Customer Relationship Management (CRM)
Software

ادغام CRM و ERP و تفاوت های آنها فراتر از ارتباط با مشتری: شناخت، تحلیل و واکنش به الگوهای رفتاری مشتری راهنمای راه اندازی برای انتخاب بهترین نرم افزار فروش CRM vs CEM مشتریان‌ را بشناسید با استفاده از ابزار CRM، بهتر ارتباط برقرار کنید تا بهتر بفروشید تسهيم چشم‌انداز؛ ابزاری مهم در توسعه مهارت رهبری سازمان آیا به نرم افزار CRM نیاز دارید؟ سندروم بیهوده‌گذرانی در کادر فروش و روش‌های مقابله با آن نمونه ساده یک گردش کار Negative Customer Experience Web application software packages - SaaS New customer churn is endemic to finance institutions Call centers and Voice of Customer منافع استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در مراکز تماس مخل طراحی CX نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مشاوره CRM


نرم افزار CRM

من برای سال که تنها حدود 10٪ از CRM در مورد فن آوری موعظه شده است. بقیه فرهنگ (60٪) و فرایند (30٪) است. این به این معنی است که به روش سنتی تهیه نرم افزار (معمولا یک فرایند RFQ) بی اهمیت در تعیین موفقیت CRM است. سه دلیل ساده برای این کار وجود دارد:

1) فرایند RFQ معمولا درایوهای CRM به مانند آنچه شما در حال حاضر است.

در طول فرآیند RFQ، کسی داخلی در یک شرکت باعث می شود یک لیست از آنچه انجام می دهند و سپس می پرسد فروشندگان نرم افزار CRM اگر آنها می توانند این کار را انجام. نتیجه نرم افزار CRM خریداری شده در مجموعه ای از ویژگی ها و توابع، به جای یک استراتژی CRM طراحی شده برای رسیدگی ابتکارات کلیدی کسب و کار است.

2) فرآیند RFQ فرض تمام سیستم های CRM برابر خلق و که شما در حال مقایسه سیب سیب

اجازه دهید من روراست باشیم، چندین سیستم CRM که برای شما کار خواهد کرد. آنچه مهم است این است که آیا تسهیل CRM درک کسب و کار شما و به وضوح می توانید آدرس CRM خود را فراتر از به سادگی نصب نرم افزار نیاز دارد. این معمولا در فرآیند RFQ به آشکار نخواهد شد.

3) فرآیند RFQ فرض می کند که شما کسی را به اندازه کافی آشنا با CRM به مناسب قضاوت که سیستم CRM برای شرکت شما خواهد بود

جالب است به تماشای یک نوع کمیته از طریق یک توده ای از پاسخ های RFQ و شجاع یورش دموی CRM؛ به خصوص زمانی که هیچ کس در این کمیته است هیچ تخصص در زمینه CRM. همه آنها قادر به انجام است را بررسی کردن یک سری از "دنبال FORS" در یک لیست از ویژگی / تابع. پس از بررسی پاسخ RFQ و مشاهده دموی آن را معمولا به احساس دل و روده می آید.
اگر نه RFQ، آنوقت چه؟

نرم افزار سی آر ام سرونو


بدون RFQInstead، اجرای استراتژی CRM یک روند در حال توسعه یک رابطه با یک مشاور مورد اعتماد است.

1) کارشناسنرم افزار CRM است که می تواند به شما اطمینان دهم که آینده خود را در حال حاضر خود را تقلید نمی

کارشناسان CRM فراتر از وضعیت فعلی خود را بر اساس تعامل خود را با شرکت های دیگر را ببینید. آنها می دانند که آنچه امکان پذیر است و می تواند شما را به جهت شما تا به حال حتی در مورد آن فکر نکرده هدایت کند.

2) یک متخصص CRM که می تواند شما را به یک سیستم که بیشتر مناسب مناسب خواهد شد برای کاربران و فن آوری و نیازهای خود را راهنمایی می کنند.

این امر به ویژه در هنگام انتخاب یک تسهیل  نرم افزار CRM  است که به یکی از خاص بسته نرم افزار CRM گره خورده است. هنگامی که آنها را درک جهت CRM خود را، و اتصال مورد نظر را با تمام کاربران، آنها می توانند یک بسته است که به بهترین وجه منطبق نیازهای شما توصیه می شود.

3) تسهیل CRM موفقیت CRM زودتر تضمین خواهد کرد

کسانی که فروش نرم افزار CRM و کسانی که تسهیل پیاده سازی CRM وجود دارد. اولین ترک شیر سهم اتخاذ کاربر و یکپارچه سازی فرآیند به شما. در حالی که این ممکن است به نظر می رسد بیشتر بودجه دوستانه، معمولا پایان می رسد تا در سال CRM عملکرد ضعیف، و سرخوردگی کاربر. بیایید آن روبرو هستند، احتمالا هیچ کس در سازمان شما است که یک استراتژی CRM تسهیل کرده است.

نرم افزار CRM

دوم، یک شریک مشترک، با هم تمام جنبه های فرهنگ، فرایند و فناوری به ارمغان خواهد آورد و اطمینان از هر "من" نقطه چین است و هر "T" عبور است. تسهیل CRM کمک خواهد کرد تا اطمینان CRM سرمایه گذاری است نه هزینه.



:: برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریCRM,

نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395

CRM موبایل و اجتماعی CRM فن آوری
سیستم های CRM را به عنوان بخشی از استراتژی تعامل مشتری با استفاده از جدول سهام برای شرکت ها برای رقابت امروز تبدیل شده است. این فن آوری اجازه شرکت برای برقراری ارتباط با پیگیری تجزیه و تحلیل و مدیریت روابط با مشتریان و چشم انداز و اعضای تیم.

در واقع، گارتنر پیش بینی که بازار CRM 15% ترکیب نرخ رشد سالانه صنعت 37 میلیارد دلار به توسط یدلایمخیرات 2017 متحمل خواهد شد. اما صنعت نیز شکلگیری نوسازی تعویض دنده ها است.

دو کلید فناوری روند شکل گیری این اختلال: دستگاه های تلفن همراه و رسانه های اجتماعی. این روند سیستم های CRM به وفق دهند و تبدیل به پیچیده تر در مورد مدیریت روابط از طریق این کانال های ارتباطی جدید مجبور هستند. گاهی اوقات به اشاره به عنوان چند CRM، شرکت ها هنوز به ماندن بگیرید پیش از این تغییرات و استفاده از این فن آوری به درایو تجربه مثبت در حال مبارزه.

اما توانایی در کانال های موبایل و اجتماعی یکپارچه برای خدمت به مشتریان ساده تر از انجام گفت. نه تنها داده ها ادغام به مشتری یکپارچه، 360 درجه مشاهده مشکل است اما هر یک از کانال های ارتباطی نیز حکم خود است.

دستگاه های تلفن همراه نیاز به منوهای stripped-down برای استفاده از تیم فروش و مشتریان و اقدامات باید کلیک های کمتری را. برای فن آوری های اجتماعی و همکاری، مشتریان انتظار که نظرات آنها را در توییتر یا فیس بوک را به رکورد حساب مشتری خود را در یک سیستم CRM یکپارچه و به نماینده خدمات مشتری از طریق تلفن در دسترس باشد.

در حالی که برخی از قابلیت های این آینده به خود، CRM موبایل و اجتماعی CRM فن آوری در مرحله بلوغ باقی می ماند. CRM بیشتر, موبایل و اجتماعی CRM به استراتژی تعامل مشتری یش باشد نمی تواند--آنها باید به آن بافته می شود.
تکنولوژی CRM موبایل

در ابتدا، دستگاه های تلفن همراه با circumspection به دلیل نگرانی های امنیتی تلقی می شدند.

در ابتدا، دستگاه های تلفن همراه با circumspection به دلیل نگرانی های امنیتی و پیچیدگی نرم افزار CRM موبایل مشاهده شده بودند--آنها اغلب فقط پیچ فایرفاکس به موجود سیستم های CRM به جای سازگاری از رویکرد همراه اول ساخته شد. روش همراه اول ورود تلفن همراه را برای کارمندان و مشتریان فرض می شود و به کانال مشتری و توانمندساز ضروری تجربه تکامل یافته است.

اگرچه CRM موبایل راه طولانی می آیند, این هنوز هم برخی از تا انجام رو به رشد. مطالعه گوگل را نشان می دهد که 79 درصد از مصرف کنندگان، هم استفاده از گوشی های هوشمند با خرید فعالیت های کمک, و 82% از کاربران گوشی های هوشمند در دستگاه تلفن همراه خود را به محصولات پژوهشی تکیه و مقایسه قیمت ها در فروشگاه ها.

به طور مشابه، CRM تلفن همراه انقلابی برای فروشندگان بوده است. تقریبا تمام فروشندگان و استفاده از CRM موبایل (82 درصد) که دسترسی به سیستم CRM در گوشی های هوشمند و یا قرص باعث بهبود کیفیت داده های CRM با توجه به داده ها از نرم افزار مشاوره شرکت شرکت گارتنر می گویند. فروش تکرار با استفاده از تلفن های هوشمند و قرص برای دسترسی به سیستم CRM، 50 درصد احتمال بیشتری برای تحقق منافع خاص مانند بهبود کارایی و بهره وری بودند. قابلیت های CRM موبایل فروش تکرار به روز رسانی اطلاعات مشتری به طور مستقیم پس از خروج از مشتری جلسه و یا برای تبدیل چشم انداز به مشتری با حداقل تعداد کلیک امکان. این نوع از قابلیت های تلفن همراه برای تکرار به حداکثر رساندن زمان و تلاش های در رفتن--خود را بدون به خطر   مدیریت تجربه مشتری انداختن صحت داده های CRM ضروری است.

موبایل و اجتماعی CRM نمایندگی فرصت برای جمع آوری داده ها است که می تواند هدایت تلاش های بازاریابی و فروش در ارائه اطلاعات مربوط به مشتریان و همچنین توسعه محصول اشاره کرد. آنها همچنین نشان دهنده فرصت ها برای بهبود استراتژی تعامل مشتری. ریس و Cognizant را تا سال 2015 خریدار تجربه مطالعه نشان داد که خریداران موبایل پست آنلاین بررسی در میزان 46 درصد بالاتر از خریداران مبتنی بر رایانه. که تعهد نیز عملی داده که شرکت می تواند عملکرد استفاده کنید. مطالعه که خریداران تلفن همراه هستند 46 درصد بیشتر احتمال دارد به ارائه اطلاعات را لذت بردن از تجربه خرید شخصی تر تعیین.


:: برچسب‌ها: مدیریت تجربه مشتری,

نویسنده : Omid تاریخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به Customer Relationship Management (CRM) مي باشد.