه اجرای هر یک از این موارد را بیان می‌کنیم.

ویژگی‌های یک مدیر فروش حرفه‌ای

اگر تا این لحظه این سوال برای شما به‌وجود آمده است که چگونه می‌توانید یک مدیر فروش موفق باشید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در اینجا ۷ مورد از ویژگی‌های یک مدیر فروش حرفه‌ای را ذکر کرده‌ایم:

اهل یادگیری و توسعه مهارت‌ها

از جمله روحیات مثبت یک مدیر فروش خوب، داشتن انگیزه لازم برای به‌روزکردن دانش فروش و بازار است. همچنین مدیر فروش باید از آخرین روش‌های فروش و جذب مشتری آگاه باشد و برای عملی‌کردن آن در زمینه کاری خود اقدام کند.

رصد مداوم رقبا
مشاهده روش فروش شرکت‌های رقیب و استفاده از تجربیات و نقاط قوت آنان، فرصت آموزشی است که هیچ جای دیگر پیدا نمی‌کنید. بنابراین زیرک باشید و همراه با پیگیری نتایج تلاش برنامه فروش خود، نگاهی هم به همکاران خود در شرکت‌های دیگر داشته باشید و از آنان درس بگیرید.

اهمیت به مشتریان و شناسایی آنان
نیاز و انتظارات مشتریان خود را بدانید. در بازار پرشتاب این روزها که هر روز کالایی با جذابیت‌های خاص، مشتریان را جذب می‌کند‌، حفظ مشتریان تنها با توجه به آنها امکان‌پذیر است.

رهبری تیم فروش
مدیران فروش، نقش اول رهبری تیم فروش را برعهده دارند. بنابراین چنین فردی باید ارتباط مستمر خود را با فروشندگان حفظ کند. همچنین راهنمایی‌های لازم برای فروش بیشتر را به آنان ارائه دهد و آنان را تشویق کند تا به تلاش‌های خود ادامه دهند.

پرانگیزه و با روحیه مثبت
از دیگر ویژگی‌های یک مدیر فروش موفق، داشتن روحیه خستگی‌ناپذیر و باانگیزه است. فردی که بتواند با قدرت روبه‌روی خطرات فروش محصولات بایستد و ناامید و خسته نشود.

انعطاف پذیر بودن
یک مدیر فروش حرفه‌ای با شکست در اجرای یک برنامه فروش، متوقف نمی‌شود. بلکه با روحیه‌ای انعطاف‌پذیر، سایر روش‌های ممکن را فروش موفق امتحان می‌کند. چینش کارکنان مجموعه خود را تغییر می‌دهد و یا برنامه بودجه و وظایف را ویرایش می‌کند.

تحلیل اطلاعات و قدرت حل مساله
بازار فروش بستر اتفاقات و تغییرات آنی است. ممکن است به‌دلیل تورم یا گرانی محصولات، مجبور شوید برنامه‌ریزی بلندمت خود را تغییر دهید. بنابراین یک مدیر برای موفقیت فروش باید با تسلط کامل، داده‌ها و وضعیت فروش را در موقعیت‌های حساس بررسی کند و در کمترین زمان راه‌‌حلی برای بازگشت به مسیر فروش ارائه دهد.

ابزارهای موردنیاز برای مدیریت فروش حرفه‌ای؛ رازی که همه نمی‌دانند!
استفاده از نرم افزار فروش برای مدیرت فروش حرفه‌ای توصیه می‌شود. ابزارهای فروش، ابزارهایی هستند که مدیران فروش می‌توانند به کمک آن داده‌های فروش را تحلیل و تفسیر کنند. این ابزارها روندهای فروش را در قالب نمودارها و آمار نشان می‌دهند و می‌توانند دید ارزشمندی از موقعیت سازمان ارائه دهند.

اگر از مدیران فروش بخواهید بهترین دستیار خود را معرفی کنند، حتما به ابزارهای فروش اشاره می‌کنند. یک مدیر فروش موفق با استفاده از ابزارهای فروش، مشتریان بالقوه خود را شناسایی و برای تقویت ارتباط با مشتریان برنامه‌ریزی می‌کنند. این ابزارها با کاهش فعالیت‌های تکراری و کم‌ارزش، به صرفه‌جویی زمان در سازمان کمک می‌کنند. در نتیجه از اتلاف توان کارکنان فروش جلوگیری کرده و بر فعالیت‌هایی تمرکز می‌کنند که در جهت فروش بیشتر موثرند.

از جمله کاربردی‌ترین ابزارهای فروش برای مدیریت فروش حرفه‌ای، ابزارهای زیر می‌باشند:

  1. نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
  2. نرم‌افزار مدیریت ایمیل
  3. برنامه‌های وفاداری مشتری
  4. نرم‌افزارهای تحلیل شبکه‌های داده فروش
  5. برنامه‌های گیمیفیکیشن در فروش
  6. اتوماسیون بازاریابی
  7. نرم‌افزار مدیریت خدمات مشتری
  8. نرم‌افزار مدیریت عملکرد فروش
  9. ابزارهای یک مدیر فروش موفق


هر یک از مدیران فروش بسته به نوع سازمان و محصولاتی که می‌فروشند می‌توانند یک یا چند ابزار فروش را برای راه‌اندازی در سازمان خود انتخاب کنند. انتخاب هر کی از این ابزارها به نیازها، اهداف و گردش کار سازمان بستگی دارد.






نویسنده : Omid تاریخ : دو شنبه 24 آبان 1400

ادغام CRM و ERP و تفاوت های آنها

اکثر کسب و کارها ترجیح می دهند که دو سیستم را با هم ادغام کنند تا بتوانند بهترین استفاده را از سرمایه خود ببرند. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و برنامه ریزی منابع سازمانی  وقتی با هم ادغام شوند می توانند به خوبی به کسب و کارها و سازمانها کمک کنند.  سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تقریبا با وجه ظاهری یک کسب و کار که همان مشتریان و اطلاعات مربوط به آنها هستند سروکار دارد و با غنی سازی تعاملات، بازاریابی و پشتیبانی مشتریان به کسب و کار کمک می کند. این نرم افزار به کسب و کارها کمک می کند .

یک سیستم ERP اطلاعات زیربنایی یک سازمان را آنالیز و برنامه ریزی می کند. به طور کلی اطلاعات مشتریان یکبار آنالیز می گردد. این اطلاعات می تواند شامل تاریخچه خرید، پرداخت ها و جزئیات پرداخت، اطلاعات شخصی مشتری، اطلاعات مالی و جزئیات پشتیبانی های دریافتی باشد. هر دوی اینها، هم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و هم نرم افزار برنامه ریزی منابع انسانی به طور مستقل راهکارهای قابل توجهی برای کسب و کارها ارائه می دهند. استفاده از یک راه حل یکپارچه سازی قدرتمند، امکان اتصال به اینترنت و ... مزایای بیشتری را برای کسب و کارها به همراه خواهد داشت.

تصمیم گیری برای کار با CRM یا ERP

برای شرکت هایی که می خواهند بیشترین رشد را داشته باشند، انتخاب بین CRM و ERP مشکل است و اغلب شرکت ها نمی دانند اول بایستی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را تهیه کنند یا اینکه نرم افزار برنامه ریزی منابع انسانی را تهیه کنند. شاید انتخاب مشکل به نظر بیاید زیرا هر دوی این سیستم ها برای بهبود و توسعه شرکت ها ضروری هستند. وقتی شرکت ها هدف شان افزایش فروش باشد نیاز به یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیازمند است. از طرف دیگر، یک سیستم ERP با داده های دقیق بین سازمانی کار می کند.

چالش های ادغام نرم افزار CRM و ERP

به طور کلی سیستم های CRM و ERP به عنوان سیستم های مدیریتی معماری پیچیده ای دارند و در بستر خود تمایل دارند با دیگر سیستم ها ادغام شوند. کسانی که سعی  دارند این دو سیستم را با یکدیگر ادغام کنند، تمایل دارند که نقطه به نقطه این دو سیستم را با یکدیگر ادغام کنند. این روش یک روش بسیار گران و با درصد شکست زیاد است . اتصال نقطه به نقطه ی این دو سیستم نیاز به یک تیم توسعه دهنده ی نرم افزار و تغییرات زیادی دارد. علاوه براین، تغییرات کل سیستم را تحت تاثیر قرار می دهد و فرصت اشتباه برای توسعه دهندگان را فراهم می کند. این اتصال نقطه به نقطه دو سیستم یک راه حل کوتاه مدت برای کسب و کار را فراهم می کند اما وقتی کسب و کار شما توسعه می یابد، همگام سازی این دو سیستم یکپارچه شده با موقعیت جدید کسب و کار کار بسیار پیچیده و دشواری خواهد بود.

یکی دیگر از روش های کسب و کارها برای ادغام این دو سیستم، روشی با عنوان Swivel Chair می باشد، در این روش نیاز به یک فرد با سطح دسترسی به کل داده های دو نرم افزار داریم که به صورت دستی اطلاعات را از یک سیستم دریافت و وارد سیستم دیگر می کند. چنین روندی طبیعتا با خطا و صرف منابع انسانی زیادی همراه است.

با استفاده از دو سیستم متفاوت اغلب قادر به پوشش کلیه تعاملات و ردیابی اطلاعات مشتری نخواهیم بود. اما با صرف وقت و ایجاد یک رابطه بین دو نرم افزار CRM و ERP قادر خواهیم بود کلیه اطلاعات مشتریان را پوشش دهیم و بازگشت سرمایه های شرکت را با فروش موفق تضمین کنیم. در این روش سرعت فرآیندهای فروش کاهش می یابد.

برای سیستم یکپارچه سازی این دو نرم افزار نیاز به فضای مناسب کاری خواهیم داشت و کسب و کارها نیازمند راه حل جامعی از دو سیستم CRM و ERP برای ساده سازی فرآیندها خواهند بود.  برخی شرکت ها ادغام این دو سیستم را از طریق ایجاد اتصال بین کتابخانه های این دو نرم افزار امکانپذیر می کنند تا یک پلتفرم یکپارچه جهت استفاده ی بهینه از این نرم افزارها را فراهم کنند.

به اشتراک گذاری اطلاعات و ارائه دید سیستمی به داده های ورودی، باعث بهره وری فرآیند کسب و کار و ساده سازی فرآیندها می گردد. با ادغام CRM و ERP سازمان ها می توانند تمرکز بیشتری بر داده های در دسترس کارشناسان فروش داشته باشند و با استفاده از این سطح دسترسی عملیات فروش ساده تر خواهد شد.

علاوه بر این همانطور که بسیاری از شرکت ها درحال کاربردی سازی فرآیندهای مبتنی بر ابر هستند، ادغام این دو سرویس از طریق سیستم ابری و به کارگیری آنها از این طریق آنها را کاربردی تر ساخته است. با استفاده از سیستم ابری فرآیندها ارتباطی بی نظیر و هماهنگ در زمینه هماهنگ سازی داده ها برای ایجاد یک فهرست مشترک از مشتریان و استفاده از اطلاعات همزمان از این داده ها را فرآهم می آورند.




نویسنده : Omid تاریخ : پنج شنبه 3 مهر 1399

ادغام CRM و ERP و تفاوت های آنها

اکثر کسب و کارها ترجیح می دهند که دو سیستم را با هم ادغام کنند تا بتوانند بهترین استفاده را از سرمایه خود ببرند. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و برنامه ریزی منابع سازمانی  وقتی با هم ادغام شوند می توانند به خوبی به کسب و کارها و سازمانها کمک کنند.  سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تقریبا با وجه ظاهری یک کسب و کار که همان مشتریان و اطلاعات مربوط به آنها هستند سروکار دارد و با غنی سازی تعاملات، بازاریابی و پشتیبانی مشتریان به کسب و کار کمک می کند. این نرم افزار به کسب و کارها کمک می کند .

 

یک سیستم ERP اطلاعات زیربنایی یک سازمان را آنالیز و برنامه ریزی می کند. به طور کلی اطلاعات مشتریان یکبار آنالیز می گردد. این اطلاعات می تواند شامل تاریخچه خرید، پرداخت ها و جزئیات پرداخت، اطلاعات شخصی مشتری، اطلاعات مالی و جزئیات پشتیبانی های دریافتی باشد. هر دوی اینها، هم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و هم نرم افزار برنامه ریزی منابع انسانی به طور مستقل راهکارهای قابل توجهی برای کسب و کارها ارائه می دهند. استفاده از یک راه حل یکپارچه سازی قدرتمند، امکان اتصال به اینترنت و ... مزایای بیشتری را برای کسب و کارها به همراه خواهد داشت.

تصمیم گیری برای کار با CRM یا ERP

برای شرکت هایی که می خواهند بیشترین رشد را داشته باشند، انتخاب بین CRM و ERP مشکل است و اغلب شرکت ها نمی دانند اول بایستی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را تهیه کنند یا اینکه نرم افزار برنامه ریزی منابع انسانی را تهیه کنند. شاید انتخاب مشکل به نظر بیاید زیرا هر دوی این سیستم ها برای بهبود و توسعه شرکت ها ضروری هستند. وقتی شرکت ها هدف شان افزایش فروش باشد نیاز به یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیازمند است. از طرف دیگر، یک سیستم ERP با داده های دقیق بین سازمانی کار می کند.

چالش های ادغام نرم افزار CRM و ERP

به طور کلی سیستم های CRM و ERP به عنوان سیستم های مدیریتی معماری پیچیده ای دارند و در بستر خود تمایل دارند با دیگر سیستم ها ادغام شوند. کسانی که سعی  دارند این دو سیستم را با یکدیگر ادغام کنند، تمایل دارند که نقطه به نقطه این دو سیستم را با یکدیگر ادغام کنند. این روش یک روش بسیار گران و با درصد شکست زیاد است . اتصال نقطه به نقطه ی این دو سیستم نیاز به یک تیم توسعه دهنده ی نرم افزار و تغییرات زیادی دارد. علاوه براین، تغییرات کل سیستم را تحت تاثیر قرار می دهد و فرصت اشتباه برای توسعه دهندگان را فراهم می کند. این اتصال نقطه به نقطه دو سیستم یک راه حل کوتاه مدت برای کسب و کار را فراهم می کند اما وقتی کسب و کار شما توسعه می یابد، همگام سازی این دو سیستم یکپارچه شده با موقعیت جدید کسب و کار کار بسیار پیچیده و دشواری خواهد بود.

یکی دیگر از روش های کسب و کارها برای ادغام این دو سیستم، روشی با عنوان Swivel Chair می باشد، در این روش نیاز به یک فرد با سطح دسترسی به کل داده های دو نرم افزار داریم که به صورت دستی اطلاعات را از یک سیستم دریافت و وارد سیستم دیگر می کند. چنین روندی طبیعتا با خطا و صرف منابع انسانی زیادی همراه است.

با استفاده از دو سیستم متفاوت اغلب قادر به پوشش کلیه تعاملات و ردیابی اطلاعات مشتری نخواهیم بود. اما با صرف وقت و ایجاد یک رابطه بین دو نرم افزار CRM و ERP قادر خواهیم بود کلیه اطلاعات مشتریان را پوشش دهیم و بازگشت سرمایه های شرکت را با فروش موفق تضمین کنیم. در این روش سرعت فرآیندهای فروش کاهش می یابد.

برای سیستم یکپارچه سازی این دو نرم افزار نیاز به فضای مناسب کاری خواهیم داشت و کسب و کارها نیازمند راه حل جامعی از دو سیستم CRM و ERP برای ساده سازی فرآیندها خواهند بود.  برخی شرکت ها ادغام این دو سیستم را از طریق ایجاد اتصال بین کتابخانه های این دو نرم افزار امکانپذیر می کنند تا یک پلتفرم یکپارچه جهت استفاده ی بهینه از این نرم افزارها را فراهم کنند.

به اشتراک گذاری اطلاعات و ارائه دید سیستمی به داده های ورودی، باعث بهره وری فرآیند کسب و کار و ساده سازی فرآیندها می گردد. با ادغام CRM و ERP سازمان ها می توانند تمرکز بیشتری بر داده های در دسترس کارشناسان فروش داشته باشند و با استفاده از این سطح دسترسی عملیات فروش ساده تر خواهد شد.

علاوه بر این همانطور که بسیاری از شرکت ها درحال کاربردی سازی فرآیندهای مبتنی بر ابر هستند، ادغام این دو سرویس از طریق سیستم ابری و به کارگیری آنها از این طریق آنها را کاربردی تر ساخته است. با استفاده از سیستم ابری فرآیندها ارتباطی بی نظیر و هماهنگ در زمینه هماهنگ سازی داده ها برای ایجاد یک فهرست مشترک از مشتریان و استفاده از اطلاعات همزمان از این داده ها را فرآهم می آورند.




نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 16 خرداد 1399

فراتر از ارتباط با مشتری: شناخت، تحلیل و واکنش به الگوهای رفتاری مشتری


آمارها نشان می‌دهد الگوهای رفتاری مصرف‌کنندگان و شیوه‌هایی که برای خرید برمی‌گزینند، طی چند سال اخیر کاملاً تغییر کرده‌است:

اهمیت ارتباط با مشتری در تکرار خرید؛ یک شیوه تضمین جریان درآمدی ثابت برای شرکت، داشتن مشتریان وفادار است و به همین دلیل است که حفظ مشتریان از ارکان مهم برنامه‌های بازاریابی شرکت‌ها است. به نظر می‌رسد مشتریان نیز نسبت به رفتارهای یک شرکت برای حفظ مشتری حساس‌تر شده‌اند. تنها در مدت هشت سال از سال 2005 تا 2013 تعداد مشتریانی که تنها به سبب خدمات پس از فروش ضعیف‌تر، تولیدکننده دیگری را ترجیح دادند (Brand Switching) و محصول جایگزینی را خریداری کردند، از 34% به 66% افزایش یافته است.

استفاده گسترده مصرف‌کنندگان از وسایل ارتباطی؛ وجود ابزارهایی مانند تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها که مصرف‌کنندگان زمان زیادی از روز را صرف کار با آن‌ها می‌کنند و عموماً طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های روزانه خود را به کمک آن‌ها انجام می‌دهند، به فرصتی طلائی برای سازمان‌ها تبدیل شده‌اند تا به این ترتیب ارتباط خود را با مشتریان گسترش داده و فعالیت‌های بازاریابی خود را مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی برنامه‌ریزی کنند. 85% از شرکت‌کنندگان در یک بررسی اعتقاد داشتند ابزارهای همراه (تلفن هوشمند و تبلت) جزء اصلی در زندگی‌های امروز هستند، 89% این ابزار را پلی ارتباطی با آن چه در دنیا می‌گذرد می‌دانستند و اعلام کردند که به صورت متوسط 3 ساعت و نیم از روز را صرف کار با این ابزار می‌کنند.

رفتار خرید آنلاین؛ مشتریان ساعت‌های بیشتری را صرف بررسی آنلاین محصولات و خرید از فروشگاه‌های اینترنتی می‌کنند، در حالی که پیش‌تر چنین بستری برای فروش وجود نداشت. 91% از افرادی که در یک بررسی شرکت کرده بودند، اعتقاد داشتند جستجوی آنلاین پیرامون ویژگی‌های محصول موجب می‌شود اعتماد بیشتری نسبت به خرید خود داشته باشند.

چنین تغییراتی لزوم ایجاد تجربه شخصی برای تک تک مشتریان در طراحی محصول (متناسب با سلیقه آن‌ها) و ایجاد ارتباطات نزدیک‌تر را ایجاب می‌کند و در نهایت منجر به تغییراتی در ارتباطات داخلی شرکت ارائه دهنده کالا/ خدمات نیز خواهد شد. واحد بازاریابی و فروش می‌بایست تعاملات بیشتری با هم داشته باشند، چرا که مسئولین فروش نقطه تماس شرکت با مشتری نهایی هستند در صورتی که متخصصین بازاریابی به شدت نیازمند شناخت مشتریان هستند و شناخت بهتر رفتارها، علائق، ترجیحات و الگوهای مصرفی مشتری تنها با بهبود تعاملات امکان‌پذیر خواهد بود. این شناخت می‌تواند مربوط به هر حوزه‌ای باشد؛ از طراحی محصول گرفته تا نحوه ارائه آن و شیوه‌ای که معرفی آن را تأثیرگذار خواهد کرد، همه اطلاعاتی هستند که مبنای بسیار خوبی جهت بهبود عملکرد شرکت می‌شوند.

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری ابزاری است که با همین هدف طراحی شده‌است: ایجاد جریان اطلاعاتی میان واحدهای بازاریابی و فروش و بهبود تعاملات این دو در فرایندی یکپارچه برای مدیریت ارتباط با مشتری. در شیوه سنتی کسب‌وکار، متخصصین بازاریابی مسئول برنامه‌ریزی برای جذب مشتریان بالقوه هستند که در اصطلاح به آن ایجاد سرنخ (Lead Generation) می‌گویند. مسئولین فروش نیز در نهایت مشتری را تا مرحله فروش پیش می‌برند که در اصطلاح به آن انجام فروش (Closing Deals) گفته می‌شود. با این حال تغییرات الگوهای رفتاری مصرف‌کنندگان و شیوه‌های خرید موجب شده در کسب‌وکار امروز، یکپارچگی نیازی ضروری برای چنین فرایندی باشد و استفاده از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری بدون شک راهکاری مناسب برای مواجهه با این چالش است. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند:

  • متناسب با نیازهای مشتریان (که توسط واحد فروش ارائه می‌شود) کمپین‌های خود را طراحی کنید تا مخاطبان شما بهتر به شما گوش کنند، بیشتر شما را به خاطر بسپارند و در نهایت اثربخشی این کمپین‌ها را در افزایش فروش حاصل از آن مشاهده کنید.
  • چرخه فروش را به تناسب الزامات معرفی محصول و نیازهای مشتریان تعریف کنید؛ ممکن است فاصله ایجاد سرنخ تا انجام فروش بین چند روز یا چند ماه متغیر باشد و هر محصول بسته به پیچیدگی‌های آن به تعریف مراحل مختلفی برای ایجاد آگاهی در مشتری تا خرید نیاز داشته باشد. پیگیری همه این مراحل نیازمند فراهم کردن بستری مناسب جهت برنامه‌ریزی و مدیریت آن می‌باشد. 
  • ارتباطات خود را با مشتریان پس از انجام فروش نیز حفظ کنید تا به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند؛ از کانال‌های ارتباطی به‌روز استفاده کنید. بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی می‌تواند ارتباطات شما را در فضای مجازی با مشتریان گسترش دهد. همچنین ایجاد انجمن‌های هواداری و پایش گفت‌وگوهای آن‌ها نیز کمک می‌کند مشکلات محصولات خود را بهتر درک کنید و جهت افزایش رضایت مشتریان آن‌ها را رفع کنید.


مبتنی بر تحلیل گزارش‌های فروش به تفکیک بخش‌بندی‌های مختلف مشتری که خروجی نرم‌افزار است، عملکرد فروش خود را پایش کنید؛ بدانید مشتریان شما در چه بازه سنی بوده‌اند؟ در کدام منطقه (جغرافیایی) بودند؟ چه جنسیتی داشتند؟ در چه بازه زمانی بیشترین فروش انجام شده‌است؟ چه قدر طول می‌کشد تا یک مشتری بالقوه محصول شما را بخرد؟ و بسیاری پرسش‌های دیگر که مبنای مناسبی برای انجام اقدامات لازم در صورت نیاز برای بهبود عملکرد خواهند بود. نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) راهکاری است برای پاسخ به چالشی که برآمده از تغییر الگوهای رفتاری مصرف‌کنندگان است. این راهکار با ایجاد جریان اطلاعاتی و بهبود تعاملات، طیف گسترده‌ای از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد و تیمی یکپارچه از کارکنان شما می‌سازد که با شناختی عمیق‌تر از مشتری، فعالیت‌های بازاریابی و فروش را در راستای نیازهای مشتریان برای تحقق بهترین ارتباط با مشتری شکل می‌دهند.




نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 11 مرداد 1398

راهنمای راه اندازی برای انتخاب بهترین نرم افزار فروش
 
 
نرم افزار فروش نرم افزار تبدیل شده است باید ابزار کسب و کار برای همه شرکت های اعم از تازه کاران تازه وارد به کسب و کار در سطح سازمانی.
 
شروع به کار با یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، کارآمد نیست، اما نرم افزار نرمافزاری فروش مناسب که به بهترین وجه نیازهای تجاری منحصر به فرد شما را برآورده می کند، چالشی است که هر راه اندازی باید غلبه کند. بازار نرم افزار فروش رقابتی است و صدها گزینه برای انتخاب شما وجود دارد. این نرم افزار در سطوح مختلف قیمت گذاری است، از چند دلار در ماه تا هزار دلار برای نسخه های سازمانی. طیف وسیعی از ویژگی های که سیستم نرم افزاری فروش با آن بسته بندی می شود نیز بسیار متفاوت است. نرم افزار فروش در سطح ابتدایی شما به ویژگی های اساسی دسترسی پیدا می کند در حالی که نرم افزار پیشرفته با ویژگی هایی که از تکنولوژی هایی مانند هوش مصنوعی و یادگیری دستگاه استفاده می کنند، بارگیری می شود.
نرم افزار فروش
 
با گزینه های زیادی که در اختیار شما قرار گرفته است، چگونه می توانید خط را در شن و ماسه بچینید تا بهترین ابزار نرم افزار فروش را برای راه اندازی خود انتخاب کنید؟ در اینجا یک راهنما برای کمک به شما در تصمیم گیری مهم کسب و کار برای دریافت یک خط لوله فروش قوی، بستن معاملات بیشتر و حفظ روابط مشتری بهتر است.
 
 
عواملی که باید در هنگام انتخاب یک نرم افزار فروش برای راه اندازی شما مورد توجه قرار گیرد
1. سادگی و سهولت استفاده
تصمیم سرمایه گذاری در نرم افزار نرم افزار فروش یک استراتژیک است. اگر نرم افزاری نتواند توسط تیم فروش شما تصویب شود، تلاش ها لغو خواهد شد. یک رابط کاربر پسند، شانس پذیرش نرم افزار فروش را با تکرارهای فروش تقویت می کند. طراحی بصری کشیدن و رها کردن که آسان است استفاده می شود صرفه جویی در هزینه های اولیه آموزش و توسعه است که بسیار حیاتی در روزهای اولیه از راه اندازی شما.
 
اطمینان حاصل کنید که نرم افزار فروش شما انتخاب می کند برای راحتی سوار کردن کاربران با منحنی یادگیری کم و نیاز به حداقل زمان و تلاش.
 
2. انعطاف پذیری و مقیاس پذیری
فرایند فروش منحصر به هر کسب و کار است که نیاز به انعطاف پذیری در نرم افزار دارد. نرم افزار فروش که شما انتخاب می کنید باید سفارشی سازی مراحل خط تولید را با توجه به نیازهای شما انجام دهید. سفارشی سازی نرم افزار فروش اجازه می دهد تا فروش تکرار سازگار با نرم افزار فروش با توجه به نیازهای خود را به طوری که بهبود بهره وری فروش.
 
یکی دیگر از کیفیت مهم در نرم افزار نرمافزار فروش، مهم برای شروع و کسب و کار کوچک، مقیاس پذیری نرم افزار است. نرم افزاری که برای راه اندازی شما انتخاب می کنید، باید قابلیت ذاتی خود را افزایش دهد، زیرا شرکت شما عملیات خود را مقیاس می کند. نیاز و محدوده نرم افزار قبل از انتخاب باید در نظر گرفته شود.
 
3. معادله هزینه-ارزش
در حالی که نرم افزار نرم افزار فروش ارائه می دهد طیف وسیعی از ویژگی های، فقط تعداد کمی از آنها را در واقع توسط تکرار فروش استفاده می شود. نگران نباشید به خرید یک نرم افزار فروش بر اساس لیست ویژگی های ارائه شده. تجزیه و تحلیل ویژگی های اصلی که شما نیاز دارید برای رسیدن به اهداف فروش خود و تصمیم گیری خرید خود را بر روی در دسترس بودن آن عوامل.
 
صرفه جویی در هزینه برای موفقیت راه اندازی شما بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که شما برای پایان دادن به کارهای بیشتر، ویژگی های تیم فروش خود را به هیچ وجه استفاده نخواهید کرد. اکثر نرم افزار های نرم افزار فروش ارائه نسخه ی نمایشی و آزمایشی آزاد. برخی از گزینه های مانند Benchpoint و Hubspot نرم افزار فروش نیز با یک برنامه رایگان برای همیشه در بر دارد. اطمینان حاصل کنید که شما از محاکمه آزاد استفاده می کنید، نرم افزار را آزمایش کنید و قبل از تصویب تصمیم خرید برای بدست آوردن بهترین نرم افزار نرمافزاری ارزش خرید برای هزینه ای که پرداخت می کنید، آن را با نیازهای تجاری خود مطابقت دهید. [آیا شما علاقه مند به نرم افزار فروش نرم افزار هستید؟ بهترین گزینه ها و بررسی های ما را بررسی کنید.]
 

پنج ویژگی ضروری برای جستجو در نرم افزار نرم افزار فروش:

1. مدیریت خط لوله فروش
خط لوله فروش اصلی پروسه فروش است. نرم افزار فروش نرم افزاری که شما انتخاب می کنید باید بتواند بینش های سطح بالا را در کل خط لوله فروش به شما بدهد، به شما کمک می کند تا زمینه هایی را که در خط لوله ایجاد شده است شناسایی کنید و به فروشندگان خود کمک کنید تا معاملات را در مراحل مختلف خط لوله انجام دهید در تبدیل.
 
مدیریت خط لوله فروش باید بصری با یک بصری بصری جذاب بصری برای اطمینان از اینکه نرم افزار فروش نرم افزار توسط تکرار فروش استفاده می شود. دانستن مفاهیم کارآیی فرایند فروش با بینش در زمینه فاسد شدن معاملات برای موفقیت در فروش درازمدت در هر راه اندازی ضروری است.
 
2. ادغام اطلاعات
مدیریت مخاطبین یکپارچه برای موفقیت فروش است. نرم افزار فروش نرم افزاری که شما استفاده می کنید باید به تیم فروش خود کمک کند تا تمام مشتریان و مخاطبین خود را بدون هیچ زحمتی در یک مکان واحد از طریق مدیریت مخاطبین سازماندهی کنند. بر اساس روند فروش شما، تکرار فروش شما باید قادر به انجام مدیریت تماس درون نرم افزار باشد.
 
3. ایمیل اتوماسیون
نرم افزار فروش نرم افزاری که برای راه اندازی شما انتخاب می کنید باید قادر به ادغام با ارائه دهندگان ایمیل بزرگ مانند Gmail و Outlook باشد و باید مجوز های فروش خود را بدون نیاز به جست و جو بین برنامه های مختلف ارسال و دریافت کند. ادغام با پلت فرم بازاریابی ایمیل مانند MailChimp به شما امکان می دهد تا ایمیل های خود را از طریق استفاده از قالب های ایمیل به صورت اتوماتیک بهبود بخشید و در نتیجه، مکالمات فروش و ردیابی ایمیل را سریع تر کنید.
 
4. تقویم و رویدادهای همگام سازی
نرم افزار فروش باید همگام سازی تقویم را به طوری که تمام انتصاب ها و رویدادهای آینده را می توان در داخل نرم افزار مشاهده کرد. هشدارها و یادآوری ها برای وقایع و پیگیری انتصاب ها اطمینان حاصل کنید که تجدید نظر فروش در هر قرار ملاقات مهم دست نداشته و بنابراین معاملات را بیشتر موثر می کند.
 
5. نمای کلی اجناس
به عنوان یک راه اندازی و یا یک کسب و کار کوچک، لازم است که شما بینش در زمان واقعی در داشبورد و وضعیت منجر به دنبال. نرم افزار فروش نرم افزار شما انتخاب می شود باید یک داشبورد جامع و گزارش دهی ویژگی ها داشته باشید تا بتوانید پیشرفت خود را پیگیری کنید، تجزیه و تحلیل داده های فروش را جمع آوری کنید، پیش بینی فروش را انجام دهید و تغییرات لازم را در روند فروش خود انجام دهید.
 
پیاده سازی یک نرم افزار نرم افزاری قوی فروش فروش برای تسهیل روند فروش خود در مراحل اولیه سفر راه اندازی دارای مزایای بلند مدت برای کسب و کار شما است. استفاده از فن آوری برای دستیابی به موفقیت فروش و موثر بودن معاملات بیشتر می تواند به شما مزیت رقابتی ارزشمندی بدهد. فهرست چند نرم افزار فروش که ویژگی های فوق را ارائه می دهند، ثبت نام کنید تا یک محاکمه داشته باشید و با یک نرم افزار نرم افزاری فروش که با نیازهای فروش شما شروع به کار می کند شروع کنید. بستن مبارک!

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار فروش,

نویسنده : Omid تاریخ : شنبه 14 ارديبهشت 1398

CRM vs CEM




نویسنده : Omid تاریخ : چهار شنبه 17 مرداد 1397

مشتریان‌ را بشناسید

آیا واقعاً بهتر نبود چنانچه تنها یك‌ بار، یكی‌ از خدمه‌های‌ شركت‌های‌ مطمئن ‌هواپیمایی‌ بابت‌ گم‌ شدن‌ بار یا چمدان شما‌ و یا به‌ خاطر تأخیر در پرواز، عذرخواهی ‌خالصانه‌ و بی‌ پیرایه‌ای‌ را به‌ شما تقدیم‌ می‌كردند؟ چنانچه با خطوط‌ هواپیمایی‌Continental و با سرویس‌ first class پرواز كنید، در صورت وقوع چنین مواردی، حتماً از شما عذرخواهی‌ به عمل خواهد آمد.

از سال‌ ۲۰۰۱، بخش‌ حمل‌ و نقل‌ مستقر در Houston با توجه به نظرات و پیشنهادهای مشتریان، در حال‌ ارتقای گزارش‌های ‌مربوط‌ به‌ پروازها است‌. این‌ گزارش‌ها‌ درست‌ پیش از پرواز با تمامی ‌جزییات‌ مربوط‌ به‌ مسافران‌ آن‌ پرواز، به‌ مهمانداران‌ ارایه‌ می‌شود. به عنوان مثال‌، علاوه ‌بر این‌ كه‌ مشخص‌ می‌شود كه‌ هر مسافری‌ چه‌ نوع‌ غذایی‌ را دوست‌ دارد و در پروازهای قبل‌ ‌چه‌ چیزی‌ سفارش‌ داده‌ است‌، گزارش‌های‌ تفصیلی‌ مشتریان‌ مهم و تك‌ تك‌ جزییات‌ مربوط‌ به‌ هر یك‌ را نیز نشان‌ می‌دهد. برای‌ نمونه‌، آیا در پروازهای‌ اخیر، با مشكل‌ گم‌ شدن‌ بار یا تأخیر در پرواز مواجه‌ بوده‌اند یا خیر. به‌ كمك‌ این‌ اطلاعات‌، مهمانداران‌ می‌توانند در طول‌ پرواز به مسافران‌ نزدیكتر شده و مثلاً برای‌ پروازهای‌ پیشین بابت‌ هر نوع ‌مشكلی‌ كه‌ برایشان‌ به‌ وجود آمده‌ بوده است تك‌ به‌ تك‌ و رو در رو عذرخواهی‌ كنند.  ادامه مطلب.

چنین‌ سرویس‌‌های اختصاصی‌ با سطح‌ ارتباط‌ بالا به طور حتم باعث‌ افزایش‌ درجه‌ی‌ وفاداری ‌مشتری‌ می‌شود و به‌ خصوص‌ در میان مشتریان‌ دایمی و‌ ارزشمند این‌ خط‌ هوایی‌ در نهایت منتج‌ به‌ سود شركت‌ خواهد بود. شركت‌ Continental مشتریان ‌را از جنبه‌ی‌ میزان‌ منفعت‌ زایی‌، به‌ گروه‌های‌ مختلف‌ طبقه‌بندی‌ می‌كند: این‌ خط‌ هوایی‌ از زمان‌ استقرار سیستم‌ جدید خود، درآمد حاصله از هر مشتری‌ باارزش‌ را كه‌ بالغ‌ بر ۰۰۰/۴۰۰ مشتری‌‌ست، ۲۰۰ دلار و بابت‌ هر مشتری‌ سودآور كه‌ ۰۰۰/۳۵ نفر هستند، ۸۰۰ دلار گزارش‌ كرده‌ است‌ و این موفقیت‌، ثمره‌ی‌ ارایه‌ی‌ سرویس‌ بهتر بوده‌ است‌.

از اواسط‌ دهه‌ی ۱۹۹۰، شركت‌ها در تلاش‌ برای نوسازی‌ و ارتقای داده‌های‌ مربوط ‌به‌ مشتریان‌ و معاملات‌ تجاری‌شان‌ بوده‌اند. آن‌ها به‌ ارزش‌ این‌ داده‌ها واقف‌ هستند، اما واقعاً نمی‌دانند كه‌ چگونه‌ این‌ اطلاعات‌ و داده‌ها را به‌ صورت‌ مؤثر و كارا استخراج‌ و بهره‌برداری‌ كنند. تلاش‌های‌ بسیار این‌ شركت‌ها معمولاً مشتمل‌ است‌ بر ساخت ‌پایگاه‌های‌ عظیم‌ اطلاعاتی‌، صرف‌ میلیون‌ها دلار برای‌ سیستم‌های‌ CRM و تغییرات ‌طاقت‌ فرسایی‌ كه‌ مربوط‌ به‌ ابتكارات‌ و خلاقیت‌های‌ مدیریتی‌ می‌شود كه‌ البته‌ در اغلب‌ موارد این نتایج‌ خیلی درخشان نیستند. چهار شركتی‌ كه‌ امسال‌ برنده‌‌ی جایزه‌ی‌ Enterprise value Award شده‌اند، روش‌هایی‌ را برای استخراج‌ و بهره‌ برداری‌ مؤثر از داده‌های‌ تجاری‌ و مشتریان‌ پیدا كرده‌اند كه‌ به‌ مزایای‌ شركت‌ افزوده ‌شده‌ است‌.

خدمات‌ مدیریت‌ آكادمیك‌ یا AMS (Academic Management Services) كه‌ عرضه‌ كننده‌ی‌ وام‌های‌ دانشجویی‌ است‌ و توسط‌ Sallie Mae در نوامبر ۲۰۰۳ پایه‌گذاری‌ شده‌ است، در اوایل‌ سال‌ ۲۰۰۱ كسب‌ و كار خود را از طریق ‌توسعه‌ و بسط‌ رابطی‌ (Interface) برای‌ سیستم‌های‌ اطلاعاتی محصولات‌ و مشتریان‌ گوناگون‌ به‌ سوی بازار وام‌های‌ مختلط‌ پرسود، توسعه‌ داده است.

شركت‌ كاریابی‌ Korn/Ferry International، كسب‌ و كار ارزیابی‌ و تعیین‌ سطح‌ مدیریت‌ را كه‌ متخصص‌ ارزیابی‌ استعداد مدیران‌ اجرایی ‌و همچنین‌ كار تحقیقات‌ اجرایی‌ است‌، به وسیله‌‌ی ایجاد سیستمی‌ كه‌ فرآیندهای‌ كاملاً خصوصی‌ شركت‌ را برای‌ درجه‌ بندی‌ ظرفیت‌ها و قابلیت‌های‌ راهبری‌ مدیران‌ و معاونان‌ اجرایی‌ خودكار می‌ساخته‌، حفظ‌ كرده است.

هر دو‌ خط‌ هوایی‌ continental و فروشگاه‌ تعاونی‌ Ace Hardware یك‌ پایگاه‌ داده‌های‌ بازرگانی‌ enterprise data warehouse)) تشكیل‌ داده‌اند كه‌ سطح‌ وفاداری‌ مشتری‌ را از طریق‌ عملیات‌های‌ بازاریابی‌ هدف‌ گذاری‌ شده‌‌ی كاراتر و مؤثرتر ارتقا داده‌ است‌. ضمن‌ این كه‌ سودآوری‌ نیز از طریق‌ ساختارهای‌ قیمت گذاری‌ قویتر، افزایش‌ یافته‌ است‌.

درآمد هر یك‌ از این‌ شركت‌ها از ساخت‌ سیستم‌های بالا بوده است: هر دو شركت‌ مذكور، چندین‌ میلیون‌ صرف‌ این‌ پایگاه‌های‌ اطلاعات‌ كرده‌اند.

اگر این‌ سیستم‌ ابداعی‌ شركت‌ Korn / Ferry به‌ طور مؤثر عمل‌ نمی‌كرد، هم ‌اعتبار و هم سهم بازار را از دست‌ می‌دادند، زیرا وقت‌ و هزینه‌ی بسیاری برای این‌ سیستم‌ صرف كرده‌ بودند.

اگر چه‌ مؤسسه‌ی‌ AMS یك‌ سرمایه‌ی‌ اولیه‌ی‌ ۵۰۰/۳۱۱ دلاری‌ را تنها برای‌ تجهیز رابط‌ها و زیر ساخت‌های‌ لازم‌ سیستم‌ CRM خود پرداخت‌ كرده است، اما در عین‌ حال‌ وجوه‌ بیشتری‌ را برای‌ ساخت‌ یك‌ مركز Call center كه‌ تماماً وابسته ‌به‌ ICE بوده، صرف‌ كرده است. اثر بخشی‌ و موفقیت‌ این‌ شركت‌ها ناشی‌ بوده است از این كه‌ آن‌ها در ابتدا نیازها و اهداف‌ كسب‌ و كار خود را تجزیه‌ و تحلیل‌ كرده‌اند و سپس فرآیندها و پروسه‌های‌ تجاری‌ - بازرگانی‌ موجود را به‌ منظور اخذ مزایای‌ داده‌ها و اطلاعات‌ در دسترسی‌، مهندسی‌ مجدد كرده و دست آخر تكنولوژی‌ را در جایی‌ استفاده‌ كرده‌اند و در مسیری‌ قرار داده‌اند تا هم‌ برای‌ استفاده‌ و پشتیبانی‌ نیازهای‌ كاربران‌ آسان‌ باشد و هم‌ برای‌ اهداف‌ شركت‌.

● نیازهای‌ كسب‌ و كار خود را تجزیه‌ - تحلیل‌ كنید

تمامی‌ تلاش‌ این‌ شركت‌ها برای‌ استخراج‌ و استفاده‌ از ارزش‌ اطلاعات‌ و داده‌های‌ مشتریان‌ به‌ وسیله‌ی‌ ابداعات‌ سازمانی‌ استراتژیك پشتیبانی‌ می‌شود. آن‌ها ابتدا نیازهای‌ كسب‌ و كار خود را شناسایی‌ كرده و سپس‌ سیستم‌های‌ خود را گسترش‌ داده‌اند.

شركت‌ Ace Hardware تشخیص‌ داده است كه‌ به‌ منظور رقابت‌ با فروشگاه‌های‌ خرده‌فروشی‌ بزرگی‌ نظیر Home Depot and Low&#۰۳۹;s و تعاونی‌های‌ دیگری‌ نظیر TruServ وDo it Best، می‌باید‌ كه‌ هر چه‌ بیشتر و بیشتر بر روی خرده‌ فروش‌ها‌ و مشتریان‌ جزء تمركز می‌كرده است. از زمان‌ آغاز به كار واحد I ۱۱ Oak Brook در سال‌ ۱۹۲۴ تا اوایل‌ دهه‌ی ۱۹۹۰، شركت‌ Ace به‌ طور مشخص‌ و اساسی‌ به‌ صورت‌ یك‌ عمده‌ فروش‌ عمل‌ می‌كرده است، یعنی‌ كالاها و اجناس‌ مختلف‌ را در حجم‌ بالا خریداری‌ و آن‌ها را دوباره بین‌ ۵۰۰۰ فروشگاه‌ مستقل‌ توزیع‌ می‌كرده است. از آن جایی‌ كه‌ این‌ شركت‌ بیش‌ از حد بر جنبه‌ی ‌عمده‌ فروشی‌ در كار خود تأكید می‌كرده، طبیعتاً از عملكردهای‌ خرده‌ فروشی‌ خود هیچ‌ تصور و دركی‌ نداشته است.

شركت‌ Ace به‌ پایگاه‌ داده‌ها به‌ عنوان‌ روشی برای‌ جمع‌آوری‌ و تجزیه‌ و تحلیل‌ داده‌های‌ مكان‌ فروشی‌ (Point - of - sale data: Pos) از فروشگاه‌ها می‌نگریسته است. چالشی‌ كه‌ این‌ شركت‌ با آن‌ مواجه‌ بوده، متقاعد كردن‌ یاورانش‌ (یا فروشگاه‌هایی‌ كه‌ با این‌ شركت‌ كار می‌كرده‌اند) برای شركت در تسهیم اطلاعات pos بوده است. به‌ این‌ معنی‌ كه‌ كلیه‌‌ی اطلاعات‌ مشتریان‌ را ثبت‌ كرده و دراختیار شركت‌ قرار دهند.

از سوی‌ دیگر، در شركت‌ AMS، مدیران‌ اجرایی‌ شركت‌، روند كاهش‌ نرخ‌ ‌بهره‌ در سال‌ ۲۰۰۰ را به‌ عنوان‌ فرصتی‌ برای‌ بسط‌ سهم‌ بازار شركت‌ از طریق‌ ورود به‌ بازار وام‌های‌ مختلط‌ دانسته‌اند.

این‌ شركت‌ به‌ روشی‌ نیاز داشته‌ تا بتواند از میان‌ مشتریان‌ موجود، كاندیداهای ‌واجد شرایط‌ را برای‌ اعطای‌ وام،‌ شناسایی‌ كند و همچنین برای‌ كمك‌ به‌ پشتیبانی‌ كسب‌ و كار جدیدش‌، نیازمند ایجاد یك‌ سیستم‌ Call – service بوده است.

John Mariono، مدیر انفورماتیك‌ شركت‌ AMS و دو همكارش‌ پیشنهاد داده‌اند كه‌ رابطی‌ را برای‌ ۶ سیستم‌ External , Internal پیاده‌ كنند تا نماینده‌ها درcall centerها امكان ارایه‌ی‌ خدمات‌ به‌ مشتریان‌ را داشته‌ باشند. سیستم‌ ICE به‌ نمایندگی‌های‌ خدمات‌ وام‌ كمك‌ می‌كند كه‌ مشخص‌ كنند ‌كدام‌ یك‌ از قرض‌ گیرندگان‌ سرویس‌های‌ وام‌ شركت‌ Perkins برای‌ وام‌ مستعد و واجد شرایط‌ هستند. Moriano می‌گوید: «ما به‌ جای‌ خرید Leads در بازار آزاد، Leadsهای‌ خود را با استخراج‌ داده‌های‌ داخلی‌ Internal، خلق‌ كرده‌ایم».

شركت‌ Korn / Ferry می‌دانسته كه‌ در یك‌ فضای‌ اجرایی‌ استخدامی‌، مزیت ‌رقابتی‌ (competitive advantage) تنها زمانی‌ حاصل‌ خواهد شد كه‌ شركت‌ فراتر از برنامه‌های‌ تحقیقی‌ اجرائی‌، ارایه‌ی‌ خدمات خود را به‌ خدماتی‌ مانند برنامه‌های ‌مشاوره‌ای‌ بیشتر، خدمات‌ مدیریت‌ سرمایه‌ی‌ انسانی‌ مانند ارزیابی‌ مدیریت‌ راهبری‌، تخمین‌های‌ مربوط‌ به‌ توانایی‌های‌ حرفه‌ای‌ و راهبری‌ مدیران‌ ارشد و مدیران‌ اجرایی‌، بسط‌ و گسترش‌ دهد. البته‌ در همان‌ مقطع‌، زمانی‌ كه‌ شركت‌ شروع‌ به‌ توسعه‌‌ی سیستم‌ جدید خود‌ كرد، از یك‌ روش‌ و سیستم‌ ارزیابی‌ مدیریت‌ استراتژیك ‌استفاده‌ می‌كرده، اما آن‌ فرآیند كه‌ آن‌ها برای‌ برآورد عملكرد تك‌ تك‌ كاركنان یا تیم ‌مدیریت از آن‌ استفاده‌ می‌كرده‌اند، دستی‌ (paper - based) بوده است نه‌ به‌ صورت‌ مكانیزه‌ و كامپیوتری‌.

اگر چه‌ فرآیند برآورد مدیریت‌ راهبری‌ پرزحمت‌ بوده،‌ اما شركت‌ korn / ferry مطمئن‌ بوده است كه‌ این‌ فرآیند،‌ مزیتی‌ رقابتی‌ است‌. تنها كافی‌ بوده است كه‌ روشی‌ را پیدا كنند كه‌ این‌ فرایند برای‌ مقیاس‌ بزرگ‌ و در حجم‌ بالای‌ كار و اطلاعات‌، راحت‌تر مورد استفاده‌ قرار گیرد. معاون‌ ارشد و مدیر انفورماتیك‌ شركت‌، Dan Demeter، راه‌ حلی‌ مبتنی‌ بر استفاده‌ از اینترنت‌ خلق‌ كرده است كه‌ می‌توانسته‌ فرآیندهای‌ ارزیابی ‌و برآورد را خودكار كند. در حال‌ حاضر، مشاوران‌ در كار ارزیابی‌ مدیریت‌، به‌ آسانی‌ می‌توانند داده‌ها و یا تخمین‌های‌ خود را برای‌ موكلان،‌ از طریق‌ Email ارسال كرده و به‌سرعت‌ و به‌ سادگی‌ هر چه‌ بیشتر، نتایج‌ این‌ برآوردها را با استفاده‌ از سیستم‌ برآورد و ارزیابی‌ مدیریت‌ یا Management Assessment system جدول‌ بندی‌ كنند.

شركت‌ continental تمایل‌ زیادی‌ دارد تا رتبه‌ی‌ خود را در این‌ صنعت‌ رقابتی‌، از طریق‌ روزآمد ساختن EDW بالا برد.

زمانی‌ كه‌ شركت‌، EDW را برای‌ اولین‌ بار در ۱۹۹۸ تأسیس‌ كرد و گسترش‌ داد، هدف‌ اصلی‌ و اولیه‌ی آن،‌ جمع‌ آوری‌ داده‌ها و اطلاعات‌ از ۲۷ سیستم‌ مختلف‌ و یك جا كردن‌ آن‌ها بوده به‌ منظور این كه‌ شركت‌ بتواند به‌ درستی‌ میزان‌ درآمد را پیش‌بینی‌ كند. شركت‌ Continental با تست‌ كردن‌ ۳۰.۰۰۰ مشتری‌، به‌ این‌ نتیجه‌ رسیده است كه‌ آن دسته از‌ مشتریانی‌ كه‌ برایشان‌ نامه‌‌ی عذرخواهی‌ و یا‌ نوعی فرستاده‌ شده‌ بوده، آن‌ قضیه‌ را فراموش‌ كرده‌اند و هیچ‌گونه‌ ناراحتی‌ در دل‌ نگه ‌نداشته‌اند. در حقیقت‌، شركت‌ Continental اعلام‌ می‌كند كه‌ درآمدی‌ كه‌ از بابت‌ این ‌مسافران‌ كه‌ نامه‌ی‌ عذرخواهی‌ دریافت‌ كرده‌اند، ۸% افزایش‌ داشته‌ است‌. (منظور از غرامت‌، همان‌ پاداش‌ یا جبرانی‌ است‌ كه‌ این‌ شركت‌ در پروازهای ‌بعدی‌ به‌ مسافران‌ مذكور ‌داده است. از قبیل‌ انواع‌ نوشابه‌های‌ مجانی‌ یا cocktail یا طی‌كردن‌ مسافتی‌ بیشتر به‌ صورت‌ مجانی‌).

این‌ شركت‌ها با چنین‌ اهداف‌ استراتژیك ‌در دستور كار خود‌، اقدام‌ به‌ شناسایی‌ فرآیندهای‌ بازرگانی‌ - تجاری‌ موجود كرده‌اند كه‌ می‌باید‌ تغییر هم‌ می‌كرده‌اند و آن‌ها را به‌ منظور استخراج‌ و استفاده‌‌ی بهتر از داده‌های ‌مشتریان‌ و كسب‌ و كار و محصولات‌ و خدمات‌شان‌ گسترش‌ و ارتقا داده‌اند.




نویسنده : Omid تاریخ : یک شنبه 6 خرداد 1397

با استفاده از ابزار CRM، بهتر ارتباط برقرار کنید تا بهتر بفروشید

 

دانستن سوابق ارتباطی مشتری:

در صورتی که بدانید قبلا کدام یک از کارشناسان مجموعه شما با کدام یک از پرسنل سازمان مشتری ارتباط برقرار کرده، چه صحبت هایی انجام شده و به چه نتایجی رسیده است، مسلما ارتباط جدید را موثرتر برقرار می کنید.
حتی زمانیکه پرسنل فروش سازمان تغییر کنند، کارشناس فروش جدید بایستی بتواند ارتباط با مشتری را به بهترین نحو ادامه دهد و این امر مستلزم دانستن سابقه ارتباطات قبلی است.
جهت ثبت سابقه ارتباطی با مشتری، در نرم افزارCRM امکان ثبت بازاریاب یا شخص برقرار کننده ی ارتباط، ثبت انواع روش های ارتباطی با مشتری، ثبت زمان ارتباط (تاریخ و ساعت برقراری ارتباط)، ثبت انواع نتایج ارتباطی، امکان Attach فایل ارتباطی مبادله شده و همچنین ثبت توضیحات مرتبط در خصوص هر ارتباط وجود دارد.

CRM Ecosystem

پیگیری به موقع ارتباط با مشتری:
اگر پیگیری های ارتباطی با مشتری، به موقع حتی با دقت روز و ساعت انجام شود؛ موجب ایجاد تصویری مناسب از سازمان در ذهن مشتری می گردد که نشان دهنده ی میزان ارزش مشتری برای ماست. در نرم افزارCRM ، امکان یادآوری وظایف بر اساس تاریخ و زمان برای هریک از کارشناسان و در کارتابل روزانه ایشان موجود است که به صورت یک لیست در اختیار کاربر قرار داده می شود و در ساعت های مشخص، آلارم دهی وجود خواهد داشت.

انتخاب بهترین روش برقراری ارتباط با بازار هدف :
از آنجا که در نرم افزارCRM ، مشتریان بر اساس بازار هدف گروه بندی شده اند؛ می توان در قسمت گزارشات، ارتباطات برقرار شده با هریک از بازارهای هدف را بررسی نمود و بهترین روش برقراری ارتباط را انتخاب کرد.


انتخاب بهترین کارشناس جهت ارتباط با مشتری :
از آنجا که هریک از مشتریان نکات روانشناختی خاص خود را دارند و با عنایت به این که هماهنگی در ویژگی های شخصیتی مشتری و کارشناس مرتبط، موجب برقراری ارتباط موثرتر می گردد؛ با بررسی ارتباطات برقرار شده با هر یک از مشتریان توسط کارشناسان مختلف و با توجه به بازخورد های ارتباطی، می توان مناسب ترین فرد را جهت ارتباط بعدی با مشتری، انتخاب نمود.

ارائه قیمت های هماهنگ ، جهت ایجادارتباط پایدار با مشتری :
اگر به دلایل مختلفی، قیمت های متفاوتی در خصوص یک محصول ارائه می دهید، این روند می تواند موجب اختلال در نهایی کردن فروش به یک مشتری شود. در صورتی که به دنبال ارتباط پایدار با مشتری هستید، نیاز است بدانید قبلا چه قیمت هایی در خصوص چه محصولاتی به این مشتری اعلام گردیده است. در قسمت کاردکس قیمتی در نرم افزار CRM ، امکان ثبت قیمت های ارائه شده در خصوص محصولات درخواستی مشتری در هر یک از ارتباطات برقرار شده در یک تاریخ مشخص وجود دارد. این قسمت کمک می کند از علاقه مندی های مشتری و اینکه به خرید کدامیک از محصولات تمایل دارد، اطلاع داشته و همچنین با دانستن کلیه قیمت های ارائه شده به این مشتری توسط هریک از کارشناسان، هماهنگی لازم را جهت اعلام قیمت مجدد داشته باشید.



:: برچسب‌ها: ابزار CRM,

نویسنده : Omid تاریخ : شنبه 11 فروردين 1397

تسهيم چشم‌انداز؛ ابزاری مهم در توسعه مهارت رهبری سازمان

يکی از قدرتمندترين و تاثيرگذارترين واژگان در هر کسب‌وکار «بيانيه چشم‌انداز» است چرا که چگونگی سازمان در آينده را به تصوير می‌کشد و نقشه راه سازمان را برای رسيدن آينده مشخص می‌سازد. 

ويژگی‌های رايج يک بيانيه چشم‌انداز خوب را می‌توان اين‌گونه توصيف کرد: 
• اختصار: به آسانی برای کارکنان به خاطر سپرده و تکرار شود. 
• شفافيت: هدف اصلی کسب‌وکار را تعريف کند. 
• آينده‌گرايي: تشريح کند که شرکت در آينده مشخص از جايگاه فعلی به کجا می‌رسد. 
• پايداری: چشم‌اندازی بلندمدت را ارائه می‌کند و بعيد است تغييرات بازار و تکنولوژی تغييراتی جدی در آن به‌وجود آورد. 
• چالش‌برانگيز: سهل‌الوصول نبوده و برای رسيدن به آن سازمان نيازمند تلاش فراوان باشد. 
• الهام بخشی: موجب ايجاد انگيزش در کارکنان شود و برای آنها مطلوب باشد.


اما با فرض اينکه موفق به تهيه و تدوين بيانيه چشم‌انداز شده باشيد، نقش شما به عنوان رهبر سازمانی در به اشتراک گذاری با رده‌های مختلف کارکنان بسيار حائز اهميت است. 
در مطالعه معتبری در سال 2012 در خصوص ويژگی‌های رهبران، بيش از 71 درصد کارکنان اظهار کرده‌اند که از رهبران خود الهام بخشی و به اشتراک‌گذاری چشم‌انداز سازمان را انتظار دارند. 
اين نکته مهم است که ارتباط و درک چشم‌انداز تنها برای رهبران يک سازمان از اهميت برخوردار نيست، اگر کارکنان نتوانند تصوير شفاف و روشنی از چشم‌انداز داشته باشند، هرگز نخواهند توانست چگونگی تحقق آن را تصور کنند. به عبارت ديگر چشم‌انداز تنها متعلق به رهبران سازمان نيست. هنگامی که چشم‌انداز در يک سازمان به درستی به اشتراک گذاشته می‌شود، جذب افراد، نگهداری کارکنان با انگيزه و همچنين انرژی و اعتماد به نفس کارکنان برای مقاومت در برابر موانع و چالش‌های پيش‌روی سازمان برای رسيدن به موفقيت بسيار آسان خواهد بود.


برای به اشتراک گذاری موفق چشم‌انداز اقدامات زير را انجام دهيد: 

1. از زبان نمادين استفاده کنيد. به تجربه ديده شده است که رهبران الهام بخش از استعاره و تمثيل استفاده می‌کنند و مثال، مصداق و حکايات مرتبط ارائه می‌کنند. مطابق با بررسی‌های انجام شده، استفاده از اين روش تاثيرگذاری مستقيم بر نيمکره راست مغز و در نتيجه ماندگاری بالای مفهوم در ذهن مخاطبان است. بدون ترديد يکی از معروف‌ترين سخنرانی‌های دوران ما، سخنرانی معروف«من رويايي دارم» دکتر مارتين لوترکينگ است که جلوه‌های استفاده از استعاره در سخنرانی او به خوبی ديده می‌شود. برای مثال او در بخش هايي از اين سخنرانی می‌گويد:«اکنون زمان آن است که کشور ما از ريگ‌های روان نژادپرستی به سرزمين حاصلخيز برادری تبديل شود.» 

2. تصوير ذهنی ايجاد کنيد. اگر از شما سوال شود که اولين چيزی که پس از شنيدن واژه «پاريس، فرانسه» به ذهن شما می‌رسد را تصوير کنيد چه پاسخی خواهيد داد؟ بديهی است اولين چيزی که به ذهن هر شخصی می‌آيد مساحت شهر پاريس يا تعداد جمعيت آن نيست! بلکه اکثر افرادی که به اين سوال پاسخ می‌دهند از تصوير ذهنی قوی که از شهر پاريس دارند استفاده می‌کنند و پاسخ هايي مانند «برج ايفل»، «موزه لوور»، «خيابان شانزه ليزه» و... را ارائه می‌کنند. 
سعی کنيد در ارائه ها، سخنرانی‌ها و ارتباطات خود با کارکنان برای به اشتراک گذاری چشم‌انداز، يک نشانه مشخص، طعم، بو، مزه و حس کاملا قوی قابل لمس منتقل کنيد. يادتان باشد که بسياری از افراد با دليل و مدرک برای قبول چشم‌انداز متقاعد نمی‌شوند بلکه عواطف، احساسات و عامل اصلی است که آنها را قانع خواهد کرد. 

3. برای ارتباطات مثبت به‌طور مستمر تمرين کنيد. برای اينکه يک رهبر سازمانی در پرورش روحيه کارکنان خود و جلب توجه آنها به يک چشم‌انداز موفقيتی چشمگير کسب کند، بايد «خوش بين» و «مثبت انديش»، «انعطاف‌پذير» و «با اعتماد به نفس» باشد. اخيرا يکی از مديران عامل شرکت‌های ايرانی در سخنرانی جشن آغاز سال خود بيش از 25 بار از واژه «متاسفانه» استفاده کرده بود و جالب اينکه، کارکنان اين واژه را دقيقا شمرده و به‌خاطر سپرده بودند! آنچه مهم است درباره کارکنان خود بدانيد آن است که آنها اظهارات منفی را نسبت به واژگان مثبت خيلی آسان‌تر به ذهن خود می‌سپارند و اين موضوع به‌طور موثر روی بهره‌وری آنها موثر است. بنابراين رهبران بايد در سخنرانی ها، صحبت‌ها و حتی گفت‌وگوهای روزانه خود بسيار دقت داشته باشند. 
البته يادآوری اين نکته نيز مهم است که «مثبت انديشی» به معنای ناديده گرفتن واقعيت‌ها نيست، حتی لازم است گاه به اشتباهات اعتراف کرد و فشارهای وارد بر کسب‌وکار را به کارکنان يادآوری کرد اما بايد در ارتباطات با کارکنان، آنها به اين باور برسند که پس از تاريکی دشواری‌های کسب‌وکار، طلوع روشنی در انتظار شرکت و کسب‌وکار است. 

4. احساسات خود را بيان کنيد. مطالعات انجام شده روی رهبران کاريزماتیک و تاثيرگذار نشان می‌دهد که اين افراد به آسانی احساسات خود را به ديگران نشان می‌دهند. بيشتر لبخند می‌زنند، شمرده و تاثيرگذار صحبت می‌کنند، کلمات را واضح ادا می‌کنند و از زبان بدن خود به شکل مناسب استفاده می‌کنند. بنابراين سعی کنيد با استفاده از اين رفتارها انرژی را به کارکنان خود منتقل کنيد. 

5. داستان‌گويي کنيد. داستان‌ها در تهييج افراد بسيار قوی عمل می‌کنند. بسياری از ما روياهای روزهای بزرگسالی خود را از داستان‌هايي داريم که والدين ما برایمان تعريف و تکرار کرده‌اند. استفاده از داستان‌گويي موجب می‌شود تا بتوانيد از نظر احساسی بر کارکنان خود اثرگذاری داشته باشيد و آنها با اين روش تا مدت‌های طولانی چشم‌انداز تعريف شده را به ذهن خود خواهند سپرد. 
به خاطر داشته باشيد ايجاد و به اشتراک‌گذاری چشم‌انداز يکی از مهم‌ترين فعاليت‌های يک رهبر کسب‌وکار است و زمانی که شما بتوانيد حس مشترکی از چشم‌انداز در سازمان خود ايجاد کنيد، قادر خواهيد بود رهبری بسيار اثربخش‌تری داشته باشيد.

 




نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 20 اسفند 1395

آیا به نرم افزار CRM نیاز دارید؟

همانطور که از نام آن پیداست، نرم افزار CRM در ابتدا برای کمک به کسب و کارها برای ایجاد و حفظ تعاملات با مشتریان فعلی و آینده آن ها بوجود آمد. اما امروزه نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری تحول یافته اند و از یک سیستم ساده مدیریت اطلاعات تماس مشتریان، به ابزاری توانمند مبدل شده اند که فرصت و امکان مدیریت فرآیندهای فروش، بازاریابی، پایانه فروش، مالی و حسابداری، تامین کنندگان و سایر انواع اطلاعات عملیاتی را، همه در قالب یک راهکار مناسب و در دسترس، فراهم می آورد.

از منظر سیر تکامل کسب و کار، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، به منظور پیگیری و دنبال کردن سرنخ ها و پروراندن آن ها در فرایند فروش بکار می رود. همچنین سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، برای ایجاد و حفظ وفاداری مشتریان و همچنین جمع آوری و ذخیره اطلاعات کلیدی و ارتقای فروش استفاده می شود. مانند بهره گیری از قابلیت های سفارشی سازی تجربه مشتریان و ارائه پشتیبانی عالی به آن ها.اگرچه راهکارهای مختلفی وجود دارند که می توان از آن ها برای بهبود کسب و کار استفاده نمود، جذابیت نرم افزار CRM این است که این سیستم می تواند به صورت خودکار این وظایف را بر عهده گیرد و تنها از یک راهکار (جامع نرم افزاری) برای تمام اهداف استفاده نماید. همچنین این نرم افزار می تواند بدون نیاز به هیچگونه فعالیت و فرایند اضافه، اطلاعات را از سایر حوزه های کسب و کار کسب کرده و در یک بانک اطلاعاتی یکپارچه جمع آوری نماید. به صورت کلی، نرم افزار CRM، همه ابزارهای مورد نیاز برای رشد کسب و کار را به صورت جامع و یکپارچه و با حداقل صرف زمان و نیرو برای شما و تیم فروش فراهم می آورد.

 آیا به نرم افزار CRM نیاز دارید؟

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می تواند منجر به تسهیل فعالیت و عملیات کسب و کار و همچنین کمک به تیم فروش برای انجام درست و عالی فعالیت هایشان گردد. تقریبا همه کسب و کار ها می توانند از نرم افزار CRM بهره ببرند. اگر در کسب و کارتان با هر یک از موارد زیر روبرو باشید، نیازمند نرم افزار CRM خواهید بود:

نیازمند یک نرم افزار مدیریت ارتباط با  مشتری مناسب شرکت های ایرانی هستید؟

 

در حالت کلی، ماهیت نرم افزار CRM، حفظ و طبقه بندی اطلاعات به دست آمده از منابع مختلف، به صورتی است که به راحتی و در هر زمان به آن ها نیاز داشته باشید، در دسترس باشند. به منظور توسعه کسب و کارهای کوچک و برقراری تعامل با گروه های مختلف اعم از مشتریان، شرکای تجاری، تامین کنندگان و ...، بکارگیری روش های سنتی ارتباطی و منابع اطلاعات تماس، مانند فهرست مخاطبان در ایمیل، موبایل و سایر دفترچه تلفن ها ابزار مناسبی محسوب نمی شوند، و در طولانی مدت روش های تعاملی پایداری و قابل اتکایی نخواهند بود.اگر به دنبال راهکار بهتری برای ذخیره سازی و مدیریت اطلاعات مشتریان خود هستید، نرم افزار CRM بهترین راهکار برای کسب و کار شما می باشد. این نرم افزار بانک داده جامعی از همه انواع اطلاعات مشتریان است و شامل اطلاعات تماس، تاریخچه خرید، چگونگی آشنایی، دفعات و میزان مراجعه آن ها به وب سایت، روش ها و زمان های برقراری ارتباط آن ها با شما، و دلایل تعامل، اطلاعات جمعیت شناسی، علایق و تجربیات شخصی، و ... می گردد. در نهایت شما می توانید از این اطلاعات برای بخش بندی مشتریان، و دستیابی به اهداف بازاریابی و جستجو  و یافتن سریع افراد و مخاطبانی که مناسب یک حوزه و فعالیت خاص باشند، بهره ببرید.به علاوه، نرم افزار CRM، همانطور که به مدیریت اطلاعات مشتریان بکار می رود، می تواند برای (مدیریت اطلاعات) سایر افراد یا گروه هایی که کار شما وابسته به آن ها است، از جمله تامین کنندگان، کسب و کارهای وابسته، شرکای تجاری و ... نیز استفاده گردد. و همانند فهرست اطلاعات مشتریان، فهرست های اطلاعاتی سایر مخاطبان نیز می تواند، اطلاعات مختلفی را شامل گردد و همچنان قابلیت شناسایی و طبقه بندی بهتر مخاطبان بر اساس ویژگی های خاصی هر کدام وجود خواهد داشت.

به دنبال یک سیستم اتوماسیون برای بهبود عملکرد فروش خود هستید؟

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، تنها به نگهداری اطلاعات مشتریان اکتفا نمی کند. بلکه این سیستم مجموعه ای از ابزار را در اختیار شما می گذارد که به شما کمک می کند، فروش خود را ارتقا بخشیده و کمپین های بازاریابی موثر تری را ایجاد و اجرا نمایید. این امکانات شامل موارد زیر است:

  • شناسایی و پیگیری سرنخ ها: از طریق شناسایی و پیگیری خودکار سرنخ های موجود در منابع مختلف اطلاعاتی و ارتباطی، مانند شبکه های اجتماعی، بازدیدکنندگان وب سایت ها، تماس های تلفتی دریافتی، اطلاعات ثبت نام مخاطبان در خبرنامه ها، و غیره، اقدام به شناسایی مشتریان جدید کنید.
  • پرورش فرصت فروش: پس از شناسایی سرنخ های فروش، نسبت به ارسال ایمیل یا تعیین برنامه های کاری و شرح وظایف (تیم های فروش و پیگیری) اقدام نمایید، یا خود مستقیما با مشتریان بالقوه تماس بگیرید. مدیریت ارتباط با مشتری، می تواند ضمن پرورش فرصت ها در فرایند فروش، کلیه مراحل عملیاتی را از شناسایی سرنخ گرفته تا انجام فروش در بر گیرد.
  • بازاریابی ایمیلی: به صورت خودکار فهرست ایمیل ها را تهیه کرده، کمپین های بازاریابی ایجاد نموده و به ارزیابی عملکرد آن برنامه ها اقدام نمایید. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، همچنین می تواند ایمیل های را برای مشتریان و یا یادآوری فرصت های فروش ارسال نماید، و منجر به بهبود و ارتقای فروش شود. مثلا به مشتریان درباره کالاهای که کمتر به آن ها توجه کرده اند، یا ممکن است به آن کالاها علاقمند باشند (بر اساس تجربه و علایق یا تاریخچه خرید آن مشتریان) ایمیل یادآوری ارسال نماید.
  • مظنه فروش و صدور پیش فاکتور: ایجاد و ارسال پیش فاکتور و مظنه فروش از طریق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای مشتریان به صورت فردی یا و گروه های مشتریان. سپس زمانی که آن ها نسبت به خرید اقدام نماید نیز سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می تواند آن پیش فاکتورها را مبدل به فاکتور قطعی فروش نموده و نهایتا (اطلاعات و مستندات فروش را) به سیستم حسابداری یا سایر نرم افزارها و سیستم های موجود در شرکت ارسال نماید.
  • ویژگی های و مزایای محصولات یا خدمات: سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می تواند کلیه اطلاعات سفارشات را به صورت مستقیم از طریق داشبورد این نرم افزار در اختیار قرار دهد. اطلاعات سفارشات به صورت سریع و مناسب در حساب کاربری هر یک از افراد قابل مشاهده و پیگیری است.
  • پیش بینی فروش: این سیستم می تواند به صورت خودکار فرصت های فروش بالقوه کوتاه مدت و بلند مدت را تنها با چند کلیک ساده در اختیار قرار داده و  ضرورت جمع آوری داده های مختلف و ایجاد چارت های فروش را به راحتی رفع می نماید.
  • پیگیری عملکرد: نرم افزار CRM می تواند به هر یک از مشتریان یک حساب کاربری جداگانه اختصاص دهد. بدین ترتیب هر یک از آن ها می تواند تعداد فروش، مظنه ها، و فاکتورها و سایر سنجه های موجود در ارزیابی و کسب اهداف تعیین شده خود را بررسی و پیگیری نمایند.
  • پیگیری رقبا: رقبای خود و اقداماتشان را، از جمله فعالیت های آن ها در شبکه های اجتماعی، نشریات، و سایر منابع خبری را زیر نظر داشته بگیرید و از این طریق همیشه یک گام جلوتر از آن ها باشید.

می خواهید از مشتریان خود به نحو بهتری پشتیبانی کنید؟

از آنجا که نرم افزار CRM به طور خاص به مدیریت و بهینه سازی روابط شرکت ها با مشتریانشان می پردازد، می تواند پشتیبانی بهتر و موثرتری را برای مشتریان فراهم آورد.همانطور که قبلا اشاره شد، حساب کاربری هر مشتری، اطلاعات مهمی را در بر می گیرد از جمله تاریخچه فروش، تعاملات گذشته، اطلاعات سفارشات، علایق، اطلاعات فردی و غیره. در اختیار داشتن کلیه این اطلاعات در قالب یک مجموعه واحد، کار را برای کارکنان فروش و خدمات مشتریان تسهیل می کند و آن ها می توانند به صورت دقیق و با سرعت بیشتری به سوالات مشتریان پاسخ داده و مسائل آن ها را رفع نمایند، چرا که می توانند به راحتی نسبت برای راهنمایی مشتریان، آن ها را به اطلاعاتی که در بخش حساب کاربری خود دارند، ارجاع دهند.بعلاوه به دلیل این که کلیه کارکنان واحد پشتیبانی به مجموعه ای دسته بندی شده، به روز و جامع از اطلاعات مشتریان دسترسی دارند، هر یک از این کارکنان قادرند در هر زمان پاسخگوی مشتریان مختلف باشند. همچنین در صورتی که ضرورت همکاری بیش از یک فرد برای پاسخگویی و رفع مشکلات مشتریان وجود داشته باشد نیز، به دلیل در دسترس بودن کاملی از مشتریان، به راحتی می توان بین کارکنان مختلف برای پاسخگویی بهتر به مشتریان، ارتباط برقرار نمود.

 

ویژگی های نرم افزار CRM

نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتریان، ویژگی های بیشماری را ارائه می دهند، و کسب و کارها را در مدیریت موثرتر مشتریان و تقریبا در همه زمینه های فعالیت آن ها یاری می رسانند. اما به دلیل وجود همین ویژگی های مختلف، ممکن است تعیین نیازهای مختلف خریداران این نرم افزار ها نیز دشوار باشد.به منظور بررسی دقیق تر این مساله از کسب و کارهای کوچک آن چه را که می تواند منجر به عملکرد بهتر آن ها و معیارهای کارایی و ارزشمندی یک نرم افزار CRM برای کسب و کارهای آن ها، سوالاتی پرسیده ایم. از جمله پرسیده ایم که کدام ویژگی های این نرم افزار ها از نظر آنها برای رشد کسب و کارهایشان کارایی بیشتری داشته است:

  • جاناتان هادمن متخصص it در شرکت J&J Automation یک کسب و کار کوچک فعال در حوزه ارائه خدمات IT:

یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری عالی، به راحتی قابل سفارشی سازی است، و می توان به راحتی ابزارهای مورد نیاز در آن را انتخاب نمود. همچنین این نرم افزار باید بتواند به خوبی از اطلاعات موجود (در انجام تحلیل و ارائه گزارشات مورد نیاز) استفاده نماید. بعلاوه باید از طریق دستگاه های همراه قابل دسترس باشد. همچنین لازم است امنیت اطلاعات را تضمین نموده و آن ها را در برابر از بین رفتن یا دسترسی بدون مجوز در امان نگه می دارد.

در به توضیح ویژگی های اصلی نرم افزار و دلایل اهمیت آن ها پرداخته ایم:

  • کاربری آسان: مانند هر فناوری دیگری باید شما و کارکنان تان باید استفاده از نرم افزار CRM را یاد بگیرید. برخی نرم افزار ها آنقدر پیچیده هستند که صرف زمان برای یادگیری و پرداخت هزینه های آن ها در کسب و کارهای کوچک ارزش ندارند. خیال خود را با انتخاب یک نرم افزار ساده، شفاف و کاربر پسند راحت نموده و خود را از دردسرهای آینده آن در امان نگه دارید. البته باید توجه کنید که بسیاری از تولید کنندگان این نرم افزار ها، مدعی هستند استفاده از نرم افزار شان آسان است. اطمینان یابید پیش از استفاده از نسخه اصلی نرم افزار، حتما شخصا از دموی نرم افزار استفاده نمایید و احساسی را که از استفاده از آن به دست می آورید را مدنظر قرار دهید و نیز بر این مساله توجه کنید که آیا این مناسب شما است یا نه.
  • قابلیت سفارشی سازی: همانطور که بسیاری از مدیران و مالکان کسب و کارهای کوچک عنوان کرده اند، یک راهکار مدیریت ارتباط با مشتری که بتواند برای همه کسب و کارها و با هر اندازه ای و برای رفع همه نیازهای کسب و کار های کوچک بکار برود، عملا وجود ندارد. از آن جا که نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری حوزه های مختلفی از یک کسب و کار را در بر می گیرند به همین دلیل قابلیت سفارشی سازی عامل بسیار مهمی است که می تواند در بهره گیری موثر از آن نرم افزار و ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کار شما اهمیت داشته باشد. نرم افزار CRM را انتخاب کنید که بتوانید آن را مطابق با نیاز های کسب و کار خودتان سفارشی کنید. برای مثال برخی نرم افزار ها، بسته های نرم افزاری واحدی را ارائه می نماید که متشکل از زیر سیستم های پیش فرض و غیر قابل تغییر است (که ممکن است در کسب و کار شما کاربردی نداشته باشد) و در حالی که برخی دیگر این امکان را برای شما فراهم می آورند که تنها آن ویژگی ها و زیر سیستم هایی را انتخاب کنید که مورد نیاز کسب و کارتان می باشد. بعلاوه سفارشی سازی می تواند به مفهوم وجود امکانات مختلف دیگری برای توسعه نرم افزار از جمله استفاده از انواع تم ها، افزونه ها و غیره برای ایجاد نرم افزاری دلخواه و مناسب با نیازهای کسب و کار شما نیز تعریف شود.
  • قابلیت یکپارچگی و هماهنگی با سایر ابزارهای سازمانی: نرم افزار CRM، که قابلیت یکپارچه شدن و برقراری ارتباط با همه راهکارهای سازمانی هماهنگی و یکپارچگی با آن ها را داشته باشد می تواند کلیه داده های شما را از حوزه های مختلف  کسب و کارتان دریافت و دسته بندی کند. این بدان معناست که نیازی ندارید داده های خود را به صورت دستی بین این ابزارها و نرم افزارهای سازمانی (مثلا در بین نرم افزار CRM شما و سیستم POS یا نرم افزار حسابداری) جابجا کرده و منتقل نمایید. و بدین ترتیب با حذف ضرورت فعالیت های تکراری و مکرر (و ثبت داده ها و اطلاعات در نرم افزارهای گوناگون)، در زمان خود صرفه جویی می کنید. همچنین باید اطمینان یابید نرم افزار CRM که انتخاب می کنید، متناسب و هماهنگ با ابزارها و نرم افزاریی باشد که هم اکنون در حال استفاده از آن ها هستید. بدین منظور و قبل از خرید نرم افزار، برای اطمینان از این مساله و کسب اطلاعات بیشتر یکبار دیگر به سایت فروشنده مراجعه نمایید و یا با فروشنده نرم افزار مشورت کرده و و با واحد پشتیبانی صحبت نمایید.
  • نرم افزار های مبتنی بر بازار / زمینه فعالیت کسب و کار: آیا کسب و ما شما در صنعت یا بازار خاصی فعالیت می کنید؟ باید توجه کنید که برخی نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد که به صورت اختصاصی برای کسب و کار شما طراحی شده باشند. برای نمونه اگر در حوزه مالی فعالی می کنید نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریانی وجود دارند که قادر به مطابقت و هماهنگی با مقررات و دستورالعمل های مالی می باشند. همچنین برخی نرم افزارهایی وجود دارند که مشخصا برای رستوران ها، خرده فروشی و املاک و ... طراحی و تولید شده اند.
  • نرم افزار های  مبتنی بر راهکارهای ابری: نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر فناوری ابری، قابلیت دسترسی به دادهای این سیستم ها را در هر زمان، هر کجا و از طریق هر دستگاهی از طریق ارتباط اینترنتی فراهم می آورند. ترجیحا از بکارگیری نرم افزارهایی که قابلیت ابری ندارند و دسترسی به آن ها محدود به مکان جغرافیایی یا دستگاه های خاصی است که نرم افزار بر روی آن ها نصب شده باشد، اجتناب کنید.
  • دسترسی همراه: همچنین، با انتخاب نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری که قابلیت دسترسی به داده های آن ها، از طریق گوشی های هوشمند و تبلت ها فراهم باشد، می توانید به صورت همراه، در هر کجا به نرم افزار خود دسترسی داشته باشید. به دنبال استفاده از نرم افزارهایی باشید که از نسخه موبایل نیز برخوردار باشند و با حداقل بتوان از طریق مرورگر های وب به آن ها دسترسی داشت و به راحتی بتوان آن ها اط طریق ابزارهای موبایل با آن ها ارتباط برقرار کرد.
  • CRM موبایل و اجتماعی CRM فن آوری: نرم افزار CRM، به راحتی تبدیل به هسته مرکزی فعالیت های کسب و کاری شما خواهد شد. نرم افزار CRM، باید شاخص های امنیتی را به خوبی رعایت کرده باشد و شما را در مقابل حملات سایبری (فضای مجازی)  و خطر از دست دادن اطلاعات در امان نگه دارد و نیز بتواند ضمن پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزاری تان، در صورت از بین رفتن داده های شما، آن ها را مجددا برای شما بازیابی نماید.

 

هزینه نرم افزار CRM چقدر است؟

هزینه های انواع نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری بسیار متفاوت است. فروشندگان نرم افزار معمولا از مدل قیمت گذاری مبتنی بر زیر سیستم ها و قابلیت های نرم افزاری استفاده می کنند که می تواند عوامل متعددی را در بر گیرد، از جمله تعداد کاربران و ویژگی ها و زیر سیستم های مورد تقاضای خریداران.همچنین در اغلب این نرم افزار ها پرداخت ها به صورت دوره ای و بر اساس تعداد کاربران و پرداخت های ماهانه خواهد بود. ضمن این که ممکن است برخی فروشندگان بر اساس تعداد کاربران، میزان پرداخت هزینه ثابت ماهانه را تعیین می نمایند. البته این حالت در صورت است که تعداد کاربران مورد نیاز شما بیش از تعداد کاربران پیش فرض بسته های نرم افزاری ارائه شده باشد. قیمت گذاری می تواند از 10 دلار برای هر کاربر در ماه تا صدها دلار در ماه متفاوت باشد که بر اساس نیازهای ویژه و خاص کسب و کار شما خواهد بود.آیا بودجه مورد نیاز برای خرید نرم افزار CRM را نمی توانید تامین کنید؟ و یا شاید این که هنوز اطمینان ندارید که این نرم افزار برای کسب و کار شما مناسب و ضروری باشد یا نه، و می خواهید بدانید این نرم افزار دقیقا چه مزایایی برای شما به همراه خواهد داشت. در این صورت می توانید از نرم افزار های Trial، یا رایگان (برای مدت محدود) استفاده کنید که بسیاری از فروشندگان نرم افزار ارائه می دهند. همچنین برخی فروشندگان باتجربه و موفق در بازار، نسخه رایگانی از نرم افزارهای خود را نیز ارائه می نمایند. برخی از نسخه های نرم افزاری به صورت بسته کامل و با کلیه امکانات ارائه می شوند ولی در تعداد کاربران و میزان داده های ثبت شده در آن ها محدودیت وجود دارد. و برخی دیگر از این نرم افزارهای رایگان تنها از حداقل امکانات و ماژول ها برخوردار هستند.

 

انتخاب نرم افزار CRM مناسب:

آیا آماده سرمایه گذاری برای تهیه نرم افزار CRM هستید؟ انواع مختلفی از این نرم افزار وجود دارد، به همین دلیل انتخاب نرم افزار مناسب اهمیت زیادی در کارایی این نرم افزار برای شرکت دارد. در اینجا برخی گفته های مالکان کسب و کارهای کوچک درباره سوالاتی که باید از ارائه دهندگان نرم افزار جویا شوید را مرور می کنیم:

  • آیا این نرم افزار برای کسب و کارهای کوچک تهیه شده است؟
  • کاربری و استفاده از این نرم افزار تا چه میزان آسان می باشد؟
  • این نرم افزار تا چه حد قابلیت سفارشی سازی دارد؟
  • چه ویژگی هایی برای کمک به کسب و کار ما، در دستیابی به اهداف فروش، بازاریابی، و سایر جنبه های کسب و کار وجود دارد؟
  • قابلیت های این نرم افزار برای تجمیع و یکپارچگی با سایر نرم افزارهایی که در حال حاضر از آن ها استفاده می کنیم چقدر است؟
  • چه محدودیت هایی در استفاده از این نرم افزار وجود دارد؟
  • هزینه نهایی این نرم افزار چقدر است؟ آیا هزینه های دیگری برای نصب یا سایر موارد نیز وجود دارد؟ در صورت نیاز به افزودن تعداد کاربران هزینه ها چگونه خواهد بود؟
  • این نرم افزار از چه ویژگی های امنیتی برخوردار است تا از داده های کسب و کار و مشتریان حفاظت نماید؟ داده های این نرم افزار چگونه در فضای ابری ذخیره شده و از آن ها نسخه پشتیبان تهیه می شود و آیا در صورت لزوم می توان به منظور بازیابی این داده ها و اطلاعات به سرعت به آن ها دسترسی داشت؟
  • در صورت نیاز به کمک و راهنمایی، چه نوع خدماتی به مشتریان ارائه می دهید؟ آیا می توان همیشه به واحد پشتیبانی نرم افزار دسترسی داشت، یا زمان زیادی برای این کار لازم است ؟

مزیت های CRM (استفاده از نرم افزار CRM)

مزایای فراوانی در استفاده از نرم افزار CRM وجود دارد که فراتر تسهیل عملیات روزانه کسب و کار می باشد. نرم افزار CRM نه تنها به کسب و کارها کمک می کند که اطلاعات شان را ذخیره و تغییرات آن ها را دنبال نمایند، منجر به توسعه فروش در  طولانی مدت خواهند شد. این نرم افزارها می توانند نقش بسزایی در صرفه جویی در زمان و هزینه های سازمانی داشته باشند و کارایی و تاثیر تیم ها فروش را ارتقا می دهند. در ادامه نظر مدیران کسب و کارهای کوچک را درباره مزایای این نرم افزارها، بررسی می کنیم:

  • صرفه جویی در زمان: یکی از بزرگترین مزایای استفاده از نرم افزار CRM، این است که این نرم افزار می تواند از طریق اتوماسیون سازی مناسب عملیات های اجرایی شما صرفه جویی زیادی را در پی داشته باشد. به گفته جف آرنولد، مدیر شرکت 4Spot Marketing، یک شرکت بازاریابی اینترنتی، بهینه سازی جستجو و طراحی صفحات وب، توانسته است با استفاده از نرم افزار CRM، بجای این که با انجام فعالیت ها و امور روزمره و مداوم، زمان خود را اتلاف نماید، مدت زمان بیشتری را به توسعه و رشد کسب و کارش اختصاص دهد. برای نمونه چون نرم افزار انتخابی او بسیار قدرتمند است، می تواند ضمن پیگیری و دنبال نمودن اطلاعات فروش، به صورت خودکار سرنخ های فروش را شناسایی و اعلام نماید.
  • صرفه جویی در هزینه: نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری بسیاری وجود دارند که متناسب با هزینه ها و نیازهای کسب و کارهای کوچک هستند. این نرم افزار ها به دلیل راهکارهای جامعی را در اختیار دارند ضمن کاهش هزینه ها نیاز این کسب و کارها به ابزارهای مختلف را در انجام کارهای متفاوت رفع نماید. رامون خان، مدیر توسعه کسب و کار شرکت National Air Warehouse، که در صنعت عمده فروش تجهیزات تهویه مطبوع فعالیت می کند، گفته است که علاقه وی به نرم افزار مدیریت ارتباط به مشتری از این بابت است که این نرم افزار، ویژگی های یکپارچگی مختلفی را ارائه می نماید و قابل سفارشی سازی است و قیمت های متنوعی دارد.
  • بازاریابی ایمیلی بهتر: تی سوارتز از شرکت Chief’s Touch Consulting، که یک شرکت بازاریابی است، می گوید نرم افزار CRM، آن ها را قادر ساخته است به مشتریان بیشتری دست یابد. برای مثال، نرم افزار به او اجازه می دهد تعداد زیادی ایمیل شخصی سازی شده را بر اساس تقسیم بندی های مختلف مخاطبان ارسال نماید و بدین ترتیب، به صورت چشم گیری قابلیت های بازاریابی ایمیلی شرکت و میزان کلیک این تبلیغات را افزایش داده است. لوییس آلتمن، مدیر شرکت GlobalFone، یک شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی ماهواره ای، در این خصوص اضافه می کند که نرم افزار CRM شرکت وی، گزارشات دقیق و جزئی را در مورد نتایج بازاریابی ایمیلی ارائه می دهد، که شامل ویژگی هایی مانند میزان مشاهده ایمیل ها، میزان کلیک آن ها، نتایج و دستاوردهای ایمیل های ارسال شده، و میزان اسپم شدن ایمیل ها (هرز نامه شدن) می باشد.
  • عملکرد سازمانی بالاتر: آلتمن همچنین بیان داشته است که علاوه بر بازاریابی ایمیلی، نرم افزار CRM بانک داده جامعی را برای دستیابی به اهداف گوناگون شرکت و انجام امور مختلف کسب و کار از جمله در بهبود سیستم پاسخگوی خودکار، بهینه سازی سبد خرید محصول، صدور پیش فاکتور، و ذخیره داده های مورد نیاز سازمان را فراهم می آورد. به علاوه کلین از شرکت HAKK Solutions، نیز اضافه می کند که نرم افزاری که شرکت وی از آن بهره می برد، یک سیستم نرم افزاری کامل است که دارای ابزارهای پیش فرض از جمله ابزارهای صدور فاکتور و مدیریت پروژه می باشد.
  • کمک به تیم های فروش در دستیابی به اهداف شان: مدیریت ارتباط با مشتری، کار کارکنان را در پیگیری عملکرد شخصی آن ها تسهیل می کند. میفیلد از شرکت Cascade، گفته است که نرم افزار CRM همراه با ابزارهای افزوده شده به آن می تواند به خوبی از طریق داشبورد نرم افزار، اطلاعات ارزشمندی در فروش ارائه داده و به تیم های کاری شرکت در کسب دیدگاه، شناسایی اهداف، ارزیابی و سایر اطلاعات فروش کمک نماید. میفیلد اضافه می کند که این قابلیت، کمک می کند که تصویر کامل و جامعی در خصوص فرایند فروش، از ارتباط اولیه مشتری تا فروش نهایی محصول به وی را ارائه نماید. بعلاوه، کوری کنون، رییس و مدیر عامل شرکت WePresent، ارائه دهنده راهکارهای ارتباطی بی سیم، می گوید که نرم افزار CRM شرکت وی، از ابزارهای بلاگ، بازاریابی در رسانه های اجتماعی و قابلیت های بهینه سازی برای موتور های جستجو استفاده می کند که همه این ابزارها با کمک به تیم های فروش در شناسایی سرنخ های فروش و مشارکت بیشتر در فرایند بازاریابی، تغذیه می کند.

 




نویسنده : Omid تاریخ : سه شنبه 5 بهمن 1395

سندروم بیهوده‌گذرانی در کادر فروش و روش‌های مقابله با آن

بیهوده‌گذرانی از جمله آسیب‌های مطرح سازمانی است که این روزها از شیوع نسبتا بالایی برخوردار است. ویکتور هوگو، نویسنده شهیر در نکوهش بطالت و بیهوده‌گذرانی، آن را گران‌ترین رنج بشر و بزرگ‌ترین ستم انسان در حق خویش برمی‌شمارد.


نتایج بسیاری از تحقیقات حاکی از آن است که بشر بیشتر در جهت ستایش کار قدم برمی‌دارد و انسان‌ها از کار، بیشتر از سکون و رخوت لذت می‌برند و البته انسان ذاتا بطالت را به انجام کارهای بی‌معنی ترجیح می‌دهد و این مهم ضرورت چینش صحیح، تعیین دقیق شایستگی‌های شغلی و تعریف درست مشاغل و نقش‌ها در سازمان را متذکر می‌شود. برخی محققان بر این باورند که بیهوده‌گذرانی از خصیصه‌های ذاتی بشر به شمار می‌رود. با این همه، حساسیت موضوع از آنجا ناشی می‌شود که بطالت به یک عادت اجتماعی تبدیل شود و موجب تضعیف لایه‌های اجتماعی و سازمانی شود.  عواقب فردی و اجتماعی بیهوده‌گذرانی غیرقابل انکار است. گفتنی است که در برخی موارد، پدیده بیهوده‌گذرانی بیشتر در تیم‌های کاری نمود می‌یابد. در این رابطه، مکس رینگل‌من که در زمره روان‌شناسان شناخته شده قرار دارد، آزمایشی قابل توجه اجرا کرد. وی در ابتدا از افراد خواست تا به تنهایی در رقابت طناب‌کشی شرکت کنند. مشاهدات رینگل‌من حاکی از آن بود که در مسابقات تک‌نفره هر نفر می‌تواند بالغ بر 63 کیلوگرم نیرو وارد کند. در مرحله بعد وی از سه نفر خواست تا در این مسابقه شرکت کنند. نتایج بسیار دور از انتظار بود؛ چرا که بر خلاف تصور، میزان نیروی وارده به 53 کیلوگرم کاهش یافت. رینگل‌من این آزمایش را با هشت نفر تکرار کرد و مشاهده کرد که هر فرد تنها 31 کیلوگرم نیرو به طناب وارد کرده است. پنهان‌سازی خود در میان فعالیت‌های سازمانی و نبود سیستم ارزیابی فردی در سازمان‌ها، موجب بروز رفتارهای مخرب می‌شود و از بهره‌وری و هم‌افزایی تیم‌های کاری می‌کاهد. به علاوه، این امر موجب شیوع سندروم بیهوده‌گذرانی در بدنه سازمان می‌شود و سازمان را دچار رخوت می‌کند.  طبق برخی آمارها و گمانه‌زنی‌ها، فروشندگان بیش از نیمی از زمان در اختیار خود را صرف اموری غیر از فروش می‌کنند. زمان غیرضروری که صرف وظایف نامرتبط با فروش می‌شود نه‌تنها موجب کاهش درآمدهای سازمان می‌شود، بلکه از درآمد فروشندگان نیز می‌کاهد. دانستن این مهم که چرا فروشندگان زمان زیادی را صرف فعالیت‌هایی غیر از فروش می‌کنند، نخستین گام در حفظ زمان و سرمایه‌گذاری بهینه، زمان‌های پس‌انداز شده در حوزه‌های سودآور و فعالیت‌های نامرتبط با فروش است، اما به نظر شما اصلی‌ترین دلایل این مساله از کجا نشأت می‌گیرد؟ در ادامه به مرور برخی از مهم‌ترین راهزنان زمان در تیم‌های فروش می‌پردازیم.

 

دلیل نخست: جلسات بدون دستور
هرچه زمان کمتری را صرف فعالیت‌های غیرمرتبط با فروش کنید، شاهد فروش بیشتری خواهید بود. جلسات بی‌هدف ازجمله راهزنان زمان در میان نیروهای فروش هستند که ساعت‌های زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. در مقابل، جلسات تاثیرگذار حداقل زمان را می‌برند و به اهداف خود دست می‌یابند. با شروع جلسه، همه چیز باید در جهت پیشبرد اهداف مطلوب باشد؛ در غیر این صورت زاید است و باید از آن چشم‌پوشی شود. دستور جلسه به منزله نقشه راه و راهنمای زمان است و از ضروریات برگزاری جلسات اثربخش به شمار می‌رود.


دلیل دوم: مدیریت ناکارآمد ارتباطات
وجه تمایز فروشندگانی که به روش فروش مشورتی عمل می‌کنند، در توانایی آنها برای ایجاد و حفظ روابط و مناسبات با مشتری و مخاطبان بالقوه نهفته است. هر چند که فرآیند چنین ارتباطاتی ممکن است به درازا کشیده شود و فرصت‌های فروش را از میان ببرد. کارکنان فروش خود را ترغیب کنید تا به وسیله اتخاذ راهکارهایی که در پی می‌خوانیم، فعالیت‌های غیرمرتبط با فروش را به حداقل برسانند:
بهره‌گیری از نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به‌منظور پیگیری سریع‌تر مخاطبان و تماس‌های ورودی و ارسال پیام‌های یادآوری در فواصل کوتاه و منظم.
• برنامه‌ریزی اثربخش ملاقات‌ها و تماس‌های فروش، به‌ویژه درباره تماس‌های رو در رو و فرد به فردی که شامل سفرهای برون‌سازمانی می‌شود.
• ارزیابی صحیح و اصولی فرصت‌های واقعی فروش به مخاطبان در بلندمدت و ارزیابی لزوم یا فراوانی تماس‌ها با مشتریان موجود.های رو در رو و فرد به فردی که شامل سفرهای برون‌سازمانی می‌شود. 
• ارزیابی صحیح و اصولی فرصت‌های واقعی فروش به مخاطبان در بلندمدت و ارزیابی لزوم یا فراوانی تماس‌ها با مشتریان موجود.

 

دلیل سوم: عدم تعریف مرز مشخص میان فروش و خدمات مشتری
گاه نیروهای فروش به‌دلیل عدم تعریف مشخص نقش‌ها یا فقدان اعتماد کافی میان دپارتمان خدمات و واحد فروش، خود در نقش ارائه‌دهنده خدمات مشتری ظاهر می‌شوند. چنانچه تیم فروش به فرآیندهای پس از امضا و عقد قرارداد با مشتری اعتماد کافی نداشته باشد، کمترین کاری که می‌توان کرد این خواهد بود که کارکنان فروش را از انجام وظایف خدمات پس از فروش دور کنیم؛ چراکه این قبیل خدمات زمان زیادی را از نیروهای فروش هدر می‌دهند. برای اصلاح این مساله باید اعتمادسازی کرد و فرآیندهای شفاف برای واحد خدمات مشتریان تعریف کرد.

 

دلیل چهارم: تلاش در جهت جامه عمل پوشاندن به الزامات اجرایی 
تمام سازمان‌ها الزاماتی اجرایی برای کادر فروش خود در نظر می‌گیرند و در بسیاری موارد این وظایف در عین حال که نسبت مستقیمی با فروش ندارند؛ اما از عوامل بقا و سلامت کسب‌وکار به شمار می‌روند. با این همه، تمام وظایف اجرایی ضروری نیست و می‌تواند توسط کادر پشتیبانی انجام پذیرد و نیازی به مداخله نیروهای مجرب و کارآمد فروش که می‌توانند در خط مقدم فروش خدمات ارزش‌آفرین‌تری ارائه دهند، نیست.

 

دلیل پنجم: افراط و تفریط در برنامه‌ریزی
در برنامه‌ریزی تلاش‌ها نه باید در حد افراط باشد و نه در حد تفریط؛ چرا که مساله اصلی (فروش) به حاشیه رانده خواهد شد. اشکال برنامه‌ریزی افراطی آن است که زمان زیادی صرف برنامه‌ریزی برای امور روزمره و پیش‌پاافتاده‌ای می‌شود که بعضا هم اتفاق نمی‌افتند و فاقد ارزش لازم هستند. برنامه‌ریزی کمتر از حد لزوم نیز موجب می‌شود افراد نتوانند سهم مناسب خود را از بازار به دست آورند و قادر به تکمیل فرآیند در مهلت مقرر نباشند؛ بنابراین در دور باطل وارد می‌شوند که خروج از آن دشوار خواهد بود.




نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 1 بهمن 1395

نمونه ساده یک گردش کار

در شرکت ها و سازمانها معمولا بخشهای مختلف ، امور مربوط به خود را طبق الگوهای مشخص انجام می دهند ، هرچند این الگوها در بسیاری از مواد به صورت روالهای نانوشته اجرا میشوند . تاخیر در تحویل بسیاری از پروژه ها به واسطه فراموش کردن و یا به تعویق افتادن اجرای کارهای جزئی و ساده اتفاق می افتد که بسیاری از آنها از ابتدا نادیده گرفته شده اند و زمانی که نوبت به اجرای آنها میرسد کارکنان از اجرای آنها سرباز میزنند و یا با تاخیر زیاد انجام می دهند .  در بسیاری از موارد ، شرایط مختلفی که در اجرای کارها رخ میدهد در نظر گرفته نمی شود ، تصور کنید به یک کارمند ساده گفته شود کاری را انجام دهد ، اگر شرایطی رخ دهد که امکان انجام آن کار فراهم نباشد ممکن است آن شخص کار را انجام ندهد و از کنار آن بگذرد ، اگر این کار بخش کوچکی از یک پروژه بزرگ باشد و مدیر پروژه متوجه این موضوع نشود ، مدت زمان زیادی برای ادامه کار از دست میرود و بسیاری از موارد اصلا کسی متوجه این موضوع نمی شود .  در دید اول مدیران تصور میکنند تاخیر در اجرای پروژه به واسطه کمبود نیروی انسانی و یا منابع است ، حال آنکه نکته کلیدی عدم هماهنگی و تعیین تکلیف امور جزئی پروژه است . اموری که تا انجام نشوند نوبت به مراحل بعد نمیرسد .

نمونه ساده یک گردش کار

نمونه ساده یک گردش کار خط تولید کارخانه است ، یک خط تولید خودرو را در نظر بگیرید ، تمام امور مربوط به ساخت خودرو طبق یک نظم کامل انجام میشود و در هر مرحله افراد میداند چه کاری باید انجام دهند . و چه زمانی نوبت چه کاری است و چقدر زمان دارند . شخصی که مسوول نصب درب خودرو است ، زمانی که نوبت به اجرای کارش میرسد به سرعت کارش را انجام میدهد و لزومی ندارد که فکر کند اشخاص دیگر چه کاری را انجام میدهند . اگر مشکلی در بخشی رخ دهد به سرعت مشخص و رفع میشود . گردش کار (workflow) مشخص میکند چه زمانی ، چه فرد یا افرادی ، چه کاری را ، در چه زمانی باید انجام دهد . کارها از قبل تعیین شده و تمام حالتهای استثنا و اتفاقات نیز پیش بینی شده است . بسیاری از موارد بعد از اجرای مکرر یک گردش کار نقاط ضعف سیستم هویدا میشود. و به تدریج گردش کار تکمیل میشود و حالتهای مختلف به آن اضافه میشود .

بسیاری از مدیران تصور می کنند طراحی گردش کار سی آر ام  مختص شرکتها و سازمانهای بزرگ است حال آنکه هر شرکتی با هر نوع حرفه ای میتواند طبق تجربه مدیران و کارکنان خود برای بخشهای مختلف گردش کارهای کاربردی تعریف کند . یکی از بخشهای مهم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری  ، طراحی و اجرای گردش کار است . در بخش طراحی گردش کار به صورت کاملا حرفه ای و به ساده ترین شکل ممکن میتوانید نمودارهای انتزاعی از روند اجرای کارها را طراحی کنید . علاوه بر کارهایی که به افراد محول میکنید خود سیستم هم میتواند به صورت خودکار کارهایی از قبیل ارسال ایمیل ، پیامک ، یادآوری ، ارسال به کارتابل و کارهایی شبیه این را انجام دهد .  میتوان تعیین کرد گردش کار چه موقع و تحت چه شرایطی شروع شود ، مثلا میشود تعیین کرد اگر فرم خاصی ثبت شد گردش کار شروع شود .  مدیر شرکت به سادگی میتواند کارها را مشاهده کند و از اینکه کار مشتریان در چه مرحله است و چه وضعیتی دارد مطلع شود .



:: برچسب‌ها: Call Center Analytics,

نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 15 مرداد 1395

Negative Customer Experience

Just about everyone has experienced at least one negative customer support experience. When working with a ongoing company we invest commitment into navigating their computerized system, and we should hang on through apparently limitless carry music patiently. It really is incredibly frustrating and disappointing when our efforts are rewarded with a ongoing service agent who's impatient, unhelpful, or rude even.

While 89% of companies now lay claim to be rivalling and differentiating predicated on the grade of their customer support, consumers have voiced their ideas about the truth of current service requirements. A recent study demonstrated that only 1% of customers are content with the service they obtain, and 75% of customers say that their top service irritant is rude or condescending real estate agents.

Consumers aren't the sole population being afflicted by poor customer support, agent's aren't happy either. 70% of call middle providers are disengaged at their workplace, and customer support has one of the best churn rates of any industry. It really is of up to 70% for large call centers. The proceedings here? Companies are ostensibly selecting applicants who screen the attributes of good customer support representatives; empathy, warmness, and excellent conversational skills. However when these same prospects get into the decision center, something drastically changes.

Psychologist Skyler Place suspects that may have something regarding an agent's "cognitive insert". Cognitive fill refers to the quantity of mental work being found in the working ram. Most people expect that social jobs such to be empathic and connecting well do not need a whole lot of mental work, these things come obviously. However in fact, these social and communication tasks require mental effort just as solving a math problem does. That is known as "compassion tiredness" and research shows that it can result in increased burnout as time passes for those who must talk empathy in their profession. Good communication is particularly difficult whenever there are a whole great deal of things contending for our attention. This increased cognitive load can hamper effectively our potential to connect. The decision center is a uniquely stressful environment to work in, one associated with an extremely high intrinsic cognitive load. Under such pressure, those individuals who seemed exquisite for a working job in customer service may have difficulty communicating empathically.

Per day of work in the decision centre entails brief, repetitive interactions, suffered over an extended time frame. Whenever a customer telephone calls in, the agent is tasked to quickly examine the customer's problem and offer a solution. But even moreover perhaps, the agent also offers the trial of building a fresh relationship with a total stranger. This implies using cognitive work to converse effectively with the client. This customer may already be irritable before they can get on the phone; the onus is on the agent to stay kind always, patient, and respectful. They need to calmly examine the customer's problem and potential alternatives, recognize the way the customer is being, and talk to that customer within an appropriate way.


Companies don't retain the services of brokers they think will be rude or condescending. Organizations moving to remain competitive based on customer experience make an effort to seek the services of employees who are empathetic and kind. What they're failing woefully to account for is the fact that good communication isn't always "easy", especially under the initial stress of the decision centre environment. Most of us would be surprised by how our very own persona might change under such pressures. The main element to unlocking an agent's potential is based on relieving that stress, lightening the cognitive load, and providing them with the tools they have to have productive and empathetic conversations.



:: برچسب‌ها: Customer Experience,

نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 15 مرداد 1395

Web application software packages - SaaS

Web application software packages

In the modern times, Web application software packages have been generally accepted in multiple software program areas and customer segments due to benefits, simple licensing, meeting customer specific needs and little investment requirements.

 At an organization or business level, the applications that are generally used are Human Reference Management Software (HRM Software), CRM Software, ERP Applications, Accounting, Inventory Management, Students Information and Procedure management software in Educational Organizations, Medical center Management Software systems and so forth. Though almost all of the applications can be regarded as an ERP running a business needs, the program software have been produced by companies remember the precise industry& business site needs.

 The software as a service can be used in the government and public interactions also; for example application sites like tax payments, domestic bill payments, demographic data collection like working men, nature of service and so forth. The SaaS discovers electoral used in updating open public information for polling purposes and so forth. The given information would profit both authorities and everyone in controlling the info. The application form would seek integrated information management, modules and features with powerful data managing capacity. This will increase the planning of the progress significantly, forecasting public works and related demographical needs.

 Since internet brings the decrease and convenience combined with the reach it includes in penetrating the farther or the remote control locations; it permits data management and planning from a distant location through proper data capturing and confirming mechanisms. Medical center management, patient health documenting mechanism assists with gathering the overall data in regards to a particular disease and research after the info to find alternatives, taking protective measures, steps to increase the ongoing health conditions. Although above information sounds simple, it offers appreciable implications in improvements. 

The hurdles an organization or a general public specialist might face in applying SaaS applications to track record data and forecast predicated on the info are:

  •  Resistance to reveal data like financial information, health issues and demographic information
  •  Approval problems anticipated to public problems
  •  Logistics in execution of the strategy
  •  Uncertainty in expected effectiveness, efficiency and consequence of the machine execution on advancements

 A number of the most important areas or sections that may be looked after to put into action SaaS alternatives are:

  1.  Data acquiring for GENERAL MARKET TRENDS, Polls and Forecasting for something / service.
  2.  Scientific Research ideas exchange
  3.  Socializing and SOCIAL NETWORKING Systems
  4.  Community works ideas planning and execution.


 With growing internet use, reach of personal processing, increased technical capacities of search absorption and engines of web technology; web based applications is located comfortably to grow as a sustainable service applications.
 The related IT alternatives development would match the introduction of SaaS and its own benefits. A number of the catalyzing IT systems could be internet bank, mobile technology, repayment gateways; internet security applications etc.
 In India, lately NASSCOM (The Country wide Software Alternatives Companies Connection) got the effort to establish a index of growing companies in SaaS in India.



:: برچسب‌ها: SaaS,

نویسنده : Omid تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395

New customer churn is endemic to finance institutions

Despite a feeling of weakening bonds with customers, bank customer attrition rates are in ancient lows in a nearby of 15 percent. The gross annual churn rates on clients, however, hover in the 20-25 percent range through the first year still, half which don't make it at night first 3 months after beginning their accounts.

The basics of retail financial services, however, derive from a romance model. More often than not, customer acquisition and maintenance costs are too much for fleeting, single-transaction buys or for short-term dealings to be profitable. Commitment, made tangible by means of retention as time passes, is crucial for profitability.

It is merely via an ongoing relationship--minimally 2 yrs or much longer - that customers commence to create positive value for his or her loan company. Premature churn destroys that value. While each ongoing company strives to maintain customers, the upside-down economics of all banking romantic relationships for the first two roughly years makes retention an important in banking.
The Retention Hurdle
Quotes of acquisition charges for new retail bank customers vary broadly, with most volumes at about $200--lower for customers received online, higher for those coaxed to head into the branch. The normal customer, on the other palm, produces perhaps $150 in earnings every year. Given additional accounts maintenance costs, this implies perhaps 2 yrs prior to the break-even tag. The math is inexorable: A considerable proportion-perhaps 40 percent or more--of clients will churn before recovering costs and generate negative value for the lender. (Oh, which will not include the price tag on any cash or gift idea incentives wanted to clients or the price tag on onboarding campaigns targeted at reducing the pace of churn.)

The large most customers that bail away within 2 yrs shall bleed red on the total amount sheet. Actually, as we realize, many banking customers won't be profitable. Nearly all retail banking customers, however, can be profitable as time passes. But customer success is intensely reliant on retention, the power of the lender to keep customers as time passes, or at least enough time it requires to recuperate the acquisition costs and operating bills on basic, low value accounts.

Wireless carriers and cable companies face a similar monetary model, but with two major variations: deals (typically 2 yrs) and early on termination fees. (Prepaid mobile users, BTW, without any agreements or termination fees, historically churned at some 3 x the speed of traditional mobile accounts.) Missing the blissful luxury of agreements or termination fines, with customers who've total total discretion regarding if/when/how they close their accounts and move somewhere else, finance institutions need to positively work to lessen churn.

Despite industry loan consolidation, consumers routinely have a multitude of options for bank and related financial services, and the ones options continue steadily to broaden. Customer acquisition costs show no indication of declining, as the branch remains the principal magnet for new accounts openings. By far the most tangible appearance of loyalty for any customer confronted with selections is that they continue being a customer. All companies want devoted customers to gas income; banks, on the other hand, fundamentally need loyal customers to use profitably.
What's a Loan company to Do
Churn, new customer churn especially, is endemic to banking institutions. With exclusive information transparency, relentless competition, new market entrants and little friction in moving accounts, the challenge isn't heading away. Possibly the only savior, ironically, is usually that the continued general economical malaise has flattened out home range of motion, one of the primary reasons for folks switching banks.

While the challenge isn't heading to be "solved," banking companies need to control the challenge to attempt to reduce churn, as plugging a few of the leaks is preferable to plugging nothing. So, some ideas.

- Identify, quantify, and prioritize. Lost customer research are fine. Much better, albeit more difficult and implement longer, is the ongoing monitoring of clients as they improve through onboarding and throughout their first time. Solution which, where so when clients defect, determine the comparative need for the why's behind their departure and develop organized plans for concentrating on things of vulnerability where in fact the loan company can have the best impact.

- Try to predict. Meld the study data with customer transactional activity and alternative party data to generate predictive types of those most susceptible to churn and who may have the greatest probable lifetime value. Retention attempts pass on across new customers are inefficient evenly. While customers don't wear labels saying "defector," modeling can score customers by their likelihood to defect. While such models have mistakes always, they offer an empirical criterion for focusing on retention efforts to the people probably to churn. Overlay this with an estimation of potential life time value to help expand hone targeting to people probably to defect that likewise have the greatest guarantee of profitability.

- Onboard. Yes, onboarding contributes some costs, but it can have a world wide web positive payoff generally, especially if synced with the ideas above. Try to set up a relationship early, prior to the honeymoon wanes: Concentrate on cross-selling stickier services, such as bill paying, online banking and debit cards; then concentrate even more on activating the utilization of such services prior to the glue weakens; communicate regularly, but, more important, communicate meaningfully to the client: Tailor text messages, shade, and style to best resonate with the customer's needs, desires, demos, era, etc. Customize the touch when you're able to: a follow-up call from the affiliate who taken care of the account beginning could be more meaningful (but more costly) when compared to a robocall or a call from an private call middle rep

CRM

THE CLIENT Experience

Execution, as always, is the main element: With the common branch discovering perhaps 350 customers every working day, ATMs managing 150 to 200 trades daily and cell phone CSRs each fielding 50 to 150 cell phone calls per day, banking institutions have the possibility to joy customers and strengthen relationships plus they run the daily threat of underperforming and undermining associations.




نویسنده : Omid تاریخ : چهار شنبه 23 تير 1395

Call centers and Voice of Customer

Voice of the client (VoC)

Voice of the client (VoC) programs connected centers have been with us for more than two decades. If you the experts on the market tally, they will let you know that only a tiny amount of contact centers are attaining circumstances of maturity using the words of the client to create actionable insight. They shall let you know that the VoC execution distance, taking information and switching it into action, connected centers is huge and there are always a multitude of main causes for having less VoC maturity connected centers.

A number of the reasons sited are insufficient buy-in often, insufficient investment, limited resources, and inadequate software tools. They'll also say that there surely is a great deal of change taking place in contact centre customer experience concentration and ventures. But before you target only on what an analyst must say, i want to give out what I've seen on leading line.

Unorthodox difference closer

I've seen some amazing things happen concerning how contact centre leaders could actually close the execution difference in their VoC programs. Some things are counter instinctive to the traditional ways of owning a contact middle. They may be unorthodox. I totally recognize that following less traveled avenue can be considered a high-risk decision for you, but concluding the distance makes the chance worthwhile.

As a ex - contact center innovator, I used to be often challenged by attempting to be exceptional and successful in comparison to my peer group while being reluctant never to follow typical. Ultimately my doubts were unfounded when i observed over and again that it was never the common people that led the excellent contact centers. It had been the unconventional market leaders that led the exceptional contact centers. I finally noticed with trepidation i had a need to seek the exclusion to be the exemption.

Forget about hesitation

Over the entire years the realization that unique methods create unique final results is no more attained with hesitation. I seek them out. I've analyzed those market leaders and contact centers that are most successful to summarize the VoC execution distance and they're not average.

For these market leaders, the journey is not all so easy, but it isn't due to reasons you may suspect. Their key reason was because they didn't have role models, they had a need to beat a fresh path. That they had to do something small to improve the big picture. That they had to trust their intuition and press onward when satisfied with obstacles. That they had to be fearless.
CRM
Two of the market leaders are Dee Chuck and Kohler Udzinski. Dee realized there is something missing in her Quality Assurance program and she had a need to close that gap. She actually is distributed by her trip in Thriving connected Centre Performance. Chuck took another path after being met with organizational constraints. He stocks his tale in Building an Award-winning Contact Middle.
Determining the VoC Execution Gap

  • Most contact centers assert to truly have a VoC Program. Most contact centers involve some type of knowledge of the client Experience. They could shoot customer insights by means of interior quality monitoring, customer complaints, functional metrics and/or customer research. Some review programs are total annual, quarterly, regular monthly, or daily. Some are post-transaction.
  • Allow it be known that even though a contact centre posses many of these elements it isn't a guarantee they are in a position to convert information into action. They may still have a huge VoC Execution struggle and Gap to find success. A whole lot of inputs do not result in an output that is maturity.
  • Mature is misleading


One report disclosed that whenever you compare contact centers which may have an adult and successful VoC Program to the common, you learn to question why some provide an execution gap. Nearly all organizations, 80%, pay attention to the Words of the client. They use unstructured reviews in their VoC Program. However, only around 1 / 2 be capable of make sense of the data to comprehend and interpret the responses in order to do this and progress. Significantly less than 20% systematically work on the insights. That is clearly a whole lot of thrown away opportunity from something that's right there and all set.

For some centers, the execution distance is not really a tool issue. Buying software won't fix your details to action problem. Your VoC Execution Distance is a interpersonal people concern. It is an art and a skill issue. It really is an ownership issue.

Shutting the Execution Gap

One of the primary maturity issues connected centers is knowing that no tool will close a performance space. In my youngsters, I had developed contact centre software envy. I thought i had a need to have the various tools that other contact centre leaders surely got to play with.

Over time I've come to understand that "people" was the main thing for me personally to spotlight. And it's really really kind of ironic. You'd feel that being in a contact centre that was about being in the "people" business, I should have known that folks were the way to close the gaps.

I had a need to change my way of thinking and dealing with fantastic leaders, like Chuck and Dee, helped me to obviously see more. Both Dee and Chuck always seek to find a way for folks to have ownership. Among their key accomplishments was to improve philosophy to analysis from the original form of survey. They embedded in their quality assurance agent and program training and development a give attention to customers grading the call. This visible change prompted providers to possess the Tone of the client. They created an environment of collaboration rather than command and compliance successfully. The VoC was shut down by them Execution Distance utilizing their people.



:: برچسب‌ها: Voice of Customer,

نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 11 تير 1395

منافع استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در مراکز تماس

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پتانسیل فوق العاده ای را برای خدمات رسانی به مشتری فراهم می نماید. در طی این فرآیند افزایش سود دهی و تامین رضایت مشتری تضمین می شود. استفاده از چنین نرم افزاری می تواند به واحدهای مرکز تلفن در کوتاه تر کردن زمان مکالمات کمک فراوانی کند.

استفاده از این نرم افزار در کاهش زمان انتظار وهمچنین کاهش میزان تماس های اشتباه کمک زیادی می کند. در بحث سیستمهای خدمات رسانی به مشتریان مبنتی بر مرکز تماس، سی آر ام  از اهمیت زیادی برخوردار است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان است که می تواند کارایی یک مرکز تماس را تکمیل کند. یا بعبارتی کاملترین سیستمهای مرکز تماس سیستمهایی خواهند بود که بصورت مجتمع حاوی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان نیز باشند.برای درخواست نسخه نمایش از این پکیجها می توانید اینجا کلیک کنید.

سی آر ام

با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، مراکز تماس می توانند از اطلاعات مربوط به مشتریان خود حداکثر استفاده را بنمایند. و استفاده از این روش به ایجاد ارتباطی بهتر وحرفه ای تر با مشتریان کمک می کند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یک مرکز تلفن حرفه ای با اطلاعات با ارزش و یکپارچه مشتریان را ارائه می نماید.این نرم افزار پیشرفته به متخصصان (پرسنل واحد فروش ویا واحد خدمات و پشتیبانی) در دستیابی به اطلاعات و سوابق مشتری و درنتیجه آگاه کردن آنان قبل از صحبت با مشتری کمک می نماید. استفاده از چنین نرم افزارهای پیشرفته ای به شرکتها در شناخت و درک اولویتها و سلایق مشتریان کمک شایانی خواهد کرد. .دریافت و ارائه اطلاعات در واحد فروش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این اطلاعات باعث خواهد شد که بانک اطلاعاتی مشتریان به درستی سازماندهی شده و همیشه بروز باشد.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای پیگیری امور کاربرد فراوانی دارد. به این صورت که پس از هر تماس اطلاعات و اقدامات مربوط به آن تماس ثبت شده و در تماسهای بعدی پیگیرهای مورد نیاز و مربوط به آن به آسانی انجام خواهد شد. در شرایط عادی و بدون استفاده از این سیستمها اقدامات پیگیرانه از معضلات بزرگ هر سازمان می باشد.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مجتمع با مرکز تماس کارشناسان را قادر می سازد درهر زمانی جزئیات تماس را براحتی مشاهده و بررسی کنند. بعبارتی، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در پیشبرد امور مدیریت سازمان نقش بسزایی خواهد داشت.
این نرم افزار امکان ارجاع تماسهای گرفته شده به شرکت را بر اساس نوع تماس (شماره تماس، تعداد تماس گرفته شده تا کنون از این شماره و ...) به واحد یا شخص مرتبط فراهم می کند. در این چرخه هزینه های فروش و پشتیبانی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. بطور خلاصه استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مجتمع با تلفن گویا و مرکز تماس، پرسنل مرتبط با مشتریان را قادر خواهد ساخت که عملکردهای متعدد و متنوعی در ارتباط با مشتریان و درنهایت سودآوری سازمان داشته باشند.
کار با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان بدلیل اجزاء ساده و کاربرپسند آن بسیار راحت است، و عملا یادگیری آن بسیار ساده می باشد.بعبارتی خاصیت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان خوب ساده بودن و کاربرپسند بودن آن می باشد. (برای مشاهده یک نمونه اینجا کلیک کنید).

استفاده از امکانات پیشرفته نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان، واحدهای خدمات و پشتیبانی مشتریان که از مراکز تماس(Call centers) استفاده می کنند را قادر به بررسی نیازهای مشتریان خواهد کرد. ارائه خدماتی که مشتری واقعا به ان نیاز دارد یک مسئله بسیار اساسی است و مورد فوق در شناخت این خدمات بسیار موثر خواهد بود. هم چنین crm کار متخصصان مراکز تماس و مدیران یا سرپرستان آنها در آماه سازی گزارشات واضح و کاربردی بصورت خیلی سریع را ساده خواهد نمود.
پس از این اگر بدنبال گزینه های ابتکاری در جهت بهبود واحد خدمات رسانی به مشتریان خود بودبد، حتما باید مدیریت ارتباط با مشتریان را بعنوان یک ابزار کارآمد که کارایی و اثربخشی را تضمین می کند را درنظر داشته باشید.



:: برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریCRM,

نویسنده : Omid تاریخ : سه شنبه 1 تير 1395

مخل طراحی CX


این چیزی است که من از دختر 8 ساله من پس از من خواست او را به جمع کردن پنجره در ماشین ما. فقدان او را از درک حس از دیدگاه او ساخته شده است. او را به حال هرگز به صورت دستی "جمع کردن" پنجره در هر سه. آن را هرگز بخشی از واقعیت خود را از پنجره بالا بردن خودرو بود.


عبارات مانند "خاموش" رادیو و "قطع" تلفن بی معنی به کسانی که هرگز تجربه انجام آن چیزهایی ... همیشه هستند. آنها رویداد تاریخی کنجکاو برای یک مدت کهنه و بدون بافت هستند ... نه چندان دور ... اما در حال حاضر.

انسان و ابزارهای
رابطه بازگشتی عجیبی بین ابزار و انسان وجود دارد. ما در ایجاد ابزار برای بهتر زندگی ما در انجام این کار این ابزار بسیار شکل ما چگونه دنیا را مشاهده کنید. این فقط یک شکل بیان است. مطالعات علوم اعصاب اخیر نشان می دهد که استفاده از ابزار فیزیکی تغییر مسیرهای عصبی ما در یک فرایند عصبی شناخته شده است.

این پیامدهای عمیقی برای ما چگونه برای آینده برنامه ریزی کنید. در ارائه اخیر در روندهای در حال ظهور در خرده فروشی کنفرانس، بلندگو و آینده نگر برایان سولیس مخاطبان به چالش بازاندیشی مفروضات خود را درباره آینده با تعلیق درک خود را از زمان حال است.

او اشاره کرد که وب سایت های مدرن در حال حاضر بیش از 20 سال و پس از سال ها نوآوری تکرار شونده، رسیده است برای ... صبر کنید ... نوآوری مخل. این فن آوری است که به طور گسترده ای پذیرفته شده است. زندگی ما خواهد بود تقریبا غیر قابل تصور بدون آن ... در حد راه ما 20 سال قبل از مشاهده زمین خط تلفن.

این نکته جالب است. معماری بسیار از وب سایت باعث می شود ما در مورد دیجیتال با استفاده از که چارچوب فکر می کنم. این لوستر کردن واقعیت از آنچه ممکن است، آنچه در آن می تواند مانند نگاه کنید، و مشکل ترین؛ چه امکان پذیر نیست. چرا در یک نمایش دسکتاپ جهان بر اساس زمانی که جهان به وضوح همراه است؟ چرا معماری وب سایت باید سلسله مراتبی؟ چرا آن را به تنها دو بعدی محدود؟ چرا ما معمولا تنها در یک صفحه نگاه کنید در زمان؟ چرا ما خواستار آنها را صفحات!

ابزار ما با استفاده از نه تنها شکل ما چگونه مشکلات را حل کند، اما چگونه ما قاب و پیدا کردن مشکلات در وهله اول. حکایت از بیمار رفتن به یک داخلی، یک جراح و یک درمانگر و گرفتن توصیه های مربوطه برای دارو، جراحی و درمان به حرص و آز پزشک نیست، آن است که در مورد چگونه کسانی که حرفه ای مشاهده جهان است. این قانون از چکش temptress زن قدرتمند است.

موضوع فریم به خصوص در منطقه از CX طراحی مربوط است.

یکی از اولین گام در طراحی CX شامل درک سفر مشتری. ضوابط سفر نقشه برداری در فهم سفر امروز بسیار مهم است. کسانی که شرکت به اندازه کافی مترقی به این مرحله درک موانع و توانمند در طول سفر مشتری از آگاهی به دفع و سر دور از کسانی که این مرحله انجام نشده است.

در حالی که روش های زیادی برای نقشه برداری سفر وجود دارد، اکثر روش [1] شروع با درک سفر موجود از دیدگاه مشتریان و پس از آن برای فرصت هایی برای بهبود است. ما پیدا کردن مناطق از درد و فرصت و تدریجی تغییر تجربه آن را بهبود بخشد. این خط مشی برای نوآوری تکراری است. اما آنچه در مورد ایجاد یک طراحی تجربه مشتری مخرب؟



تسلا را امتحان کنید نه به صورت تدریجی بهبود تجربه خرید خودرو، آنها آن را منفجر کردند و از ابتدا با عقل از آنچه مردم در مورد تجربه فعلی نفرت آغاز شده است. من مشکوک است که در Etsy، Airbnb را، و Spotify در تجربه های موجود نگاه کرد و که در پایه و اساس بهبود تدریجی استفاده می شود. به عنوان مثال، با توجه به بارگذاری وب سایت خود را بر اساس یک ایده بسیار ساده آغاز شد:

    
"در یک شب برفی پاریس در سال 2008، تراویس Kalanick و گرت کمپ مشکل نقطه کابین بود. به طوری که آنها با ساده ایده شیر آمد یک دکمه، یک سواری. "

مجریان تجربه

  • بنابراین شاید آن فریم از "آنچه که امروز" است در راه "آنچه که می تواند" گرفتن در معماری راه حل CX بزرگ است. هنگامی که ما به دنبال ساخت یک تجربه واقعا ابتکاری جدید شاید در وهله اول باید شروع ideating ایده آل و کار به عقب به امروز. باید که فضای اقیانوس آبی پیدا کنیم؟
  • اولین گام در این فرایند تجدید نظر خواهد بود به اولین وضوح درک مشتری اساسی نیازها و ارزشهای نمی نگرش سطح آنها. دوم این است که واقعا با یک ورق کاغذ خالی شروع و نقشه آن را. مطمئنا، واقعیت امروز ممکن است آن را تعیین می کنند، اما سعی کنید اجازه دهید آن را به درایو تفکر خود را است. ذهن خود را باز نگه دارید.


در نهایت، زمانی که شما ideating سفر تجدید نظر، تنوع از نظر است خوب نیست که ... آن است که باید به منظور کاهش آن چشم بند اسب قاب تجربی است. دعوت از افراد از تمام جنبه های زندگی، از توابع مختلف و سنین مختلف و دیدگاه جهان ... شاید حتی تعداد کمی از مشتریان خود را. تجربه عمیق می تواند یک دارایی اما همچنین می تواند یک لنگر به واقعیت امروز است. گاهی اوقات ساده لوحی کودکان است عقل بزرگ. دقت گوش دادن به آن است.

من به بچه ها من خرد روزمره گوش دادن. گاهی اوقات آن را اورده در نقطه می تواند باشد. شاید ما باید برخی از کودک مانند تعجب و روشنی فکر به کار ما در CX اعمال می شود.



:: برچسب‌ها: CRM,

نویسنده : Omid تاریخ : سه شنبه 1 تير 1395

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار مدیریت ارتباط با  مشتری مناسب شرکت های ایرانی

یک تعریف از یک پایگاه دانش خود یادگیری

پایگاه دانش خود یادگیری است که اغلب یافت می شود یک جزء کلیدی از راه حل های سلف سرویس در سطح سازمانی. پیشرو در فناوری های دانش استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین به صورت خودکار جمع آوری نمایش داده شد مشتری، یادگیری از پاسخ نمایندگان، و به طور مداوم گسترش دانش در طول زمان.

همانطور که از نام آن ممکن است نشان می دهد، دانش خود یادگیری همچنان به بهبود در دقت و عملکرد آن را به عنوان اطلاعات اضافی دریافت می کند. سیستم پایگاه دانش است که با راه حل های دیجیتال سلف سرویس یکپارچه با هر ارتباط مشتری است که از طریق رابط سلف سرویس رخ می دهد را بهبود بخشد. الگوریتم های یادگیری ماشین که در سیستم پایگاه دانش پیشرفته تر پیدا شده است معمولا برای ارزیابی طراحی و فرایند مقادیر زیادی از داده از طریق تعاملات مشتری دریافت کرده است. این داده های بزرگ بینش عمیق و با ارزش به نیازهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و روند در تجربه های دیجیتال فراهم می کند.

نرم افزار CRM


هدف از ترکیب یک پایگاه دانش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود یادگیری با یک راه حل سلف سرویس است برای ارائه یک تجربه خدمات به مشتریان مطلوب است که پاسخ های شخصی و جزئیات گرا به هر مشتری فراهم می کند. با تضمین این که دانش مربوط است در مقابل مشتریان قرار داده و هر زمان آنها به دنبال پشتیبانی، آن را ممکن است به کاهش نرخ ترک وب سایت، هزینه های پشتیبانی پایین تر، و افزایش بهره وری در سراسر تجربه مشتری. علاوه بر این، راه حل های پیچیده می توانید تقریبا تمام سوالات کسب و کار یک سازمان در سه ماه اول استقرار یاد بگیرند، و اجرای یک فرایند نسبتا سریع و آسان برای هر سازمان است.

قابلیت یادگیری سریع که نمونه ای از یک پایگاه دانش خود یادگیری اغلب می توانید به هدف یکنرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کمک به کاهش حجم کار کلی مشتری عوامل خدمات 'نشانی. در بسیاری از مراکز پشتیبانی، عوامل به راحتی می توانید پیدا کردن خود را با پرسش های معمول و نمایش داده شد ایمیل به صورت روزانه  نرم افزار CRM آب گرفتگی. با یک سیستم موثر در محل، پاسخ تکراری به دست می شوند و این اطلاعات را می شود به راحتی به مشتریان موجود، کاهش نیاز به عوامل برای پاسخ دادن به پرسش های تکراری. این امر باعث کاهش بار بر روی عوامل خدمات به مشتریان، اجازه می دهد آنها را به زمان بیشتری برای رسیدگی به مسائل پشتیبانی کاربر خاص که به طور معمول نیاز به بینش و درک عمیق تر. در نهایت، این را قادر می سازد سازمان برای دیدار با چند اهداف کسب و کار، از جمله افزایش رضایت مشتری، کاهش هزینه، و بهره وری بیشتر و بهبود بهره وری در میان تیم عامل پشتیبانی می کند.

مزایای خاص از یک پایگاه دانش خود یادگیری عبارتند از

  •     تجربه مشتری بهبود یافته است، که در آن مشتریان دسترسی به اطلاعات مربوط و به موقع است.
  •     کاهش هزینه های تماس با مرکز و سربار به عنوان یک نتیجه از ارائه خدمات به مشتریان ساده.
  •     بهبود بهره وری عملیات خدمات به مشتریان.
  •     ROI بهبود به دلیل کاهش سبد خرید رها.
  •     قابلیت های بصری است که کمک به مشتریان به سرعت حل مشکلات خود به خود، و در نتیجه سطوح بالاتری از رضایت مشتری است.
  •     افزایش در زمان برای کارکنان که مسئولیت رسیدگی به مسائل مربوط به پشتیبانی دیگر، به دلیل پایگاه دانش پاسخ نیازهای خدمات عمومی مشتریان.
  •     بیشتر مشتریان و جوامع آگاه است.
  •     افزایش دید موتور جستجو برای پایگاه های دانش خود یادگیری با قابلیت بهینه سازی موتور جستجو. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات آنلاین به راحتی برای مشتریان قابل کشف باشد.
  •     بهبود پشتیبانی از مهارت های کارکنان و رضایت شغلی، به عنوان نمایندگان خدمات مشتری صرف زمان پاسخ به سوالات بیشتر به چالش کشیدن در حالی که پلت فرم سلف سرویس دسته سوالات حمایت از ماهیت اساسی تر است.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

خود یادگیری مبتنی بر دانش، آینده خدمات مشتریان

استیون ون Belleghem، از شرکت سریع، یک بررسی جهانی در همکاری با SSI و بدون مشکل انجام! برای تعیین درصد از مشتریان که ترجیح می دهند راه حل سلف سرویس است. بررسی نشان داد که "اکثر مصرف کنندگان به نفع یک راه حل سلف سرویس، از جمله امنیت شبکه ی تماس شخصی اگر مصرف کننده به طوری انتخاب می کند. این روند حتی آشکارتر در کشورهایی مانند چین، برزیل و سنگاپور از مورد در اروپا و آمریکا "به عنوان مصرف کنندگان عادت کرده اند به داشتن اطلاعات در نوک انگشتان خود را و در رعد و برق سریع سرعت تبدیل شده است، آنها انتظار دارند شرکت برای ارائه خدمات در بسیار به همان شیوه.

مفاهیم از مطالعه این است که مشتریان انتظار شرکت به منظور بهبود سطح خدمات خود و ارائه پاسخ و راه حل در یک موقع، راه کارآمد؛ این همچنین بدان معنی مشتریان نمی خواهید به باید برای تماس با شرکت بیش از یک بار. در واقع، مطالعه ون Belleghem تعیین که 39 درصد از مصرف کنندگان انتظار پاسخ ایمیل را در کمتر از 24 ساعت، در حالی که توییتر و فیس بوک کاربران انتظار پاسخ در کمتر از 4 ساعت است.

نرم افزار CRM

مهم تر، مطالعه ون Belleghem تعیین که سلف سرویس است که تنها راه حل بلند مدت در حال حاضر ملاقات انتظارات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است. 70 درصد از مصرف کنندگان انتظار یک گزینه سلف سرویس برای دست زدن به پرسش ها و شکایت. ون Belleghem خواستار شرکت در ذهن داشته باشیم، با این حال، که تماس شخصی به عنوان یک شبکه امن به عنوان یک تور ایمنی بسیار مهم است اگر سلف سرویس باید سقوط کوتاه است.

واضح است که شرکت تمایل به دیدار با خواسته های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در حال حاضر و در آینده باید با ابزار مدرن برای ارائه تجارب بدون درز و دسترسی آسان به اطلاعات مهم وفق دهند. مشتریان سخن گفته اند، و آن را به نظر می رسد به عنوان اینکه پایگاه های دانش خود یادگیری پیچیده هستند که در آینده از خدمات به مشتریان.



:: برچسب‌ها: نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری,

نویسنده : Omid تاریخ : سه شنبه 18 خرداد 1395

مشاوره CRM

مشاوره CRM

اجازه دهید من با گفتن این که اگر شما شوخی در صدای جیر جیر بالا شروع - حتی اگر شما آن را یک شوخی به خصوص خوب پیدا کنید - شما باید cred با بازاریابی تکنولوژیست خیابان.

چرا ما در حال پرتاب از تمام فرم های سرب و ساخت محتوا رایگان: این داستان با یک پست توسط Dave گرهارد، رئیس بازاریابی در رانش، که من در گردش دیده بود در توییتر، تکان دهنده گلدان بازاریابی محتوا به عنوان خوانده شده شروع می شود.

آن را مانند یک آهنگ جان لنون، ​​"تصور کنید که هیچ سربی وجود دارد - من اگر شما می توانید تعجب می کنم."

محتوایی B2B اهداف بازاریابی

به عنوان دیو اشاره می کند، راهگاهی "حق بیمه" محتوا - مقالات سفید، گزارش ها، کتاب های الکترونیکی، Webinar ها، و غیره - با اشکال نسل سرب یک جزء اصلی از بازاریابی دیجیتال قطعا B2B در طول دهه گذشته بوده است. برای بسیاری از شرکت ها، این یک فیدر اولیه بازاریابی منجر واجد شرایط (MQLs) است.

با توجه به موسسه بازاریابی محتوا و بررسی سالانه MarketingProf است، نسل سرب # 1 هدف سازمانی برای بازاریابی محتوا B2B است.

بنابراین، هنگامی که دیوید لغو، مدیر عامل شرکت رانش است، پیشنهاد حذف تمام اشکال در مقابل محتوای تیم بازاریابی، شما می توانید تصور کنید احتمالا تعجب دیو. بگو: چه؟

اما به عنوان دیو فکر از طریق آن - یک فرایند او با صراحت در پست خود توصیف - شروع به ایجاد حس بیشتر. او تشخیص داد که بسیاری از مارک ها و محصولات او را دوست دارد، مانند شل و MailChimp، انجام دروازه نمی محتوای آنها. مردم اتخاذ و سپس برای آن دسته از محصولات مدافع زیرا آنها واقعا آنها را دوست، نه به خاطر آنها شده است "پرورش" به انجام این کار از طریق یک دروازه رو به عقب و جلو از فرم سرب و ایمیل پیگیری.

به طوری که آنها تصمیم به انجام آن: آنها تمام اشکال راهگاهی به تمام مطالب بازاریابی nixed.

در حال حاضر، چند نکته توجه داشته باشید، که من می توانم اعتراض spluttering از طریق صفحه نمایش شنیدن:

    
آنها هنوز هم دعوت مردم به صورت اختیاری برای عضویت در خبرنامه خود را.
    
آنها هنوز هم مردم ثبت نام برای امتحان کنید محصول خود را ( "دادگاه فریمیوم").
    
آزمایشات فریمیوم می باشد که همان منجر نمی، اما آنها هم به طور کامل متفاوت است.
    
آزمایشات فریمیوم بدیهی است که تنها برای کسب و کار کار می توانید از چنین چیزهایی را ارائه دهد.
    
نتایج حاصل از این آزمایش بزرگ در طول زمان همچنان دیده می شود.
مشاوره CRM
بنابراین شرایط برای رانش این بیشتر امکان پذیر است برای آنها از آن ممکن است برای سایر انواع شرکت باشد. در چاپ خوب: مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.

اما به عنوان رادیکال یک حرکت عنوان این ممکن است از طریق چشم از یک بازاریاب به نظر می رسد، اگر ما بر روی کلاه یک چشم انداز قرار داده است - به یاد داشته باشید، ما همه به بودن مشتری محور، حق متعهد؟ - این در واقع به نظر می رسد، خوب، خیلی خوب است.

هیچ اشکال سرب به پر کردن؟ بدون اسپم بیشتر nuture ایمیل و یا تماس های تلفنی از بازاریابی و یا فروش مردم، به شدت هل دادن من به سمت گام بعدی در قیف خود را؟ من دریافت مطالب من می خواهم، وقتی که من آن را می خواهم، بدون پریدن را از طریق hoops، و سپس من تصمیم بگیرید که اگر و وقتی که من می خواهید به دنبال یک رابطه نزدیک تر است.

این امر می تواند لذت بخش، آن را نه؟

من بیش از چند جوک در هزینه از مدیران adland که delusionally اصرار دارند، ساخته شده "مصرف کنندگان در واقع مانند تبلیغات!" این فقط نیاز به خلاق، هدف قرار، مربوط، yadda yadda. و سپس آن را یک چیز واقعا خوب است. واقعا!

اوه نه.

در بهترین حالت، مصرف کنندگان تبلیغات را تحمل کند. و شواهد نشان می دهد که آنها اجتناب از آنها را هر زمان که آنها می توانند. بنر کوری. مسدود کننده های آگهی. تغییر دور از تلویزیون آگهی اشباع شده است.

اما در حالی که آن را سرگرم کننده به خنده در آقای توهم Adperson، اگر ما در حال به طور کامل با خودمان صادق، ما باید اذعان پژواک که منطق در بسیاری از برنامه "نسل تقاضا" است. که دقیقا در حال انجام است خواستار با این فرم سرب و ایمیل پیگیری؟

چشم انداز ممکن است که تحمل. اما آن را مشکوک که آنها آن را دوست دارم.

در آن نور، آزاد، جنبش بازاریابی خود را بی اراده ممکن است GENUIS. اگر بازاریابی به فقط در دو چیز تمرکز - (1) دادن چشم انداز محتوای بزرگ و آب و برق مفید (محتوای تعاملی)، با هیچ رشته متصل، و (2) مطمئن شوید که محصولات و خدمات شرکت ما واقعا لذت بخش - به طوری که ورزش مشتریان اراده آزاد قبل از خرید آنها، آنها را تجدید، و توصیه آنها - که می تواند رشد کسب و کار به طور موثر تر؟

دوست ما با نام تجاری برای آن بهتر است؟

آیا ما باید ایمان به اندازه کافی در محتوا و محصولات خود را به این باور است که چشم انداز ما را تحت انگیزه خود را انتخاب می کنید؟ (در این باره، با وجود تمام ماشین آلات نسل تقاضا ما، آن را تا به حال واقعا در غیر این صورت بوده است؟)

جنگ بازاریابی، اپیزود پنجم: اعتصاب نام تجاری بازاریابی برگشت؟

این جالب است.

همانطور که شما تامل است که امکان، آن را به ارزش توجه به این که، حداقل در بازاریابی B2B، فرم سرب و امواج "nuturing" ایمیل در قلب عملیات بازاریابی مدرن است. این اکثریت قریب به اتفاق چه نرم افزار اتوماسیون بازاریابی برای استفاده می شود، تغذیه بسیاری از KPI ها بازاریابی است.

اگر ما اشکال سرب و مبارزات پرورش در درجه اول برای واجد شرایط چشم انداز تا MQLs بودن متوقف شد، چگونه عملکرد بازاریابی را اندازه گرفت؟

در مورد رانش، تعداد از فریمیوم محاکمه علامت یو پی اس - و تعداد که در نهایت ارتقاء - را حس می کند. برای کسب و کار که چیزی شبیه به آن را ندارد، شاید بهترین متریک خواهد بود تعداد چشم انداز که درخواست صحبت با فروش؟ خریدار معتبر بین المللی به درون، به جای بسیاری از MQLs ورودی حرکت بیش از دیوار به فروش امروز پرتاب؟

این مقدار زیادی از سیستم های عملیات بازاریابی موجود را مختل کند. اما از طریق لنز مشتری مداری، آنچه که مختل: تجربه مخاطبان ما و یا فقط دستگاه داخلی ما؟

من خودم فکر بازگشت به یک مقاله نوشتم بیش از 4 سال بروید، چرا نرم افزار بازاریابی هرگز خواهد شد مانند ERP. شاید ما کوشش کرده ام که خیلی سخت به آن را مانند ERP به هر حال؟



:: برچسب‌ها: مشاوره CRM,

نویسنده : Omid تاریخ : پنج شنبه 13 خرداد 1395

نرم افزار CRM

یکپارچه کردن نرم افزار CRM با شبکه های اجتماعی: 


 نظر سنجی از مشتریان یک جزء اصلی از فرایند تجربه مشتری و ترین راه معمول مورد استفاده برای اندازه گیری تجربه مشتری. بنابراین شما انتظار می رود که استفاده از روش توسط در حال حاضر بسیار نرم و صاف. متاسفانه، که همه در اغلب موارد است. به جای رضایت اندازه گیری، اکثر نظر سنجی به نوبه خود چه باید، تجربه نام تجاری تایید مثبت را به یک علت برای نارضایتی است که منجر به کسب و کار از دست داده باشد.

پنج دلیل بررسی های اولیه ایجاد نارضایتی وجود دارد.

در این نظر سنجی سیاه چاله
چند بار که شما یک بررسی تکمیل و تعجب آنچه اتفاق افتاده است به نتایج؟ شما علاقه مند است؟ بله. شما بازخورد ارائه شده چرا که شما انتظار می رود، و یا حداقل امیدوار، نظرات خود را همه چیز برای شخص دیگری اگر نه برای شما بهتر است. هنوز انتظار نفس خود را نگه ندارد. اکثر شرکت های موفق به به کسانی که بازخورد ارائه هر گونه پاسخ. این همه حق را برای شما به وقت خود را صرف ارائه بازخورد اما آنها هم به پاسخ ندارند. برخی ممکن است با شما تماس اگر شما ناراضی اما حتی کسانی که یک اقلیت کوچک هستند. این به رغم این شواهد است که زمانی که مسائل مربوط به مشتری مورد تجلیل و ترجیحا خطاب، آنها را با نظر مثبت بیشتر شرکت می باشد.


عدم پیگیری بزرگترین راننده تنها از میزان پاسخ در حال سقوط است. مشتریان جلوگیری از پر کردن در نظرسنجی زیرا آنها هیچ نشانه ای از شنیده ببینید. در چشم خود آن را یک ورزش بیهوده است. حتی شرکت های که در آن اقدام شده است، اغلب هیچ ارتباطی با مشتریان وجود دارد. مگر اینکه آنها این اشکال وجود دارد و اتفاق می افتد به نقطه تغییر، آنها هیچ ایده اگر انتقادات و پیشنهادات خود شنیده شد و عمل است.
نرم افزار CRM

راه های بسیاری از شرکت ها می تواند و باید مشتریان آنچه اتفاق می افتد به وجود دارد. به عنوان یک حداقل، با هر مشتری ناراضی، ترجیحا از طریق تلفن، به عذر خواهی، درک، و دیدن همه موارد یک عمل.

خلاصه نتایج کل نظرسنجی ها نرم افزار CRM و اقدامات بهبود گرفته و اجازه دهید هر مشتری مطمئن شوید، حتی کسانی که یک بررسی کامل نشده اند. اگر بررسی مسائل است که می تواند بلافاصله خطاب مطرح کرده اند، صادق باشد و توضیح دهد که چرا. راه های بسیاری برای برقراری ارتباط این اطلاعات وجود دارد: آن را در خبرنامه، ارسال ایمیل، قرار دادن پوستر در فروشگاه ها، ایجاد یک "شما گفت: ما، صفحه وب و تازه آن را در هر ماه / سه ماهه.

  • قبل از اینکه شما این اخراج به عنوان خیلی گران است، انجام محاسبات ریاضی. اگر شما با آنها تماس، چگونه است که خرید و کلمه خود را از دهان تاثیر می گذارد؟ طبق یک نظرسنجی، یک آمریکایی معمولی صرف هر هفته 12.50 $ یا 1200 $ در هر سال در فست فود. چگونه بسیاری از مشتریان را به نقص را به این یک سرمایه گذاری ارزشمند؟
  • به یاد داشته باشید، یک فرایند بازخورد موثر یک گفت و گو، نه یک تک صدایی است!
  • محتوای بی ربط و تنبل
  • من یک بررسی در اوایل این ماه از یک رستوران دیدم. قبل از آنها از من پرسید چه من در مورد غذا و خدمات احساس، این بررسی من در مورد آنچه محل من بازدید کرده بود سوال، چه زمان و روز، و چقدر من به سر برد. تمام این اطلاعات می دانند. آنها در زمان رزرو من، سفارش من، و من پرداخت می شود اما آنها بیش از حد تنبل برای استفاده از این بود و جای آن تصمیم گرفت من تا به حال زمان برای بررسی دفتر خاطرات و یادداشت های من.


شرکت های خوب استفاده آنچه که می دانند در مورد تعامل به فرد هر نظرسنجی نشان می دهد که این شرکت علاقه مند به بازخورد است. آنها از آن استفاده به درایو محتوای خاص از بررسی به جای پرسش در حال حاضر که هیچ ارتباطی با آنچه که من تجربه. نه تنها آنها از میزان پاسخ بهبود یافته است که شخصی بوجود می آید بهره مند شوند، آنها بهتر مجهز به عمل آورند. آنها می دانند که محصولات، فروشگاه ها، و یا کارکنان هستند که منبع بسیاری از مشکلات و در نتیجه بهتر مجهز به درایو بهبود، که به نوبه خود باید کسب و کار بیشتر رانندگی کنید.

محتوای تنبل به گسترش استفاده از سوالات تحقیق بر اساس عمومی یا الگو. را فراموش کرده ام روش بررسی؛ تنها پرسش که تعداد کسانی که تست چه بیشتر برای مشتری مهم است. اگر شما نمی توانید توضیح دهید که چگونه هر سوال مربوط به آنچه مشتریان به صراحت گفت مهم است، آن را حذف کنید. نظر سنجی ها در مورد تولید نمرات نیست. تنها هدف معتبر از هر نظر سنجی تجربه مشتری است که به درایو بهبود در عوامل که بیشتر به مشتری مهم است.

تم بیش از مارک های
هر بازاریاب یا کارآفرین ارزش نمک خود می داند که مسائل تجاری. به همین دلیل شرکت هزاران دلار سرمایه گذاری در تجاری وب سایت های تحت پوشش، وثیقه، و حوادث. آنها وقت و پول خرید نام و آدرس برای مطابقت با سرمایه گذاری کند. آنها می دانند که به طور مستمر و ترویج یک نام تجاری مهم است.

پس چرا بسیاری از نظرسنجی صادر شده با "بهار نعناع" و یا برخی از تم های عمومی دیگر تا کسی خواب با هیچ ارتباطی با نام تجاری خود را است. چرا مشتریان آدرس ها بررسی مستقیم "surveysupplier.com" یا "طراحی شده توسط surveysupplier"؟ قوام نام تجاری که در کجا است؟ طراحی، پالت رنگ، فونت، سبک، زبان، و آدرس ها: اگر مسائل نام تجاری خود را، آن را باید با دقت در هر جنبه ای از بررسی های خود را منعکس شده است. به یاد داشته باشید، نظرسنجی نه تنها اندازه گیری تجربه، آنها بخشی از آن می باشد. به این ترتیب، قوانین تجاری همان و مراقبت قرار داشته باشد. نام تجاری خوب نیز بهبود نرخ پاسخگویی کمک خواهد کرد.

دست راست، دیدار با دست چپ
همه بازخورد است که حرفه ای ارائه شده است و مربوط به عمل است: درست است؟ اشتباه! به یاد داشته باشید، بازخورد بخشی از تجربه است و بنابراین به چرخه عمر مشتری در راه است که یک تجربه مثبت فراهم می کند طراحی شده است. تصور کنید که چگونه مشتریان احساس اگر آنها سه بررسی در یک هفته دریافت، همه درخواست در مورد جنبه های مختلف روابط خود را، و یا حتی بدتر از آن، جنبه است. این است که به غیر معمول نیست به نظر می رسد، به خصوص در بزرگ، شرکت های چند محصول می باشد.

مشتری به درستی شگفتی اگر بخش های مختلف این شرکت با یکدیگر صحبت کنند و یا هر گونه ایده آنچه به بخش های دیگر انجام می دهند. این نمونه دیگری از داخل و خارج، میزان پاسخ شرکت برای اولین بار مشتری تفکر دوم و دلیل دیگری در حال سقوط.

برنامه بازخورد خوب بیش از حد نقشه برداری حذف با برنامه ریزی از مشتری در. آنها با استفاده از سفر مشتری برای شناسایی آنچه بازخورد به جمع آوری، هنگامی که و از چه کسی. آنها در قوانین کسب و کار که در مسیر مشارکت بررسی و سرکوب نظرسنجی که در آن لازم برای پاسخگویی به این قوانین ساخت. شرکت های واقعا باهوش جاسازی نقاط بازخورد در برنامه ارتباطات مشتری گسترده تر است.

راه ما و یا هیچ راه
مشتری امروز می خواهد به استفاده از روش های مختلف برای برقراری ارتباط با یک شرکت با توجه به زمان از روز، مکان، و هوی و هوس. ارائه بازخورد به جز این که شرکت به ندرت انتخاب مشتریان می خواهند ارائه هیچ تفاوتی ندارد. نتیجه این است که فرصت برای جمع آوری بازخورد و نرخ پاسخ کمتر از دست داد. این عدم انتخاب کانال است دوباره نتیجه داخل و خارج، خارج، در تفکر. نظرسنجی ها اغلب در راه است که ارزان و آسان برای شرکت ها مستقر. به همین دلیل است ایمیل غالب است.

همان نظرسنجی باید در تمام کانال های که مشتری با استفاده برای برقراری ارتباط در آن مرحله از چرخه عمر و تمام داده ها باید به مجموعه داده ها همان رفتن در دسترس باشد. چه چیزی بیشتر، روند ارائه این نظرسنجی باید خودکار می باشد، از بین بردن هزینه و زمان و آزاد کردن هر دو به درک و عمل در نتایج.

"تلفن همراه-اول" است به طور فزاینده سرود، به رسمیت شناختن رشد استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت به عنوان یک وسیله نقلیه برای هر دو ارتباطات ورودی و خروجی. شکی نیست که همراه به طور فزاینده مهم است و به طور پیش فرض ارائه می شود وجود دارد، اما نباید بهانه ای برای تلفن همراه تنها ارتباطات؛ که فقط به عنوان محدود برای انتخاب مشتری. کلید استقلال دستگاه است. بازخورد باید در سراسر چندین کانال ارائه شود و کار به همان اندازه نیز در همه.

دلیل واقعی: لب خدمات رهبری نیست
اگر این مشکلات وجود داشته باشد آن است چرا که هیچ کس در این شرکت طول می کشد مالکیت بازخورد در راه معنی دار. اگر بازخورد است که به یک تجربه مثبت برای مشتری و یک راننده موثر تغییر برای کسب و کار، آن را به رهبری حمایت می شود. یک نفر (و آن را ندارد به مدیر عامل شرکت)، به دست گرفتن کنترل این مشکل و از طریق نیروی اراده و کیفیت ایده ها و اعدام، رانندگی یک رویکرد منسجم به بازخورد.

نامزدها به احتمال زیاد هستند و ضوابط مدیر ارشد تجربه / یا مدیر ارشد بازاریابی، به طور فزاینده دومی. آنها از وسعت دامنه سازمانی، تخصص، دانش برای ساخت یک مورد کسب و کار است که دیگران را ترغیب، و امیدوارم، چشم انداز به ساخت یک برنامه منسجم داشته باشد. که دیگران را از در نظر گرفتن نقش رد نمی. رهبران اغلب خود را نامزد کند.

آیا شما آماده به گام تا به چالش؟



:: برچسب‌ها: نرم افزار CRM,

نویسنده : Omid تاریخ : پنج شنبه 13 خرداد 1395

نرم افزار CRM

من برای سال که تنها حدود 10٪ از CRM در مورد فن آوری موعظه شده است. بقیه فرهنگ (60٪) و فرایند (30٪) است. این به این معنی است که به روش سنتی تهیه نرم افزار (معمولا یک فرایند RFQ) بی اهمیت در تعیین موفقیت CRM است. سه دلیل ساده برای این کار وجود دارد:

1) فرایند RFQ معمولا درایوهای CRM به مانند آنچه شما در حال حاضر است.

در طول فرآیند RFQ، کسی داخلی در یک شرکت باعث می شود یک لیست از آنچه انجام می دهند و سپس می پرسد فروشندگان نرم افزار CRM اگر آنها می توانند این کار را انجام. نتیجه نرم افزار CRM خریداری شده در مجموعه ای از ویژگی ها و توابع، به جای یک استراتژی CRM طراحی شده برای رسیدگی ابتکارات کلیدی کسب و کار است.

2) فرآیند RFQ فرض تمام سیستم های CRM برابر خلق و که شما در حال مقایسه سیب سیب

اجازه دهید من روراست باشیم، چندین سیستم CRM که برای شما کار خواهد کرد. آنچه مهم است این است که آیا تسهیل CRM درک کسب و کار شما و به وضوح می توانید آدرس CRM خود را فراتر از به سادگی نصب نرم افزار نیاز دارد. این معمولا در فرآیند RFQ به آشکار نخواهد شد.

3) فرآیند RFQ فرض می کند که شما کسی را به اندازه کافی آشنا با CRM به مناسب قضاوت که سیستم CRM برای شرکت شما خواهد بود

جالب است به تماشای یک نوع کمیته از طریق یک توده ای از پاسخ های RFQ و شجاع یورش دموی CRM؛ به خصوص زمانی که هیچ کس در این کمیته است هیچ تخصص در زمینه CRM. همه آنها قادر به انجام است را بررسی کردن یک سری از "دنبال FORS" در یک لیست از ویژگی / تابع. پس از بررسی پاسخ RFQ و مشاهده دموی آن را معمولا به احساس دل و روده می آید.
اگر نه RFQ، آنوقت چه؟

نرم افزار سی آر ام سرونو


بدون RFQInstead، اجرای استراتژی CRM یک روند در حال توسعه یک رابطه با یک مشاور مورد اعتماد است.

1) کارشناسنرم افزار CRM است که می تواند به شما اطمینان دهم که آینده خود را در حال حاضر خود را تقلید نمی

کارشناسان CRM فراتر از وضعیت فعلی خود را بر اساس تعامل خود را با شرکت های دیگر را ببینید. آنها می دانند که آنچه امکان پذیر است و می تواند شما را به جهت شما تا به حال حتی در مورد آن فکر نکرده هدایت کند.

2) یک متخصص CRM که می تواند شما را به یک سیستم که بیشتر مناسب مناسب خواهد شد برای کاربران و فن آوری و نیازهای خود را راهنمایی می کنند.

این امر به ویژه در هنگام انتخاب یک تسهیل  نرم افزار CRM  است که به یکی از خاص بسته نرم افزار CRM گره خورده است. هنگامی که آنها را درک جهت CRM خود را، و اتصال مورد نظر را با تمام کاربران، آنها می توانند یک بسته است که به بهترین وجه منطبق نیازهای شما توصیه می شود.

3) تسهیل CRM موفقیت CRM زودتر تضمین خواهد کرد

کسانی که فروش نرم افزار CRM و کسانی که تسهیل پیاده سازی CRM وجود دارد. اولین ترک شیر سهم اتخاذ کاربر و یکپارچه سازی فرآیند به شما. در حالی که این ممکن است به نظر می رسد بیشتر بودجه دوستانه، معمولا پایان می رسد تا در سال CRM عملکرد ضعیف، و سرخوردگی کاربر. بیایید آن روبرو هستند، احتمالا هیچ کس در سازمان شما است که یک استراتژی CRM تسهیل کرده است.

نرم افزار CRM

دوم، یک شریک مشترک، با هم تمام جنبه های فرهنگ، فرایند و فناوری به ارمغان خواهد آورد و اطمینان از هر "من" نقطه چین است و هر "T" عبور است. تسهیل CRM کمک خواهد کرد تا اطمینان CRM سرمایه گذاری است نه هزینه.



:: برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریCRM,

نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395

CRM موبایل و اجتماعی CRM فن آوری
سیستم های CRM را به عنوان بخشی از استراتژی تعامل مشتری با استفاده از جدول سهام برای شرکت ها برای رقابت امروز تبدیل شده است. این فن آوری اجازه شرکت برای برقراری ارتباط با پیگیری تجزیه و تحلیل و مدیریت روابط با مشتریان و چشم انداز و اعضای تیم.

در واقع، گارتنر پیش بینی که بازار CRM 15% ترکیب نرخ رشد سالانه صنعت 37 میلیارد دلار به توسط یدلایمخیرات 2017 متحمل خواهد شد. اما صنعت نیز شکلگیری نوسازی تعویض دنده ها است.

دو کلید فناوری روند شکل گیری این اختلال: دستگاه های تلفن همراه و رسانه های اجتماعی. این روند سیستم های CRM به وفق دهند و تبدیل به پیچیده تر در مورد مدیریت روابط از طریق این کانال های ارتباطی جدید مجبور هستند. گاهی اوقات به اشاره به عنوان چند CRM، شرکت ها هنوز به ماندن بگیرید پیش از این تغییرات و استفاده از این فن آوری به درایو تجربه مثبت در حال مبارزه.

اما توانایی در کانال های موبایل و اجتماعی یکپارچه برای خدمت به مشتریان ساده تر از انجام گفت. نه تنها داده ها ادغام به مشتری یکپارچه، 360 درجه مشاهده مشکل است اما هر یک از کانال های ارتباطی نیز حکم خود است.

دستگاه های تلفن همراه نیاز به منوهای stripped-down برای استفاده از تیم فروش و مشتریان و اقدامات باید کلیک های کمتری را. برای فن آوری های اجتماعی و همکاری، مشتریان انتظار که نظرات آنها را در توییتر یا فیس بوک را به رکورد حساب مشتری خود را در یک سیستم CRM یکپارچه و به نماینده خدمات مشتری از طریق تلفن در دسترس باشد.

در حالی که برخی از قابلیت های این آینده به خود، CRM موبایل و اجتماعی CRM فن آوری در مرحله بلوغ باقی می ماند. CRM بیشتر, موبایل و اجتماعی CRM به استراتژی تعامل مشتری یش باشد نمی تواند--آنها باید به آن بافته می شود.
تکنولوژی CRM موبایل

در ابتدا، دستگاه های تلفن همراه با circumspection به دلیل نگرانی های امنیتی تلقی می شدند.

در ابتدا، دستگاه های تلفن همراه با circumspection به دلیل نگرانی های امنیتی و پیچیدگی نرم افزار CRM موبایل مشاهده شده بودند--آنها اغلب فقط پیچ فایرفاکس به موجود سیستم های CRM به جای سازگاری از رویکرد همراه اول ساخته شد. روش همراه اول ورود تلفن همراه را برای کارمندان و مشتریان فرض می شود و به کانال مشتری و توانمندساز ضروری تجربه تکامل یافته است.

اگرچه CRM موبایل راه طولانی می آیند, این هنوز هم برخی از تا انجام رو به رشد. مطالعه گوگل را نشان می دهد که 79 درصد از مصرف کنندگان، هم استفاده از گوشی های هوشمند با خرید فعالیت های کمک, و 82% از کاربران گوشی های هوشمند در دستگاه تلفن همراه خود را به محصولات پژوهشی تکیه و مقایسه قیمت ها در فروشگاه ها.

به طور مشابه، CRM تلفن همراه انقلابی برای فروشندگان بوده است. تقریبا تمام فروشندگان و استفاده از CRM موبایل (82 درصد) که دسترسی به سیستم CRM در گوشی های هوشمند و یا قرص باعث بهبود کیفیت داده های CRM با توجه به داده ها از نرم افزار مشاوره شرکت شرکت گارتنر می گویند. فروش تکرار با استفاده از تلفن های هوشمند و قرص برای دسترسی به سیستم CRM، 50 درصد احتمال بیشتری برای تحقق منافع خاص مانند بهبود کارایی و بهره وری بودند. قابلیت های CRM موبایل فروش تکرار به روز رسانی اطلاعات مشتری به طور مستقیم پس از خروج از مشتری جلسه و یا برای تبدیل چشم انداز به مشتری با حداقل تعداد کلیک امکان. این نوع از قابلیت های تلفن همراه برای تکرار به حداکثر رساندن زمان و تلاش های در رفتن--خود را بدون به خطر   مدیریت تجربه مشتری انداختن صحت داده های CRM ضروری است.

موبایل و اجتماعی CRM نمایندگی فرصت برای جمع آوری داده ها است که می تواند هدایت تلاش های بازاریابی و فروش در ارائه اطلاعات مربوط به مشتریان و همچنین توسعه محصول اشاره کرد. آنها همچنین نشان دهنده فرصت ها برای بهبود استراتژی تعامل مشتری. ریس و Cognizant را تا سال 2015 خریدار تجربه مطالعه نشان داد که خریداران موبایل پست آنلاین بررسی در میزان 46 درصد بالاتر از خریداران مبتنی بر رایانه. که تعهد نیز عملی داده که شرکت می تواند عملکرد استفاده کنید. مطالعه که خریداران تلفن همراه هستند 46 درصد بیشتر احتمال دارد به ارائه اطلاعات را لذت بردن از تجربه خرید شخصی تر تعیین.


:: برچسب‌ها: مدیریت تجربه مشتری,

نویسنده : Omid تاریخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395

ویژگی های و مزایای محصولات یا خدمات
اکثر فروشندگان می تواند محاسبه ROI و توضیح آن را به چشم انداز خود را اما بسیاری از آنها پیدا کردن آن را به همان اندازه دشوار است به بیان ROI همان که بعد از آنها با اعتراض قیمت ارائه شده است. آنها تبدیل به دفاعی، بررسی ویژگی ها و مزایای و بدتر وضعیت خود را به جای بهتر. ما می رویم به بررسی تاریخ از فروشنده است که راه حل 85,000 دلار است که درآمد شرکت از 10 میلیون دلار به 20 میلیون افزایش دهد. علی رغم وعده افزایش 10 میلیون دلار، او قادر به غلبه بر آنچه که او را از چشم انداز خود را شنیده بود: "که پول خیلی زیاد است!" در این مقاله ما willl بحث در مورد چگونه آن را انجام داده است.

مشتری بالقوه رسانه های 30 بود و مورد نیاز از 10 میلیون دلار به 20 میلیون دلار، سحر و جادو شماره مدیر عامل رشد. در 20 میلیون دلار، حجم و تخفیف پرداخت قبل از خط پایین خود را با 10 امتیاز یا بیشتر 2 میلیون دلار بالاتر از آنچه تولید 10 میلیون دلار در رشد آلی افزایش می دهد. 20 میلیون دلار نیز نقطه عطف کلیدی برای کسب و کار به خریدار استراتژیک و دریافت بازگشت 10:1 EBITDA. اگر تا کنون دلیل قانع کننده به حرکت رو به جلو وجود دارد، این مدیر عامل آن بود. متاسفانه او در هزینه $85,000 به عنوان خط مورد دنبال شد و نه از بازگشت سرمایه گذاری 10 میلیون دلار را برای رسیدن به. رکس، فروشنده، نتوانست او را $85,000 از طریق لنز که پس از او تبدیل به من کمک کنید.

پرسیدم رکس چشم انداز پروژه متوسط فروخته و یاد گرفته بود که 35،000 $.

هنگامی که شما را که در چهار چوب، که 3 پروژه اضافی در هر خروجی در هر سال، به تصرف اضافی 10 میلیون دلار است. و اگر ما آن حتی بیشتر آن خروجی هر پروژه فقط 1 اضافی فروش هر 4 ماه. در حاشیه 30% آن نیاز به تنها 8 پروژه در مجموع به نقطه سربه سر و یا 16 در صد در صد بازده سرمایه گذاری. زمانی که نیمی از آنها رسانه های فروش پروژه های اضافی 1 سال که دست می تواند! بنابراین آنچه که ما گوید؟

رکس این را در چهار چوب قرار داده و یا او را بسته اند این در حدود 2 دقیقه صاف.

این همچنین بدان معنی است که چشم انداز احتمالا ریاضی هم انجام نداده بود. اگر او تا به حال، سپس او بود شرط بندی که رکس را راه حل نمی نیمی از این رسانه ها 30 فروش حتی یک پروژه های اضافی در طول سال تمام را کمک کند. رکس شرط بندی است که خود راه حل هر یک از این رسانه ها 30 فروش سه پروژه های اضافی در طول سال تمام کمک.

تبیین این ROI خاص به سادگی در مورد داشتن بحث در نقطه گسترش است!

Prosopect کمی از راه حل است که او واقعا معتقد به آن 30 رسانه های ضبط 16 پروژه های اضافی بین آنها در سال کمک کند و یا چشم انداز به ریاضی شکست فکر می کنید؟

اغلب اوقات، فروش کمی به کار با ویژگی های و مزایای محصولات یا خدمات است. همیشه مقدار زیادی با ریاضی کمیتی دلیل قانع کننده برای خرید در این مورد 10 میلیون دلار- و بیان گزاره ارزش در چهار چوب چشم انداز وضعیت دنیای واقعی رسانه های 30 گرفتن مجموع 90 پروژه های اضافی بین آنها بیش از یک سال است.

فروش همه چیز در مورد ریاضیات است.

به عنوان مثال، مجلس در یدلایمخیرات 2016 ایالات متحده ابجد، اند شده ارائه برنامه های خود را و بسیاری از که حول ریاضی. من بیانیه های سیاسی در اینجا کنم; من به سادگی هستم سه نمونه ریاضی استفاده توسط نامزدها در تلاش های خود را برای حمایت از (یا حمایت) برنامه های خود را ارائه. کار چالش برای بسیاری از آنها که خود ریاضی همیشه نیست و که منجر به مسائل با credibilty، اما نه لزوما محبوبیت خود را!

برنی را طرح مورد رایگان است همه چیز اما هنگامی که شما ریاضی، اراده آزاد در واقع مالیات دهندگان 1.5 تریلیون دلار در سال هزینه. ریاضی که کار نمی کند. دونالد defecit 58 میلیون دلار تجارت با مکزیک را نشان می دهد چگونه او که به عنوان اهرم به مکزیک بابت دیوار استفاده کنید استفاده است. که ریاضی کار می کند. تد 16% مالیات بر تخت می خواهد. نمی دانستم اگر که ریاضی کار می کرد پس من برخی تحقیقات. من در بر داشت که کل آمریکا دستمزد پرداخت حدود 10 تریلیون دلار است و بنابراین در 16% که حدود 4 تریلیون دلار درآمد به ملی آفریقا ما تولید می مجموع درآمد شرکت ها حدود 16 تریلیون دلار است. طوری که ترک کند 500 میلیارد دلار اضافه برای پرداخت بدهی بودجه فدرال ایالات متحده 2016 3.5 تریلیون دلار است. اگر مازاد آن می تواند به پایدار، بدهی را 36 سال به پرداخت! تا که ریاضی کار می کند؟ تنها به تعادل بودجه.



نویسنده : Omid تاریخ : سه شنبه 18 اسفند 1394

انجام بررسی سالانه آژانس
حال شما هنوز هم انتخاب خود سازمان ثبت یا انجام بررسی سالانه آژانس راه شما همیشه آن را انجام داده

با توجه به تغییر در رفتار مصرف کننده و مردم افزایش تمرکز بر اعتبار و ارتباط بسیار مهم در نظر گرفتن عوامل فراتر از شاخص استاندارد است مانند سال سابقه شما عمودی سازمان منجر، کیفیت آن سگ - و - اسب نشان و غيره.

یک معیار است که باید در هر نام تجاری فروشنده یا CMO در رادار تنوع درون سازمان شما ارزیابی می شود.

از چشم انداز عملیات بسیاری از آژانس های احتمال یک تیم است که بسیار شبیه تجربه کار فرهنگی و پس زمینه عمومی ترجیح می دهم. همگن به طور کلی آسان برای توسعه کارکنان آموزش ابزارها و فن آوری را فراهم و با onboarding سریع تر از زمانی که احتمالا در مقیاس بالا تر، هر کس همان چیزی را می داند. همه شما باید انجام دهید این است بیشتر از نوع همان کارکنان.

در حالی که تمام این عوامل "همسر Stepford" سازمان مناسب با تیم های اساسا همه راه رفتن و صحبت کردن در طول همان مسیر را ایجاد کند، این مبارزات برنده است که ایده های تازه و نتیجه ایجاد کنید.

اگر یکی از چیزهایی که من در طول سال یاد گرفته ایم این است که ایجاد کمپین impactful است که تغییر ذهن مصرف کنندگان درایو واقعی کسب و کار در نتیجه و تاثیر مثبت در خط پایین یک نام تجاری را با ایده های شگفت انگیز است که ایستادگی کردن از سر و صدا شروع می شود. این نوع ایده دستیابی به موفقیت از تیم های مختلف در بسیاری از راه های فراتر از نشانگر های آشکار مانند رنگ پوست و یا قومیت هستند که می آید.
ساخت جعبه بزرگتر به تناسب تنوع تیم خود

من معتقدم که به درایو آن سطح از نام تجاری در حال تغییر افکار، شما نیاز به یک تیم است که می تواند خارج از جعبه معمولی فکر می کنم و این یعنی تیم است که در واقع خوبی نمی تراز وسط قرار دارد. بله، شما درست خواندن: یک تیم است که هنوز هم تراز وسط قرار دارد اما در عوض متنوع است.

اگر ده نفر با تجربیات مشابه و از نسل همان نوع همان قدیمی ایده های شما خواهد شد. کردن، مفروضات خود را، خود را رفتن به راه حل های خلاقانه یا بازاریابی نیاز برنامه مختل شود و انجام چنین معنی معرفی تیم تنوع.

من نه تنها میراث متنوع صحبت کردن در مورد. منظور من نیز میزبان تمام معیارهای جمعیتی و psychographic:

گروه سنی
درآمد،
وضعیت اجتماعی و اقتصادی خانواده
جنسیت،
مرکز در سراسر سیستم عامل های اجتماعی
فنی درک و مهارت
سطح آموزش و پرورش
و سرگرمی ها و منافع.

تبلیغات افسانه David ogilvy مدر به نقل است،

ارشد مردان و زنان هیچ انحصار در ایده های بزرگ است. و نه افراد خلاق. برخی از بهترین ایده ها از حساب مدیران محققان و دیگران آمده است. این تشویق; ایده های شما می توانید دریافت کنید.

چیزهای شگفت انگیز رخ می دهد هنگامی که شما یک گروه التقاطی با هم در اتاق را--مردان و زنان و millennials و جمعیتی. سلیقه و منافع متفاوت است. شما ممکن است با مخلوط عاشقان راک کلاسیک با دوستداران موسیقی کلاسیک; برخی ممکن است گیاه خواران که حمایت از پناهگاه های حیوانات در حالی که دیگران گوشتخوار که هم لذت rodeos.

اضافه کردن به مخلوط کار متفاوت تجربه انواع دفاتر در رزومه خود و تاریخ آژانس (تنها در یک آژانس تا به امروز در مقابل مشغول به کار در چند کار می کرد) و چیزهای واقعا شروع پخت و پز. به عنوان مثال، به ترکیب کمک می کند:

افرادی که در راه اندازی و کسانی که در مارک های میراث کار کار کرده
کارکنان که متخصص در یک عمودی و کسانی که generalists های انعطاف پذیر
کارمندان که تازه شروع کرده همراه با کسانی که به دنبال در دهه موفقیت و شکست،

شما ایده... و شما تا با تیم رویایی پایان است.

من را دریافت نمی اشتباه آسان به آنها را به صحبت می کنند زبان همان مجازی نخواهد و آنها هرگز به طور کامل تراز وسط قرار دارد می خواهد شد. اما نقطه تمام.
مزایای تنوع

آنها در laurels خود استراحت نیست; آنها نمی خواهد حل و فصل برای "ما همیشه آن که راه ایم."

آنها همکاری برای پیدا کردن راه های جدید برای رسیدن به مخاطبان هدف با نام تجاری است، تجارب و بینش و دیدگاه جهان خود را ترکیب کنید. آنها هر یک از دیگر راه تفکر را مختل و بازی کردن هر یک از دیگر در راه های تازه است که نمی تواند اتفاق می افتد وقتی که همه همیشه "همان قدیمی، همان قدیمی."

ایده ها و اتصالات که بوجود می آیند از افراد که مایل به یادگیری و آموزش دیگران کسانی است که از مکان های مختلف در کار و زندگی شخصی خود می تواند منجر به روش های بازاریابی واقعا انقلابی و کمپین های نوآورانه است که بهم زدن خلاق دیگ و ارائه تبلیغات است که مصرف کنندگان را پاسخ می دهد.

حتی اگر آن محاکمه، آزمایش و به اثبات است، هیچ کس مذاکرات در مورد مواد شوینده رختشویی تجاری نشان می دهد چه مقدار از لکه می توانید حذف کنید. اما وقتی کسی با چیزی جدید و مختلف مانند کار تنظیمات انجام شده برای جزر و مد می آید تا, شما می توانید بعضی از مکالمات جالب جرقه.

دفعه بعد میری به آژانس را نقد کنید, مطمئن شوید که یک تیم در جای که وسعت گسترده ای از تجربیات و سوابق را که زندگی جدید می تواند به بازاریابی نام تجاری شما در تاب غیر من نفس کشیدن
 
یکی از خسته کننده ترین قسمت های کار در آژانس بازاریابی آنلاین از دست دادن مشتری دلایل اشتباه است. بخواهید هر جانباز آژانس و آنها مطمئن به داستان های متعددی است که چیزی شبیه به این صدا:

ما رابطه باور نکردنی با مشتری برای پنج سال بود. ما کاملا بازسازی مبارزات خود، دو برابر درآمد و کاملا تحت سلطه رقابت. نتایج خیلی خوب است که مشتری در نهایت قادر به پرداخت هزینه گران ارشد بازاریابی بود شد. یک ماه پس از پیوستن به بدون حتی ملاقات با ما یک بار، CMO نامه مختصر ما گفتن بود او فسخ قرارداد ما فرستاده ما نفع آژانس است که تا به حال هیچ تجربه در مشتری عمودی است!

سازمان های مخوف "تغییر در مدیریت" ترس هنگامی که معاونت جدید بازاریابی یا CMO می پیوندد مشتری بیش از هر چیز دیگری است، زیرا داستان مثل یک فوق تمام زمان اتفاق می افتد.

و قطعا غیر منطقی سازمان اخراج یا نمی تواند خوب برای CMOs جدید است. با توجه به اینکه میانگین CMO تنها 48 ماه طول می کشد، این روشن است که حداقل برخی از این اخراج شده "حرفه ای محدود" حرکت برای CMOs نیز هست.

بنابراین من می خواهم به آدرس زیر به جدید CMOs وجود دارد که به تازگی یک شرکت با یک رابطه آژانس موجود پیوسته. با بیش از 100 CMOs در هشت سال گذشته کار کرده، هفت نکته دیگر برای همکاری با آژانس وقت من است.
1. رعایت اول و دوم را تغییر دهید

من فکر می کنم که "انجام کاری" بهتر است فکر می کنم بسیاری از CMOs های تازه ضرب "چیزی انجام دهند." آنها فرض کنیم که آنها را به شرکت "ایجاد تغییرات" آورده شده است و که عملکرد اولیه خود را چگونه به سرعت و چگونه به طور چشمگیری آنها "چیزهای." قضاوت خواهد شد

در حالی که من مطمئنم که درست است که برخی از مدیران اجرائی ابتدا قاضی CMO جدید خود را با سرعت تغییر من استدلال می کنند که این نشانه ای از مدیر عامل شرکت نابالغ است اکثر مدیران اجرائی نتایج، طولانی مدت بیش از تغییرات کوتاه مدت به خاطر تغییر ترجیح می دهم.

بهترین CMOs مجموعه انتظارات با مدیر عامل شرکت بلافاصله خود را نشان می دهد که آنها برنامه ای برای مشاهده وضعیت برنامه های بازاریابی خود را قبل از آنها ایجاد تغییرات (در صورتی که در همه).

برای یک رابطه آژانس می کنم CMO باید متعهد به حداقل سه ماه از همکاری نزدیک با آژانس قبل از تصمیم گیری به دو پایین را در سازمان موجود و یا باز کردن RFP (درخواست برای پیشنهاد) برای پشتیبانی جدید. این CMO فرصتی برای دیدار با کارکنان سازمان ارزیابی خود تفکر استراتژیک بررسی گزارش و ارزیابی خود پاسخ می دهد.
2. قیمت نسبی است

باز هم، بسیاری از CMOs جدید به نظر می رسد به فکر می کنم اگر آنها در می توانید صرفه جویی در هزینه شرکت, که آنها انجام درست باشد باید. البته با آژانس، اغلب آنچه شما برای, است که چرا سازمان های بهتر به طور معمول اتهام پول زیادی پرداخت کنید.

مربی NBA است که معامله LeBron James برای زن و شوهر پیش نویس اواخر دور تراکم بیش از حد طولانی در رأس آخرين می همین امر CMO که منحصرا در هزینه آژانس بر اساس تصمیم گیری می کند.

این بدان معنا نیست که CMO فقط آژانس قرارداد بدون سوال قبول باید و سازمان های مشابه برای اطمینان از قیمت در محدوده مناسب خرید مقایسه بیش از حد خوب است. سازمان های، با این حال، باید در نظر گرفته شود نه تنها در قیمت است، اما در ارزش یعنی چقدر پول اضافی آژانس مشتری در مقابل یکی دیگر از آژانس ساخت است.

تنها پس از تجزیه و تحلیل هزینه و ارزش قرارداد آژانس باید تبدیل به موضوع مربوطه برای CMO در نظر بگیرید.
3. تحکیم ذاتی نیستند

به عنوان فن آوری ها، دستگاه ها و کانال های قطعه، تعداد دفاتر و فروشندگان CMO با کار باید می تواند است به نظر می رسد قریب به اتفاق قربانیان است. ، بنابراین، استنتاج طبیعی برخی از CMOs جدید تصمیم به بسیاری از سازمان های به یکی در تلاش برای کاهش زمان و افزایش هماهنگی دارد.

این به خوبی کار می کنند فرض کنید شما یک سازمان است که کارشناسان موضوع ماده در سراسر کانال های چندگانه و قرار است تا در واقع هماهنگی داخلی و یا خارجی موثر.

اغلب، با این حال، من دیدن CMOs تثبیت تصمیم بدون توجه به اینکه آژانس مگا جای خود بسیاری از آژانس های تخصصی واقع است تجربه یا ساختار برای انجام کار.

چند سال پشت، به عنوان مثال، ما را از دست داده مشتری بازاریابی موتور های جستجو که CMO جدید برای تحکیم با یک آژانس کار (SEM). یک روز پس از ما دریافت اخطار از مشتری، ارسال در Craigslist از سازمان جدید به شدت در تلاش برای استخدام کسی به خود عضو تیم اول عشق و دوستی دیدیم!
4. در خانه خوب ذاتی نیست

بنابراین من نمی خواهد که استدلال تکرار من در طول نسبی جوانب مثبت و منفی از خانه تیم در مقابل دفاتر، نوشته شده است. کفایت می گویند، فقط به دلیل شما می توانید در منابع داخلی و اجازه دهید آژانس شما، که شما باید به این معنا نیست.

برخی از CMOs جدید فکر می کنم اگر آنها امپراتوری کارکنان گزارش به آنها را نداشته باشند، که آنها نوعی واقعا CMO نیست. در واقع، بنابراین وجود احتمالا انگیزه نافرمانان سلام که در برخی از شرکت های سطح C با بیشتر کارکنان بیشتر قدرت دارد مطمئنم



نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 14 اسفند 1394

امنیتی نرم افزار تلفن همراه: خطرات و مسئولیت های
بسیاری از کارشناسان می گویند دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و قرص PC را جایگزین خواهد شد. برخی فکر می کنم این چند ماه را; دیگران می گویند چند سال. من استدلال می کنند که دو اردوگاه در اشتباه هستند: معتقدم آن است اتفاق افتاد.

"ولی صبر کنید، ایتان! مردم هنوز هم با استفاده از لپ تاپ خود را--آنها آنها را در دفتر خود برای انجام مشق شب استفاده کنید و شما احتمالا یکی را برای نوشتن این پست وبلاگ استفاده شود. " این درست است. مانند بسیاری دیگر, هنوز هم لپ تاپ من برای کار نوشتن مقالات و یا پست های وبلاگ ایجاد استفاده کنم اما من استفاده از آن بسیار کمتر از من فقط یک سال پیش.

گوشی های هوشمند در واقع بسیاری از من محصولات دیگر، نه فقط کامپیوتر جایگزین. این شد دوربین, MP3 پلیر, کنسول بازی قابل حمل, روزنامه و برای برخی از, آن را حتی جایگزین های تلویزیون. به همین دلیل ایده همراه اول پذیرفته شد به راحتی در صنعت و چرا همه سرمایه گذاری در ساخت برنامه های موبایل برای کسب و کار خود است.

هنگامی که شما نرم افزار نصب شده در تلفن مصرف کننده و یا کارمند خود را بدون در نظر گرفتن اینکه آیا app خود را متمرکز بر اجتماعی, مالی, تجارت الکترونیکی و یا حتی مراقبت های بهداشتی آن شما قدرت زیادی می دهد. آنها آن را هنگامی که شما فشار یک پیام، بررسی؛ بسیاری حتی آن در عرض چند دقیقه انجام خواهد داد. آنها کسب و کار خود همه جا را.
همراه با قدرت بزرگ مسئولیت بزرگ

اگر چیزی می توانید مطمئن باشید از در این صنعت وجود دارد، آن که موفق تر کنید و بیشتر مردم استفاده از نرم افزار خود را، cybercriminals بیشتر سعی خواهد کرد برای حمله به آن است. هنگامی که برنامه خود را به خطر بیافتد می شود، کسب و کار شما نهفته می catastrophically. با توجه به "2015 هزینه از داده نقض مطالعه" از موسسه Ponemon، متوسط هزینه سازمانی نقض دادهها در سال 2015 3.8 میلیون دلار بود.

اگر نقض داده ها به اندازه کافی بد نیست، یکی دیگر از سناریو های ترسناک به اشتراک بگذارید: آسیب پذیری در برنامه شما می توانید در واقع معرفی خطر اضافی به حریم خصوصی کاربران خود را. این آسیب پذیری های بالقوه ممکن است حمله مخرب را به استفاده از مجوز با توجه به درخواست شما برای دسترسی به دیگر مناطق تلفن اجازه می دهد. می توان تنها تصور آسیب اعتباری است که می تواند کسب و کار رنج می برند اگر اطلاعات خصوصی کاربران و عکس از گوشی های خود را از طریق نرم افزار عیب بیرون درز.
وحشی غرب امنیت تلفن همراه نرم افزار

شما به معنای واقعی کلمه قرار بخشی از کسب و کار شما در دست مصرف کنندگان خود را هنگامی که درخواست شما را از طریق فروشگاه های نرم افزار توزیع. شما هر کس برای دسترسی به کسب و کار شما اجازه داده اند. این همان است که کسب و کار خود را از طریق وب سایت شرکت خود را در معرض زیرا که در یک محیط متمرکز و قابل اعتماد از اشخاص غیر مجاز محافظت شده ذخیره شده است.

این دوره جدید اجازه می دهد تا cybercriminals به راحتی به کد برنامه خود و تجزیه و تحلیل آن برای پیدا کردن آسیب پذیری و کار خود را بسیار ساده تر ساخت و افزایش خطر برای سازمان شما. در واقع با توجه به گزارش "دولت 2016 امنیت نرم افزار"، 90 درصد از 126 برنامه آزمایش دو آسیب پذیری بحرانی امنیتی بود. این آمار وحشتناکی است که ضرورت امنیت نرم افزار تلفن همراه نشان می دهد است.

This is a good translationThis is a bad translation.




نویسنده : Omid تاریخ : چهار شنبه 5 اسفند 1394

هزینه واقع آگهی
سوپر جام فقط یک بازی بزرگ برای بازیکنان NFL، اما برای تبلیغ کنندگان که می خواهند به رسمیت شناختن ملی نیست. بدون شک، بازی مخاطبان گسترده و زنده می رسد. اما بحث در محافل مورد بودن برچسب قیمت ارزش نقل بازاریابی وجود دارد.
این سال تبلیغات رکورد بالایی از 5 میلیون دلار در هر 30 ثانیه نقطه برای علامت های تجاری به دنبال لکه های ملی با توجه به منابع مختلف رسید.

 

که قیمت هزینه واقع آگهی، تبلیغات اطراف تبلیغ و دیگر جنبه های لازم برای ایجاد یک کمپین تبلیغ سوپر جام موفق ایجاد را شامل نمی شود. در مجموع، یک منبع گفت کمپین بزرگ کامل بازی می تواند بیش از 30 میلیون دلار هزینه.

 

به گفته تحلیلگر فورستر اصلی ناخن جیم "من همیشه ارزش آن به آنچه به شما می توانید با آن دیگر 5 میلیون دلار در انواع دیگر از برنامه های تلویزیونی در مقایسه با مورد سوال است".

 

"اگر شما را به مدیر بازاریابی و یا مدیر عامل، گفت:" ما قصد داریم به صحبت کردن با مشتریان خود را امسال دقیقا نیم دقیقه. سپس ما در حال رفتن به انجام ندادن تا شاید سال آینده ' شما زیادی که همه چیز کاملا در آتش سوزی که 30 ثانیه. شرط بندی کنید "-Alchin تاد، استراتژیست ارشد خلاق، مردم

 

ناخن گفت که با توجه به قیمت بالای تبلیغات در سوپر جام برای خرید چند تبلیغات برای سری نخست زمان امتیاز بسیار موثر ممکن است.

 

مهم است به یاد داشته باشید که تمام تبلیغات درگیر هستند بهترین خود را پا به جلو در سوپر جام کمتر احتمال دارد برای نام تجاری شما را به ایستادگی کردن, گفت: تاد Alchin، استراتژیست ارشد خلاق و شریک برای سازمان های رسانه ای خلاق مردم است قرار دادن است. نام تجاری نیز به پول و منابع برای ارتکاب به بیش از فقط تبلیغات در سوپر جام است. گاهی اوقات، سوپر جام موافقت نامه شامل تعهدات تبلیغات برای رویدادهای دیگر در همان شبکه پخش.

 

"اگر شما را به مدیر بازاریابی و یا مدیر عامل، گفت:" ما قصد داریم به صحبت کردن با مشتریان خود را امسال دقیقا نیم دقیقه. سپس ما در حال رفتن به انجام ندادن تا شاید سال آینده ' شما زیادی که همه چیز آتش کاملا در 30 ثانیه شرط بندی "Alchin گفت. "استراتژی صدا نیست. بازاریابی نیاز به تکرار و طول عمر از آن بیشتر. شاید آن شبیه با توجه به ازدواج فقط در روز عروسی است."
هنوز از آگهی SunTrust به نظر می رسد در سوپر جام.
منبع: SunTrust
هنوز از آگهی SunTrust به نظر می رسد در سوپر جام.

 

در عین حال ناخن که سوپر جام منحصر به فرد است زیرا این تساوی مخاطبان زیادی به زندگی در دوران اشاره کرد که مصرف کنندگان به طور گسترده ای DVR برنامه نویسی و رد شدن آگهی. این سال رادیو تلویزیون سی بی اس، در تلاش است تا برای شرکت ها برای بهره برداری از مخاطبان به زندگی بدون توجه به اینکه آیا آنها پخش در تلویزیون و یا دیجیتالی ممکن است.

 

برای اولین بار سی بی اس است امکان تبلیغات ملی برای خرید هر دو نقطه تلویزیون ملی و آگهی خود را به نظر می رسد در زمان واقعی در آن جریان دیجیتال رومیزی قرص و از طریق برنامه سی بی اس ورزشی. قبلی فرنگی سوپر گزینه های بسته نرم افزاری بود و برای آگهی های زمان واقعی اجازه نداد.

 

حتی بیشتر از آن، تبلیغات یک رویداد در و از خود ناخن گفت:.

 

"تبلیغات به عنوان جدایی ناپذیر به برنامه به عنوان بازی شده اند" گفت: ناخن. "مردم واقع توجه. به که وزن دارید."

 

محقق بازار عامل زمینه گفت که اگر چه در بررسی های خود نشان داده اند که 39 درصد از millennials "برش طناب" هستند آنها تلویزیون کابلی در خانه ندارد اکثریت هنوز هم می گویند آنها نمی خواهند برای خلاص شدن از اشتراک کابل خود را به دلیل حوادث زندگی می کنند مانند سوپر جام. در بالای آن، 97 درصد از پاسخ دهندگان گفته آنها "به شدت موافق" یا "موافقت با بیانیه که آنها لذت بردن از آگهی های سوپر جام".

 

فراهم می کند بازی "رسیدن عظیم در جهان هم ریخته وجود کاهش مقیاس،" گفت: شرکت تحقیقاتی MoffettNathanson شریک Michael Nathanson. "آن با ارزش تر است."

 

آرزوی مرگ شرکت قهوه
نیویورک راه اندازی نقطه تجاری سوپر جام برنده
دنور گزارشی بازیکن خط حمله Peyton منینگ (18) به قسمت قبل از قهرمانی فوتبال بازی علیه میهن پرستان نیوانگلند در ورزش فیلد در بالا مایل پیاده روی.
نیروهای بازار پشت دیوانه قیمت های سوپر جام
داخل سوپر جام مخفی سایبر-ops HQ

 

 

یکی از جنبه های بیشتر است که ممکن است قیمت بالای آگهی سوپر جام ارزش آن را هنوز هم وجود دارد: رسانه های دیجیتال. شرکت آگهی خود را قبل و بعد از بازی به مخاطبان بزرگ گسترش بیشتر اثربخشی مبارزات انتخاباتی خود را حمایت می کنند. علامت های تجاری نیز دیجیتال سیستم عامل به ترویج ایده های پشت شرکت خود را بسازیم.

 

برای اولین بار SunTrust امسال در طول بازی بزرگ تبلیغاتی می خواهد شد. بانک آگهی در گرفتن آمریکایی ها را به تعهد به سلامت مالی بهتر تمرکز کنید. در حالی که شرکت در حال پخش است به محاکمه و درست سوپر جام آگهی استاندارد، مانند لحظه های heartstring کشیدن یا ستارگانی برای رساندن پیام خود آن معتقد است آن آگهی "نگه داشتن نفس" طنین انداز خواهد شد در طول یدلایمخیرات فوریه 7 50 کاسه سوپر پخش.


:: برچسب‌ها: Branding,

نویسنده : Omid تاریخ : چهار شنبه 5 اسفند 1394

ماژول در هنرهای

استفاده از ماژول در هنرهای زیبا پرورش طولانی در میان فرهنگ های گوناگون است. در معماری کلاسیک باستان فرنگی ماژول به عنوان واحد استاندارد اندازه گیری برای proportioning عناصر ساختمان استفاده شده است. به طور معمول ماژول را به عنوان یک نیم قطر شفت پایین ستون کلاسیک تاسیس شد. تمام اجزای دیگر در نحو سیستم کلاسیک به عنوان کسر و یا چند که ابراز می شد. در ساخت و ساز سنتی ژاپنی, اندازه اتاق اغلب با ترکیب استاندارد برنجکمپین تشک و تاتامی نام تعيين شد; ابعاد استاندارد یک تشک حدود 3 فوت توسط 6 پا, که نسبت کلی شکل خمیده انسان تقریبی است. ماژول بنابراین نه تنها دستگاه متناسب برای استفاده با عناصر سه بعدی عمودی اما دو بعدی ابزار برنامه ریزی نیز می شود.

پیمانهای بودن به عنوان وسیله اندازه گیری ذاتی به انواع خاصی از ساختمان است. به عنوان مثال، جاییکه ثابت ابعاد آجر لزوما عملکرد ابعاد است که مضربی از واحد اصلی ساخت آجر است خود طبیعت مدولار. آجر اتصال به یکدیگر به شکل دیوار و سطوح نیز منعکس کننده تعریف دوم پیمانهای بودنتبدیل یعنی استفاده از واحد های استاندارد است که اتصال فیزیکی به یکدیگر به شکل ساخته های بزرگتر.

با ظهور مدرنیسم و تکنیک های پیشرفته ساخت و ساز در قرن بیستم این تعریف دوم تبدیل پیمانهای بودن ویژگی ترکیبی-نگرانی موضوعی در حق خود. مدرسه پارادايم، مدولار توسعه در 1950s میان دایره مجسمه سازان که مجسمه و ویژگی های معماری از واحدهای تکراری بازیگران در بتن ایجاد کنید. یک دهه بعد پیمانهای بودن مستقل هنری خود تبدیل شود، به عنوان چند مینیمالیستی مهم هنرمندان آن اتخاذ به عنوان موضوع اصلی خود را. توسعه مدل های تولید صنعتی و هدف تحقیق معماری پیشرفته ساختمان مدولار از همین سال.

پیمانهای بودن متوجه شدهفرصت است علاقه تجدید شده میان طرفداران ModulArt فرم هنر مدولار در که قطعات می توان جسمی رفته،، حذف و یا اضافه شده به. پس از چند آزمایش های جدا شده در ModulArt شروع در 1950s، [22] هنرمندان مختلف از 1990s تا به بررسی این شکل انعطاف پذیر و قابل تنظیم و co-creative هنر است. [




نویسنده : Omid تاریخ : شنبه 18 مهر 1394

Amazon AWS


شفق قطبی از زمین تا به ادغام با زیرساخت AWS برای اجرا در بالای آن، به عنوان دیگر خدمات RDS مهندسی است. این اجازه می دهد تا شفق قطبی به بهره برداری کامل از سیستم ذخیره سازی S3 AWS افزونگی سه مرکز داده و بسیاری از دیگر AWS خدمات، از جمله مدیریت کنسول و تبدیل تاسیسات. RDBMS بالاتر انجام با دسترسی بهتر به دلیل استفاده از آن را از S3 را با آن "nines 11" از در دسترس بودن (يعنى 99.999999999%) است.

شفق قطبی با پشتیبانی از بسیاری از شخص ثالث فروشندگان، مانند تابلو تماشاچی و Talend، با بیشتر به دنبال وارد کرده است. سازگاری کامل با RDS برای خروجی زیر (به عنوان مرکز اثبات شده توسط بسیاری از آداپتورهای اولیه پیش نمایش) دارد و همچنین پشتیبانی از اتصالات MariaDB. AWS همچنین نرم افزار سازگاری با خروجی زیر، بنابراین برنامه ها و نرم افزار شخص ثالث است که در حال حاضر بدون تغییر اهرم بانک اطلاعاتی در شفق قطبی عملا اجرا خواهد شد دارای اعتبار است. AWS ابزار انتقال ساده، تک مرحله (از طریق کنسول مدیریت) به خروجی زیر در RDS تبدیل به شفق قطبی سفارشی ارائه می دهد. شفق قطبی را ادغام تنگ با ابر زیرساخت لينک به آن می دهد کارایی بالا بازیابی سریع، مقیاس پذیری به 64TB از ذخیره سازی و دسترسی--همه در یک قیمت پایین تر از دیگر محصولات RDS نقطه.

حرکت نزولی از شفق قطبی حداقل است. برخی از ویژگی های مانند رمزنگاری در بقیه آمدن در آینده ای نزدیک وجود دارد. علاوه بر این، حرکت از موتورهای RDBMS دیگر غیر از خروجی زیر (مانند مایکروسافت گذاشتن و سرور، اوراکل و PostgreSQL) زمان بیشتر و تلاش برای تبدیل به شفق قطبی نیاز دارد.

پیش نمایش آن وعده های معامله بزرگ ماموریت بحرانی، مقیاس پذیر را نشان می داد. علاوه بر (از هر دو AWS و دیگران مانند لاجوردی مایکروسافت و اوراکل پایگاه داده ابری) علیه ارائه شده رقابتی سخت را هل دادن، آرورا استاندارد AWS RDS تبدیل خواهد شد و بسیاری ازشریک برنامه های کاربردی به اهرم ابر زیرساخت به دنبال جذب کند. برای بسیاری از پیش فرض برنامه قبلا محسوب نمی برای اجرای آزمایشی این دلایل که شفق قطبی بازی در بازار DBMS نه تنها به عنوان یک جایگزین برای پیاده سازی dbPaaS فعلی (قتل موثر RDS برای MySQL) اما به عنوان یک جایگزین جدی تغییر می شود معتقدیم.




نویسنده : Omid تاریخ : شنبه 18 مهر 1394

Martian Movie and NASA

من واقعا عاشق "مریخ،" هیجان انگیز پرشین بیابان مورد فضانورد که در مریخ رشته می شود. من تا آنجا که من آن بهترین فیلم فضای فیلم وقت من نام آن را دوست داشت.

اما این احساس گرم و راضی دوم اعتبارات شروع به رول ناپدید شد.

آسان است برای دیدن چرا اقتباس فیلم بسیار تحسین و ستایش از جامعه علمی و فضای واز است. بررسی درخشان خود من تا حد زیادی ریشه از داستان توجه به جزئیات علمی و واقع گرایی است که اغلب فیلم های علمی تخیلی گم شده است. تمام فن آوری ناسا در مورد در کتاب و یا در فیلم اقتباسی را بر نمونه های فعلی و آینده از چیزی که واقعی است.

بهترین از همه، "مریخ" چه ماموریت واقعی به مریخ ممکن است شبیه به تصویر می کشد. اما در پایان فیلم احساس وحشتناک و غرق شدن شور و شوق من جایگزین: من یاد ناسا nasa   تنها اسکلت برنامه مریخ واقعی در محل و عملا هیچ آن را به واقعیت بودجه است.

نه می تواند به این ترتیب بنظر می رسد. ناسا شدت ما که آن را به ارسال انسان به مریخ در 2030s رفتن به یاد. و البته آن را به مواد مخدره اطراف "مریخ" مردم به هیجان در مورد مریخ hooking است




نویسنده : Omid تاریخ : دو شنبه 13 مهر 1394

GDA

Gross domestic product can be resolved in three routes, all of which ought to, on a fundamental level, give the same result. They are the generation (or yield or worth included) approach, the pay approach, or the consumption approach.

The most direct of the three is the generation approach, which wholes the yields of each class of big business to land at the aggregate. The use methodology takes a shot at the rule that the greater part of the item must be purchased by someone, consequently the downright's estimation item must be equivalent to individuals' aggregate consumptions in purchasing things. The salary methodology deals with the rule that the wages of the beneficial elements ("makers," conversationally) must be equivalent to the estimation of their item, and decides GDP by discovering the aggregate of all makers' incomes.[9]

Creation approach

This methodology reflects the OECD definition given above.

Gauge the gross estimation of local yield out of the numerous different monetary exercises;

Focus the transitional utilization, i.e., the expense of material, supplies and administrations used to deliver last products or administrations.

Deduct halfway utilization from gross quality to acquire the gross worth included.

Gross worth included = gross estimation of yield – estimation of middle of the road utilization.

Estimation of yield = estimation of the aggregate offers of merchandise and administrations in addition to estimation of changes in the inventories.

The horrible's whole esteem included the different monetary exercises is known as "Gross domestic product at element cost".

Gross domestic product at component cost in addition to aberrant duties less sponsorships on items = "Gross domestic product at maker cost".

For measuring yield of residential item, monetary exercises (i.e. commercial ventures) are grouped into different parts. Subsequent to ordering financial exercises, the yield of every area is computed by any of the accompanying two routines:

By reproducing the yield of every division by their particular business sector value and including them together

By gathering information on gross deals and inventories from the records of organizations and including them together

The gross estimation of all divisions is then added to get the gross worth included (GVA) at component cost. Subtracting every area's middle of the road utilization from gross yield gives the GDP at element cost. Including roundabout assessment short sponsorships in GDP at variable expense gives the "Gross domestic product at maker costs".

Pay approach

Nations by 2014 GDP (ostensible) per capita.[10]

> $129,696

$64,848 – 129,696

$32,424 – 64,848

$16,212 – 32,424

$8,106 – 16,212

$4,053 – 8,106

$2,027 – 4,053

$1,013 – 2,027

$507 – 1,013

< $507

distracted

Gross domestic product (PPP) per capita (World bank, 2012).

> 50,000

35,000–50,000

20,000–35,000

10,000–20,000

5,000–10,000

2,000–5,000

under 2,000

distracted

The second method for assessing GDP is to utilize "the total of essential wages circulated by occupant maker units".[2]

In the event that GDP is figured along these lines it is in some cases called gross residential pay (GDI), or GDP (I). GDI ought to give the same sum as the consumption technique depicted later. (By definition, GDI = GDP. By and by, notwithstanding, estimation lapses will make the two figures marginally off when reported by national measurable organizations.)

This strategy measures GDP by including salaries that organizations pay family units for variables of creation they contract - compensation for work, enthusiasm for capital, rent for area and benefits for business.

The US "National Income and Expenditure Accounts" partition earnings into five classes:

Wages, pay rates, and supplementary work salary

Corporate benefits

Premium and random venture salary

Agriculturists' earnings

Wage from non-cultivate unincorporated organizations

These five salary segments aggregate to net local wage at variable expense.

Two modification must be made to get GDP:

Circuitous expenses short endowments are added to get from component expense to market costs.

Deterioration (or capital utilization recompense) is added to get from net local item to total national output.

All out wage can be subdivided by plans, prompting different formulae for GDP measured by the wage approach. A typical one is:

Gross domestic product = remuneration of workers + gross working surplus + gross blended pay + charges less endowments on creation and imports

Gross domestic product = COE + GOS + GMI + TP & M – SP & M

Pay of representatives (COE) measures the aggregate compensation to representatives for work done. It incorporates wages and pay rates, and additionally boss commitments to standardized savings and other such projects.

Gross working overflow (GOS) is the surplus because of proprietors of consolidated organizations. Frequently called benefits, albeit just a subset of aggregate expenses are subtracted from gross yield to ascertain GOS.

Gross blended salary (GMI) is the same measure as GOS, yet for unincorporated organizations. This regularly incorporates most little organizations.

The whole of COE, GOS and GMI is called aggregate variable wage; it is the salary of the components' majority of creation in the public arena. It gauges the estimation of GDP at element (fundamental) costs. The distinction between essential costs and last costs (those utilized as a part of the consumption figuring) is the aggregate assessments and endowments that the legislature has exacted or paid on that generation. So including charges less sponsorships generation and imports changes over GDP at element expense to GDP(I).

Aggregate component pay is likewise here and there communicated as:

Aggregate component salary = worker pay + corporate benefits + proprietor's pay + rental wage + net interest[11]

Yet another recipe for GDP by the salary strategy is:[citation needed]

Gross domestic product = R + I + P + SA + W

where R : rents

I : intrigues

P : benefits

SA : measurable modification (corporate salary charges, profits, undistributed corporate benefits)

W : compensation.

Use approach

The third approach to gauge GDP is to figure the last's total employments of merchandise and administrations (all uses with the exception of halfway utilization) measured in buyers' prices.[2]

In financial aspects, most things created are delivered available to be purchased and afterward sold. In this way, measuring the aggregate consumption of cash used to purchase things is a method for measuring creation. This is known as the consumption system for ascertaining GDP. Note that on the off chance that you sew yourself a sweater, it is creation however does not get considered GDP in light of the fact that it is never sold. Sweater-weaving is a little piece of the economy, yet in the event that one checks some significant exercises, for example, youngster raising (for the most part unpaid) as creation, GDP stops to be an exact pointer of generation. Additionally, if there is a long haul shift from non-market procurement of administrations (for instance cooking, cleaning, tyke raising, do-it without anyone else's help repairs) to market procurement of administrations, then this pattern toward expanded business sector procurement of administrations may cover a sensational decline in genuine residential generation, bringing about excessively idealistic and swelled reported GDP. This is especially an issue for economies which have moved from generation economie




نویسنده : Omid تاریخ : چهار شنبه 1 مهر 1394

Gross domestic

Total national output (GDP) is a size's measure of an economy. It is characterized as "a total measure of creation equivalent to the terrible's entirety qualities included of all occupant, institutional units occupied with generation (in addition to any duties, and less any endowments, on items excluded in the estimation of their yields)" by the OECD.[2]

Gross domestic product evaluations are ordinarily used to gauge the financial execution of an entire nation or area, yet can likewise quantify the relative commitment of an industry segment. This is conceivable in light of the fact that GDP is a measure of 'quality included' instead of offers; it includes every company's worth included (the estimation of its yield short the estimation of merchandise that are spent in delivering it). For instance, a firm purchases steel and enhances it by creating an auto; twofold including would happen if GDP included the steel's estimation and the estimation of the car.[3] Because it depends on quality included, GDP likewise increments when a venture lessens its utilization of materials or different assets ('transitional utilization') to deliver the same yield.

The more well known utilization of GDP assessments is to compute the economy's development from year to year (and as of late from quarter to quarter). The example of GDP development is held to show the achievement or disappointment of financial arrangement and to figure out if an economy is 'in retreat'.

William Petty thought of an essential idea of GDP to safeguard proprietors against unjustifiable assessment amid fighting between the Dutch and the English somewhere around 1652 and 1674.[4] Charles Davenant built up the system further in 1695. [5] The cutting edge idea of GDP was initially created by Simon Kuznets for a US Congress report in 1934.[6] In this report, Kuznets cautioned against its utilization as a measure of welfare (see beneath under restrictions and reactions). After the Bretton Woods gathering in 1944, GDP turned into the fundamental apparatus for measuring a nation's economy.[7] around then Gross National Product (GNP) was the favored appraisal, which varied from GDP in that it quantified creation by a nation's natives at home and abroad instead of its 'inhabitant institutional units' (see OECD definition above). The change to GDP was in the 1980s.

The historical backdrop of the idea of GDP ought to be recognized from the historical backdrop of changes in methods for assessing it. The worth included by firms is generally simple to ascertain from their records, yet the quality included by people in general segment, by money related commercial ventures, and by elusive resource creation is more mind boggling. These exercises are progressively imperative in created economies, and the global traditions overseeing their estimation and their incorporation or rejection in GDP routinely change trying to stay aware of mechanical advances. In the expressions of one scholarly market analyst "The real number for GDP is consequently the result of a limitless interwoven of insights and an entangled arrangement of procedures did on the crude information to fit them to the calculated framework."[8]

Angus Maddison ascertained authentic GDP figures backtracking to 1830 and some time recently.




نویسنده : Omid تاریخ : چهار شنبه 1 مهر 1394

mill town

 

In the united kingdom, the definition of "mill town" generally is the term for the actual 19th century textile producing cities associated with northern The united kingdom as well as the Scottish Lowlands, in particular those in Lancashire (cotton) as well as Yorkshire (wool).

The actual British textile business never thoroughly retrieved following Good Depression, and its decline continued following Subsequent Planet Struggle when it turned out unable to contend with the nasa actual increasing Native indian textile business. It is said which Gandhi was jeered when they been to mill cities with their 1931 trip associated with The british isles, as much local people blamed their procedures with regard to senate leading to unemployment. Nevertheless, United states writer William D Shirer composed in the mill hands which 'they instinctively accepted in him or her [Gandhi], a male which dedicated their existence for you to helping poor people. That they presented him or her a new tumultuous welcome". [1][2] You may still find several mills quit in operation these days. Many mill complexes have got efficiency purchases to them, and many have been changed with regard to other employs.

Many mill cities have a very symbolic representation in the textile business inside nhl their area logo. Many cities could possibly have figurines specializing in textile personnel (e. h. Colne [1]) or have a very symbolic representation from the logo associated with community educational institutions (e. h. Ossett School).




نویسنده : Omid تاریخ : سه شنبه 24 شهريور 1394

۵ قاعده کلی برای رعایت کردن در تبلیغات

در تهیه یک آگهی یا تبلیغ و تبلیغات برای فروش اینترنتی باید پنج قاعده کلی زیر را رعایت کرد :

  • ۱- یک آگهی فروش یا تبلیغ و تبلیغات خوب باید خوانندگان را جذب کند .
  • ۲- این آگهی یا تبلیغ و تبلیغات باید برای کاربران خسته کننده نبوده، در کوتاه‌ترین شکل ممکن هدف خود را بیان کند .
  • ۳- پیام مورد نظر شما باید به روشنی و واضح در این آگهی یا تبلیغ و تبلیغات مطرح شود و برای مخاطب گنگ نباشد .
  • ۴- محتوای آگهی یا تبلیغ و تبلیغات باید دارای اعتبار لازم باشد .
  • ۵- این آگهی باید مزایای خرید اینترنتی را برای خواننده به طور کامل شرح دهد .

بیایید هر یک از موارد یاد شده را دقیق‌تر بررسی کنیم :
جذب خوانندگان با مشاهده تیتر آگهی یا تبلیغ و تبلیغات اولین اولویت در نگارش یک آگهی فروش در اینترنت است. شما در ارایه آگهی یا تبلیغ و تبلیغات برای بازایابی اینترنتی باید خوانندگان را ملزم کنید که آگهی‌های فروش مربوط به شرکت شما را بخوانند. بنابراین شما باید نهایت دقت را در ارایه تیترهای آگهی‌ یا تبلیغ و تبلیغاتهای خود به کار گیرد که خوانندگان را تشویق به خواندن آگهی‌های فروش‌ شما بکند .

marketing

 بنابراین نحوه انتخاب دو یا سه کلمه اول تیتر آگهی یا تبلیغ و تبلیغات بسیار مهم است. از این رو شما باید از کلماتی در ابتدای تیتر فروش خود استفاده کنید که به سرعت توجه خریدار و خواننده را به سوی خود جلب کند. از جمله عبارت‌ها و کلماتی که می‌توان در تیترهای اگهی‌های فروش یا تبلیغ و تبلیغات استفاده کرد شامل :

  • رایگان، شگفت‌انگیز، جذاب، آسان، اسرارآمیز، برای همه، تضمینی، یکه‌تاز، اعجاب انگیز، پول‌ساز، غیر قابل مقایسه، پرسرعت و مانند آن .
  • به هر حال به خاطر داشته باشید که تیتر انتخابی شما باید به گونه‌ای باشد که مراجعان را با یک نگاه به سمت خود جذب کند. شما با این‌کار آن‌ها را به خواندن متن آگهی رهنمون می‌شوید. بنابراین در انتخاب تیتر آگهی یا تبلیغ و تبلیغات نهایت دقت را به کار گیرید و آن‌ را بارها و بارها بیازمایید .

 بعد از تشویق خریداران به خواندن متن آگهی شما باید با ارایه‌ی سریع منظور خود و بیان اهداف تیتر آگهی، در کم‌ترین زمان، خوانندگان را به خواندن ادامه متن آگهی مشتاق کنید. سعی کنید متن آگهی را با ساده‌ترین حالت ممکن بیان و هر لحظه ارتباط خود را با خوانندگان حفظ کنید . همیشه برای وقت مشتریان خود ارزش و احترام قائل شوید . متن شما در آگهی یا تبلیغ و تبلیغات باید بسیار واضح و روان باشد و به سادگی منظور خود را به خواننده انتقال دهد. از بیان کلمات ثقیل و پیچیده خودداری کنید. این کار تنها خواننده را گیج می‌کند و خواننده گیج هرگز حاضر به خرید از شما نخواهد بود .

 متن شما در آگهی یا تبلیغ و تبلیغات باید آن قدر روان و ساده باشد که حتی یک کودک نیز بتواند به آسانی آن را بفهمد. از بیان کلمات بزرگ و عباراتی که گنگ و پیچده است خودداری کنید.  سعی کنید از کوتاه‌ترین جملات و پاراگراف‌ها در متن آگهی یا تبلیغ و تبلیغات استفاده کنید تا آگهی شما برای خواننده خسته کننده نباشد . اگر متن آگهی یا تبلیغ و تبلیغات شما طولانی باشد مطمئن باشید که خوانده نخواهد شد .

 ساده بودن متن آگهی یا تبلیغ و تبلیغات بسیار اهمیت دارد. مطمئن باشید که یک متن طولانی، گیج کننده و نامفهوم کمکی به عملی شدن خواسته‌ی شما نخواهد کرد. حتی ممکن است یک خواننده‌ی هوشمند را از خواندن آگهی‌های بعدی شما هم منصرف کند .

 موفق‌ترین آگهی‌ یا تبلیغ و تبلیغاتها، ساده‌ترین و روان‌ترین آن‌هاست. چرا که تنها در ایالات متحده آمریکا حدود یک هفتم مردم (نزدیک ۴۰ میلیون نفر) در خواندن یک آگهی استخدام و یا متن یک صورت‌حساب با مشکل روبه‌رو هستند .

البته این آمار مربوط به کشور آمریکا است. اما جالب است بدانید که آمار بسیاری از کشورها از این هم بدتر است .  متاسفانه اکثر افرادی که از اینترنت و خدمات خرید اینترنتی استفاده می‌کنند از مهارت‌های خواندن و صحبت کردن زیادی برخوردار نیستند. بنابراین متن شما باید بسیار ساده و در سطح سواد عموم خوانندگان باشد . سعی کنید محصولی که از طریق اینترنت به فروش می‌رسانید دارای گارانتی و اعتبار مناسب باشد .

 متاسفانه بسیاری از کسب و کارها تصور می‌کنند که درصد بالای مشتریان‌ آن‌ها را همچنان در صدر فروشندگان قرار می‌دهد بنابراین از ارایه گارانتی‌های معتبر خودداری می‌کنند. در صورتی که این تفکر یک تفکر کاملا اشتباهی است .

 حتی اگر محصول و یا خدماتی که شما ارایه می‌دهید بهترین باشد تا زمانی که گارانتی مناسبی برای خدمات و محصولات خود ارایه ندهید استقبال زیادی از آن به عمل نخواهد آمد . در این حالت تعداد مشتریان شما در طول‌ چندین سال ثابت خواهد ماند و یا تغییر چندانی نخواهد کرد. بنابراین اگر گارانتی محصول شما یک ماهه است سعی کنید آن را به دو ماه، سه ماه و یا حتا ۶ ماه افزایش دهید .

این امر به خوانندگان آگهی شما اطمینان خاطر بیش‌تری خواهد بخشید و در نتیجه فروش شما را بیش‌تر خواهد کرد .

 در نهایت شما باید در آگهی تبلیغ و تبلیغات خود نتایج و مزایای محصول و خدمات خود را به طور کامل به خوانندگان شرح دهید. بیان این مزایا اصلی‌ترین قسمت آگهی در فروش اینترنتی است .  

آگهی تبلیغ و ‌هایی که از طریق روزنامه، مجله و تلویزیون ارائه می‌شوند شاید برای دفعه اول زیاد جذاب و قابل درک نباشند. ولی این آگهی‌ تبلیغ و تبلیغات بارها و بارها از طریق این رسانه‌ها تکرار می‌شوند و تکرار آن‌ها برای فروشندگان فروش بیشتر و سودآوری در پی خواهد داشت. ولی یک آگهی اینترنتی برای فروش آن‌لاین باید به حدی جذاب باشد که با یک بار خواندن خریداران را جذب کند .
بنابراین شما برای انتخاب متن یک آگهی تبلیغاتی خوب نیاز به یاری دیگران ندارید. شما با رعایت این پنج قانون پایه می‌توانید خودتان آگهی‌های تبلیغاتی برای فروش آن‌لاین خود طراحی کنید و مطمئنا به نتایج دلخواه خواهید رسید .

 




نویسنده : Omid تاریخ : سه شنبه 24 شهريور 1394

industrial park

 

A manufacturing recreation area (also known as manufacturing house, buying and selling estate) can be an area zoned along with designed when it comes to manufacturing improvement. A manufacturing recreation area is usually regarded as an even more "heavyweight" type of any company recreation area as well as company recreation area, which CRM includes workplaces along with lighting industry, in lieu of major industry.

Contents

1 Positive aspects
a couple of Complaint
3 Different versions
four Sources
5 Observe in addition

Positive aspects
Professional area inside Dakar (Senegal).

Professional areas are usually on the perimeters associated with, as well as away from primary home subject of any city, along with commonly furnished with excellent transportation gain access to, including path along with track. [1] The sort of case would Voice of Customer be the numerous manufacturing locations found down the Riv Thames inside the Thames Portal subject of Birmingham. Professional areas are usually found near carry establishments, specifically where many carry methods coincide, including motorways, railroads, air-ports along with slots.

This particular idea of placing terrain besides as a result of this zoning is founded on numerous aspects:

To be able to completely focus focused national infrastructure in the delimited area to reduce this per-business cost of the national infrastructure. Like national infrastructure contains interstates, railroad sidings, slots, high-power power items (often including three-phase power power), high-end communications cabling, large-volume water items, along with high-volume gas outlines. [2]
To be able to bring in start up company by giving an integrated national infrastructure in one spot.
Eligibility associated with Professional Areas intended for benefits[3][4]
To line besides manufacturing utilizes from cities to try and reduce the environmental along with sociable influence of the manufacturing utilizes.
To deliver intended for localised environmental settings which can be unique towards the requires of your manufacturing area.

Complaint

Various manufacturing areas match these kind of standards in order to different type of college diplomas. A lot of modest communities established manufacturing areas having just use of any close by highway, sufficient reason for just the essential resources along with interstates. Open Satisfaction transportation possibilities could possibly be confined as well as non-existent. There could be several as well as not any special environmental guards.
Different versions

A manufacturing recreation area focusing on biotechnology is named any biotechnology manufacturing recreation area. The item will also be known as any bio-industrial recreation area as well as eco-industrial group.




نویسنده : Omid تاریخ : سه شنبه 24 شهريور 1394

Prospect Evaluation

We have seen numerous strategies planned for inspecting and giving an answer to this promoting difficulties of brand new product or service progress. A pair of of these will be the seven periods process of Koen[clarification needed] and also a method called this unclear top conclude.
The particular seven periods

Concept Technology is normally known as this "NPD" with the NPD method. [3]
Ideas for new products can be had coming from research utilizing a SWOT evaluation (Strengths, Weak points, Possibilities & Threats). Market place and consumer movements, businesses R&D section, rivals, target teams, staff members, sales staff, management and business spies, trade events, or even ethnographic finding procedures (searching for user patterns and habits) may also be used to have a information into new product lines or even product or service capabilities.
A lot of thoughts usually are created around the brand new product or service. From these kind of thoughts many are put in place. The particular thoughts usually are created in numerous sorts. Many good reasons are responsible for generation of an notion.
Concept for brand new product or service can come coming from numerous solutions, like customer, researchers, rivals, staff members, funnel member, and major management.
customer require and needs will be the logical starting point for this search.
Ideas for new products can be had coming from research utilizing a SWOT evaluation (Strengths, Weak points, Possibilities & Threats). Market place and consumer movements, businesses R&D section, rivals, target teams, staff members, sales staff, management and business spies, trade events, or even ethnographic finding procedures (searching for user patterns and habits) may also be used to have a information into new product lines or even product or service capabilities.
Concept Technology or even Brainstorming of brand new product or service, program, or even store concepts - notion generation strategies will start once you have completed your own CHANCE EXAMINATION to aid your opinions in the Concept Screening Stage (shown over the following progress step).
Concept Screening[citation needed]
The article should be to get rid of unsound concepts previous to devoting means to them.
The particular screensaver must ask numerous issues:
Will certainly the consumer in the target market take advantage of the product or service?
What exactly is this dimension and progress estimations with the industry message and target market?
What exactly is the actual or even anticipated aggressive demand to the product or service notion?
Do you know the sector gross sales and industry movements the item notion will depend on? k
Would it be officially possible to help production the item?
Will certainly the item possibly be profitable as soon as produced and brought to the consumer on the concentrate on price?
Concept Progress and Testing[citation needed]
Create this promoting and engineering facts
Investigate intelligent house issues and search patent sources
That's the prospective industry and who's choosing one manufacturer in the paying for method?
Precisely what product or service capabilities have to the item incorporate?
Precisely what positive aspects will certainly the item supply?
Precisely how will certainly customers reply to the item?
Precisely how will certainly the item possibly be developed the majority of price tag efficiently?
Verify feasibility through digital personal computer made it easier for making and quick prototyping
What is going to the item price tag to produce the item?
Testing the thought may well involve asking numerous potential customers to judge the thought
Enterprise Analysis[citation needed]
Calculate likely selling price based upon levels of competition and customer feedback
Calculate gross sales volume based upon dimension of industry and this kind of resources because the Fourt-Woodlock formula
Calculate earnings and break-even point
Beta Testing and Market place Testing[citation needed]
Create a physical prototype or even mock-up
Test the item (and its packaging) in normal utilization conditions
Carryout target collection customer selection interviews or even add from deal display
Help make changes where by important
Generate a preliminary work with the product or service and offer the item in the test industry area to find out customer acclaim
Complex Implementation[citation needed]
Brand new software initiation
Complete Quality management program
Useful resource evaluation
Need book
Post technical sales and marketing communications like data sheets
Design surgical procedures arranging
Department preparation
Dealer cooperation
Logistics strategy
Useful resource strategy book
Method assessment and overseeing
Contingencies - what-if arranging
Commercialization (often regarded as post-NPD)[citation needed]
Release the item
Generate and area advertisements and other offers
Fill this syndication pipeline with product or service
Essential course evaluation can be very useful at this stage
Brand new Solution Pricing[citation needed]
Result of brand new product or service on the complete product or service portfolio
Worth Evaluation (internal & external)
Competitors and substitute aggressive engineering
Vary type of value sectors (price, value and need)
Solution Prices (fixed & variable)
Outlook of model volumes, revenue, and profit

These types of actions can be iterated while necessary. A number of actions can be taken away. To scale back time that the NPD method normally takes, numerous companies usually are filling out numerous actions concurrently (referred to help while contingency engineering or even time for you to market). Many sector management discover brand new product or service progress as being a positive method where by means usually are assigned to recognize industry adjustments and seize about brand new product or service prospects previous to these people come about (in contrast into a reactive technique through which nothing is completed till troubles come about or even this competitor introduces a innovation). Many sector management discover brand new product or service progress being an constant method (referred to help while ongoing development) that the complete group is actually in search of prospects. [citation needed]

With the a lot more innovative solutions advised on the diagram over, [clarification needed] excellent levels of uncertainness and transform may well exist making it challenging or even difficult to help strategy the entire project before beginning the item. In such cases, a more variable method can be highly recommended. [citation needed]

As the NPD method typically needs the two engineering and promoting knowledge, cross-functional clubs really are a widespread method of organizing assignments. [16] The particular staff is liable for many issues with this project, coming from initial notion generation to help final commercialization, and in addition they generally are accountable to mature management (often into a vice web design manager or even Method Manager). In those people sectors where by solutions usually are officially complicated, progress investigation is often expensive and product or service life series usually are fairly small, organizing alliances amid numerous companies aids you to propagate the expense, supply having access to a greater skills and boosts the overall method. [citation needed]

Due to the fact the two engineering and promoting knowledge usually are important to the method, deciding on a proper mixture of the two is essential. Notice (for case in point, by looking at this View additionally or even Personal references parts below) that write-up can be slanted a lot more to this promoting part. For a lot more of an engineering slant, view the Ulrich and Eppinger, Ullman referrals below. [17][18]

A fresh product or service rates method is essential to scale back danger and increase self confidence in the rates and promoting options to be created. Techniques have been planned to help stop working this complicated undertaking of brand new product or service rates into a lot more feasible factors. [19]

The road to help Creating Productive Brand new Products[20] highlights a few important operations that could perform important position in product or service progress: Speak with the consumer; Foster a project traditions; Hold the item aimed.
Unclear Front Conclusion

The particular Unclear Front Conclusion (FFE) may be the sloppy "getting started" amount of brand new product or service engineering progress operations. It truly is in the top conclude where the group formulates a concept with the product or service to be created and decides whether obtain means in the additionally progress of an notion. Oahu is the step between primary thought of an opportunity and if it is judged prepared to key in this structured progress method (Kim and Wilemon, 2007; [21] Koen et 's., 2001). [3] It provides many activities through the hunt for brand new prospects over the creation of your germ of an notion to the progress of your specific strategy. The particular Unclear Front Conclusion step comes to an end as soon as a business approves and will start conventional progress with the strategy.

Even though Unclear Front Conclusion may not be a high priced portion of product or service progress, it could possibly consume 50% of progress period (see Section 3 with the Smith and Reinertsen research below), [22] and it is where by significant responsibilities are normally created including period, funds, and the product's character, thus establishing this program for your project and final conclude product or service. Consequently, this step should be thought about being an important portion of progress instead of something which comes about “before progress, ” and its routine period should be in the total progress routine period.

Koen et 's. identify 5 unique front-end factors (not actually in the specific order): [3]

Prospect Identification
Prospect Evaluation
Concept Genesis
Concept Choice
Concept and Technological innovation Progress

The first aspect may be the opportunity i . d .. On this aspect, significant or even incremental small business and engineering it�s likely that identified in the about structured technique. While using recommendations proven the following, means will certainly sooner or later possibly be assigned to brand new assignments.... which then bring about a structured NPPD (New Solution & Procedure Development) technique.

The next aspect may be the opportunity evaluation. It truly is completed to help change this identified prospects into significances to the small business and technological innovation certain context with the corporation. Right here extensive initiatives can be made to line-up ideas to concentrate on customer teams and carry out industry scientific studies and/or technical trials and investigation.

Your third aspect may be the notion genesis, that's described as evolutionary and iterative method growing coming from beginning to help maturation with the opportunity right into a tangible notion. The process with the notion genesis might be created inside or even originated from external inputs, age. gary. a company supplying a fresh material/technology or even from your customer with an strange ask for.

The particular next aspect may be the notion variety. The goal should be to decide on whether or not to help go after an idea by inspecting its possible small business value.

The particular sixth aspect may be the notion and technological innovation progress. Within this area of the front-end, this company case can be created depending on estimations with the total offered industry, customer requirements, investment decision prerequisites, levels of competition evaluation and project uncertainness. A number of companies consider this to be the primary phase with the NPPD method (i. age., Level 0).

The particular Unclear Front Conclusion can also be defined in literature[by to whom? ] while "Front Conclusion of Innovation", "Phase 0", "Stage 0" or even "Pre-Project-Activities". [citation needed]

Any widely acceptable classification for Unclear Front Conclusion or maybe a prominent structure hasn't been created thus far. [23] Inside a glossary of PDMA, [24] it really is pointed out that the Unclear Front Conclusion normally consists of a few responsibilities: organizing arranging, notion generation, and, especially, pre-technical assessment. These types of activities tend to be chaotic, unknown, and unstructured. By comparison, the following brand new product or service progress method is often structured, predictable, and conventional. The term Unclear Front Conclusion was initially popularized by Smith and Reinertsen (1991). [25] Third. G. Cooper (1988)[26] details the early periods of NPPD as being a four-step method through which thoughts usually are created (I), subjected to an initial technical and industry assessment (II) and joined to help coherent product or service concepts (III) that are finally judged for their match existing product or service tactics and portfolios (IV).
Different strategies

Different authors have got partioned predevelopment product or service progress activities in another way: [27]

Initial []
Complex assessment
Source-of-supply assessment: manufacturers and associates or even alliances
Survey: industry dimension and segmentation evaluation, VoC (voice with the customer) investigation
Solution notion assessment
Customer value assessment
Solution classification
Enterprise and fiscal evaluation

These types of activities yield important facts to manufacture a Go/No-Go to help Progress conclusion.

One of many earliest[citation needed] scientific studies when using the example process explained this front-end to include this interrelated activities of: [28]

product or service technique formula and transmission
opportunity i . d . and assessment
notion generation
product or service classification
project arranging
executive reviews

Cost-effective evaluation, benchmarking of aggressive solutions and modeling and prototyping are significant activities through the front-end activities. The outcome of FFE will be the: [citation needed]

mission assertion
customer requirements
information on this picked notion
product or service classification and technical specs
financial evaluation with the product or service
this progress program
project staffing and the funds
a small business strategy arranged with management and business technique

Any conceptual model of Front-End Procedure was planned which includes first levels with the development method. This specific product can be structured in a few levels and a few entrances: [29]

Stage 1: Environment screening or even opportunity i . d . phase through which outer adjustments will be analysed and translated into possible online business offerings.
Stage 2: Initial classification of an notion or even strategy.
Stage 3: In depth product or service, project or even program classification, and Enterprise arranging.

The particular entrances usually are:

Prospect screening
Concept assessment
Go/No-Go for progress

The final checkpoint contributes to an avid brand new product or service progress project. Many authorities and teachers think about that the basic options that come with Unclear Front Conclusion (fuzziness, ambiguity, and uncertainty) ensure it is challenging to view this FFE as being a structured method, but instead while a set of interdependent activities ( age. gary. Betty and Wilemon, 2002). [30] Even so, Husig et 's., 2005 [10] state that front-end not should be unclear, although might be taken care of in the structured way. Actually Carbone [31] showed that with all the top conclude accomplishment variables in an bundled method, product or service accomplishment can be improved. Peter Koen[32] argues that in the FFE for incremental, platform and radical assignments, a few separate tactics and operations are normally required. [32] The traditional Level Door (TM) method was intended for incremental product or service progress, that is for the single product or service. The particular FFE for possessing a brand new platform have to start using a organizing imaginative and prescient vision of where the corporation would like to create solutions which will certainly bring about a household of solutions. Tasks for cutting-edge solutions start using a equivalent organizing imaginative and prescient vision, although usually are associated with engineering that need brand new developments.

Incremental, platform and cutting-edge solutions consist of: [32]

Incremental solutions usually are considered to be price tag special discounts, advancements to help existing product lines, add ons to help existing tools and repositioning of existing solutions introduced in market segments.
Discovery solutions usually are new at all to the organization or even new at all to the globe and offer a 5-10 situations or even better improvement in efficiency along with a 30-50% or even better reduction in fees.
Platform solutions begin a essential buildings for the future generation product or service or even method and are also substantially greater in opportunity and means when compared with incremental assignments.




نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 20 شهريور 1394

conceptual products

Conceptual products are actually developed as a way to facilitate a even procedure. The thought implemented simply by IDEO, an excellent design and style in addition to asking corporation, is amongst the many investigated operations in regards to new merchandise growth and is particularly a five-step process. [11] These types of measures are shown inside chronological obtain:

Understand in addition to take notice of the marketplace, the customer, the actual technological know-how, along with the disadvantages in the trouble;
Synthesize the details accumulated in the 1st step;
Create new customers with all the merchandise;
Prototype, assess in addition to increase the concept;
Rendering connected with design and style adjustments which might be associated with more computer sophisticated processes and thus this task will require more time.

Among the first formulated products that will currently organizations nonetheless utilization in the actual NPD procedure may be the Booz, Allen in addition to Hamilton (BAH) Type, posted inside 1982. [12] This is the most widely known design as it underlies the actual NPD techniques which were put forward in the future. [13] This specific design stand for the building blocks epidermis various other products which were formulated after. Important perform has been conducted as a way to recommend greater products, in simple fact these products might be quickly connected to BAH design. Your eight measures connected with BAH design are: new merchandise tactic, thought generation, testing in addition to examination, business research, growth, testing, in addition to commercialization.
A master connected with NPD analysis is Robert Grams. Cooper. Throughout the last two decades he conducted important perform in the community connected with NPD. Your Stage-Gate design formulated within the 1980s had been offered as a new instrument with regard to managing services growth operations. [14] Your 2010 APQC benchmarking examine reveals that will 88% connected with Oughout. Utes. businesses employ a stage-gate system to handle services, through thought in order to release. In exchange, the companies that will embrace this method are reported for advantages including much better teamwork, reduced circuit time, much better accomplishment charges, previous detection connected with disappointment, a much better release, and in many cases reduced circuit times – diminished simply by regarding 30%. [15] These types of findings spotlight the significance in the stage-gate design, turning it into the actual solitary most significant breakthrough in the community connected with new merchandise growth.




نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 20 شهريور 1394

Prince Increase

The item advancement practice normally involves many actions that businesses employ within the complicated process of supplying new products for the market. Every single fresh product or service will certainly move across a few development by ideation via design, creation and market benefits. The particular advancement practice essentially has several principal phases:

Fluffy front-end (FFE) will be the pair of actions applied before the formal and nicely outlined specifications specification will be completed. Prerequisites really are a high-level check out of exactly what the goods should do to meet the actual identified market or perhaps organization require. This really is occasionally known as the actual "stage-gate process"[clarification needed]. [3]
Solution design will be the advancement of the two high-level and detailed-level design with the product or service: which usually converts the actual exactly what with the specifications right into a distinct the way this kind of product or service will certainly meet these specifications. For the marketing and planning part, this particular phase comes to an end at pre-commercialization analysis[clarification needed] point.
Solution enactment will be the phase of comprehensive engineering design of mechanised or perhaps electro-mechanical computer hardware, or perhaps it engineering of application or perhaps embedded application, or perhaps design of softgoods or perhaps different product or service forms, in addition to of just about any examination practice that enables you to verify the prototype things basically match the design specification plus the specifications specification that has been in the past agreed to.
Fluffy back-end or perhaps commercialization phase represent the actual motion steps where the production and market start arise.

The particular front-end marketing phases are well researched, along with precious products suggested. Andrew d Koen et ing. provides a five-step front-end action known as front-end advancement: chance id, chance evaluation, thought genesis, thought selection, and thought and technology advancement. He or she furthermore consists of a good powerplant down the middle of the actual five front-end development plus the possible external limitations that could impact accomplishing this end result. The particular powerplant presents the actual management driving a car the actions referred to. The front finish with the advancement is the foremost area of some weakness within the NPD practice. This really is for the reason that the actual FFE is often disorderly, unpredictable and unstructured. [4] Anatomist design will be the practice where a technological alternative will be produced iteratively to solve the problem[5][6][7] The look point is important due to the fact at this point a lot of the product or service living routine expenses tend to be operating. Previous exploration shows that 70% - 80% with the last product or service quality and 70% with the product or service complete life-cycle price tend to be established within the product or service design phase, and so the design-manufacturing interface represent the highest opportunity for price decrease. [8] Layout jobs very last by a couple weeks to help several years along with an average of one year. [9] Layout and Commercialization phases normally start a quite earlier effort. When the principle design is finished it'll be shipped to manufacturing facility regarding prototyping, creating a Concurrent Anatomist strategy by simply applying routines for example QFD, DFM/DFA and more. The particular output with the design (engineering) will be a few product or service and practice requirements – mainly such as images, plus the output of creation will be the product or service set available for sale. [10] Generally, the design workforce will build up images along with technological requirements that represent the longer term product or service, and will send out this for the manufacturing facility to be carried out. Dealing with product/process suit troubles will be of large goal with info verbal exchanges design due to the fact 90% with the advancement effort has to be scrapped if just about any changes are produced following generate to help creation. [.




نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 20 شهريور 1394

Product Development

Operating and also architectural, brand new solution growth (NPD) will be the full means of providing a new solution to market. Completely new solution growth is referred to inside the books since the change of your current market opportunity in to a solution readily available for sale[1] and also it may be touchable (that is, anything bodily you are able to touch) as well as intangible (like an email finder service, experience, as well as belief). A great understanding of client desires and also wants, your reasonably competitive environment along with the dynamics from the current market stand for the highest required components for your accomplishment of your brand new solution. [2] Cost, moment and also high quality are classified as the main variables that generate the consumer desires. Directed at these kinds of 3 variables, companies develop ongoing techniques and also strategies to better satisfy the client needs and also boost his or her current market write about by way of a frequent growth connected with new products. There are numerous uncertainties and also difficulties through the practice which usually companies should deal with. The usage of guidelines along with the eradication connected with boundaries in order to conversation are classified as the main problems for your operations connected with NPD practice.




نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 20 شهريور 1394

Voice of customer

Tone of voice of the consumer (VOC) is a period used in business as well as I . t (through ITIL, with regard to example) to explain the in-depth process of acquiring some sort of consumer's expectations, preferences as well as aversions. Exclusively, the Tone of voice of the Customer is a researching the market approach which makes actions pair of consumer wants as well as needs, organized into a hierarchical structure, after which prioritized regarding comparable value as well as pleasure along with latest alternatives. Tone of voice of the Customer studies usually incorporate both equally qualitative as well as CRM quantitative exploration steps. They are generally done at the beginning involving almost any new product or service, process, or services design effort so that you can greater fully grasp the consumer's wants as well as needs, so when the main element enter with regard to new product or service classification, High quality Functionality Deployment (QFD), plus the establishing involving in depth design features. [1]

Significantly continues to be discussed this technique, [2] as well as there are lots of probable strategies to assemble the info – target communities, particular person interviews, contextual questions, ethnographic tactics, and many others. However just about all include a series of organised in-depth interviews, which usually focus on the consumers' experiences along with latest merchandise or alternatives inside the category into consideration. Wants phrases are usually after that extracted, organized into a additional workable power structure, after which prioritized through the customers.

It is vital the product or service improvement primary crew take part in this technique. They should function as people exactly who acquire the steer throughout understanding the topic, designing the trial (i. elizabeth. the sorts of customers to include), producing the concerns for your conversation guidebook, either executing or noticing as well as examining the interviews, as well as extracting as well as digesting the wants phrases.



:: برچسب‌ها: Voice of Customer,

نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 20 شهريور 1394

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به Customer Relationship Management (CRM) مي باشد.