Customer Relationship Management (CRM)
Software

ادغام CRM و ERP و تفاوت های آنها فراتر از ارتباط با مشتری: شناخت، تحلیل و واکنش به الگوهای رفتاری مشتری راهنمای راه اندازی برای انتخاب بهترین نرم افزار فروش CRM vs CEM مشتریان‌ را بشناسید با استفاده از ابزار CRM، بهتر ارتباط برقرار کنید تا بهتر بفروشید تسهيم چشم‌انداز؛ ابزاری مهم در توسعه مهارت رهبری سازمان آیا به نرم افزار CRM نیاز دارید؟ سندروم بیهوده‌گذرانی در کادر فروش و روش‌های مقابله با آن نمونه ساده یک گردش کار Negative Customer Experience Web application software packages - SaaS New customer churn is endemic to finance institutions Call centers and Voice of Customer منافع استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در مراکز تماس مخل طراحی CX نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مشاوره CRM


نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار مدیریت ارتباط با  مشتری مناسب شرکت های ایرانی

یک تعریف از یک پایگاه دانش خود یادگیری

پایگاه دانش خود یادگیری است که اغلب یافت می شود یک جزء کلیدی از راه حل های سلف سرویس در سطح سازمانی. پیشرو در فناوری های دانش استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین به صورت خودکار جمع آوری نمایش داده شد مشتری، یادگیری از پاسخ نمایندگان، و به طور مداوم گسترش دانش در طول زمان.

همانطور که از نام آن ممکن است نشان می دهد، دانش خود یادگیری همچنان به بهبود در دقت و عملکرد آن را به عنوان اطلاعات اضافی دریافت می کند. سیستم پایگاه دانش است که با راه حل های دیجیتال سلف سرویس یکپارچه با هر ارتباط مشتری است که از طریق رابط سلف سرویس رخ می دهد را بهبود بخشد. الگوریتم های یادگیری ماشین که در سیستم پایگاه دانش پیشرفته تر پیدا شده است معمولا برای ارزیابی طراحی و فرایند مقادیر زیادی از داده از طریق تعاملات مشتری دریافت کرده است. این داده های بزرگ بینش عمیق و با ارزش به نیازهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و روند در تجربه های دیجیتال فراهم می کند.

نرم افزار CRM


هدف از ترکیب یک پایگاه دانش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود یادگیری با یک راه حل سلف سرویس است برای ارائه یک تجربه خدمات به مشتریان مطلوب است که پاسخ های شخصی و جزئیات گرا به هر مشتری فراهم می کند. با تضمین این که دانش مربوط است در مقابل مشتریان قرار داده و هر زمان آنها به دنبال پشتیبانی، آن را ممکن است به کاهش نرخ ترک وب سایت، هزینه های پشتیبانی پایین تر، و افزایش بهره وری در سراسر تجربه مشتری. علاوه بر این، راه حل های پیچیده می توانید تقریبا تمام سوالات کسب و کار یک سازمان در سه ماه اول استقرار یاد بگیرند، و اجرای یک فرایند نسبتا سریع و آسان برای هر سازمان است.

قابلیت یادگیری سریع که نمونه ای از یک پایگاه دانش خود یادگیری اغلب می توانید به هدف یکنرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کمک به کاهش حجم کار کلی مشتری عوامل خدمات 'نشانی. در بسیاری از مراکز پشتیبانی، عوامل به راحتی می توانید پیدا کردن خود را با پرسش های معمول و نمایش داده شد ایمیل به صورت روزانه  نرم افزار CRM آب گرفتگی. با یک سیستم موثر در محل، پاسخ تکراری به دست می شوند و این اطلاعات را می شود به راحتی به مشتریان موجود، کاهش نیاز به عوامل برای پاسخ دادن به پرسش های تکراری. این امر باعث کاهش بار بر روی عوامل خدمات به مشتریان، اجازه می دهد آنها را به زمان بیشتری برای رسیدگی به مسائل پشتیبانی کاربر خاص که به طور معمول نیاز به بینش و درک عمیق تر. در نهایت، این را قادر می سازد سازمان برای دیدار با چند اهداف کسب و کار، از جمله افزایش رضایت مشتری، کاهش هزینه، و بهره وری بیشتر و بهبود بهره وری در میان تیم عامل پشتیبانی می کند.

مزایای خاص از یک پایگاه دانش خود یادگیری عبارتند از

  •     تجربه مشتری بهبود یافته است، که در آن مشتریان دسترسی به اطلاعات مربوط و به موقع است.
  •     کاهش هزینه های تماس با مرکز و سربار به عنوان یک نتیجه از ارائه خدمات به مشتریان ساده.
  •     بهبود بهره وری عملیات خدمات به مشتریان.
  •     ROI بهبود به دلیل کاهش سبد خرید رها.
  •     قابلیت های بصری است که کمک به مشتریان به سرعت حل مشکلات خود به خود، و در نتیجه سطوح بالاتری از رضایت مشتری است.
  •     افزایش در زمان برای کارکنان که مسئولیت رسیدگی به مسائل مربوط به پشتیبانی دیگر، به دلیل پایگاه دانش پاسخ نیازهای خدمات عمومی مشتریان.
  •     بیشتر مشتریان و جوامع آگاه است.
  •     افزایش دید موتور جستجو برای پایگاه های دانش خود یادگیری با قابلیت بهینه سازی موتور جستجو. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات آنلاین به راحتی برای مشتریان قابل کشف باشد.
  •     بهبود پشتیبانی از مهارت های کارکنان و رضایت شغلی، به عنوان نمایندگان خدمات مشتری صرف زمان پاسخ به سوالات بیشتر به چالش کشیدن در حالی که پلت فرم سلف سرویس دسته سوالات حمایت از ماهیت اساسی تر است.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

خود یادگیری مبتنی بر دانش، آینده خدمات مشتریان

استیون ون Belleghem، از شرکت سریع، یک بررسی جهانی در همکاری با SSI و بدون مشکل انجام! برای تعیین درصد از مشتریان که ترجیح می دهند راه حل سلف سرویس است. بررسی نشان داد که "اکثر مصرف کنندگان به نفع یک راه حل سلف سرویس، از جمله امنیت شبکه ی تماس شخصی اگر مصرف کننده به طوری انتخاب می کند. این روند حتی آشکارتر در کشورهایی مانند چین، برزیل و سنگاپور از مورد در اروپا و آمریکا "به عنوان مصرف کنندگان عادت کرده اند به داشتن اطلاعات در نوک انگشتان خود را و در رعد و برق سریع سرعت تبدیل شده است، آنها انتظار دارند شرکت برای ارائه خدمات در بسیار به همان شیوه.

مفاهیم از مطالعه این است که مشتریان انتظار شرکت به منظور بهبود سطح خدمات خود و ارائه پاسخ و راه حل در یک موقع، راه کارآمد؛ این همچنین بدان معنی مشتریان نمی خواهید به باید برای تماس با شرکت بیش از یک بار. در واقع، مطالعه ون Belleghem تعیین که 39 درصد از مصرف کنندگان انتظار پاسخ ایمیل را در کمتر از 24 ساعت، در حالی که توییتر و فیس بوک کاربران انتظار پاسخ در کمتر از 4 ساعت است.

نرم افزار CRM

مهم تر، مطالعه ون Belleghem تعیین که سلف سرویس است که تنها راه حل بلند مدت در حال حاضر ملاقات انتظارات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است. 70 درصد از مصرف کنندگان انتظار یک گزینه سلف سرویس برای دست زدن به پرسش ها و شکایت. ون Belleghem خواستار شرکت در ذهن داشته باشیم، با این حال، که تماس شخصی به عنوان یک شبکه امن به عنوان یک تور ایمنی بسیار مهم است اگر سلف سرویس باید سقوط کوتاه است.

واضح است که شرکت تمایل به دیدار با خواسته های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در حال حاضر و در آینده باید با ابزار مدرن برای ارائه تجارب بدون درز و دسترسی آسان به اطلاعات مهم وفق دهند. مشتریان سخن گفته اند، و آن را به نظر می رسد به عنوان اینکه پایگاه های دانش خود یادگیری پیچیده هستند که در آینده از خدمات به مشتریان.



:: برچسب‌ها: نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری,

نویسنده : Omid تاریخ : سه شنبه 18 خرداد 1395

مشاوره CRM

مشاوره CRM

اجازه دهید من با گفتن این که اگر شما شوخی در صدای جیر جیر بالا شروع - حتی اگر شما آن را یک شوخی به خصوص خوب پیدا کنید - شما باید cred با بازاریابی تکنولوژیست خیابان.

چرا ما در حال پرتاب از تمام فرم های سرب و ساخت محتوا رایگان: این داستان با یک پست توسط Dave گرهارد، رئیس بازاریابی در رانش، که من در گردش دیده بود در توییتر، تکان دهنده گلدان بازاریابی محتوا به عنوان خوانده شده شروع می شود.

آن را مانند یک آهنگ جان لنون، ​​"تصور کنید که هیچ سربی وجود دارد - من اگر شما می توانید تعجب می کنم."

محتوایی B2B اهداف بازاریابی

به عنوان دیو اشاره می کند، راهگاهی "حق بیمه" محتوا - مقالات سفید، گزارش ها، کتاب های الکترونیکی، Webinar ها، و غیره - با اشکال نسل سرب یک جزء اصلی از بازاریابی دیجیتال قطعا B2B در طول دهه گذشته بوده است. برای بسیاری از شرکت ها، این یک فیدر اولیه بازاریابی منجر واجد شرایط (MQLs) است.

با توجه به موسسه بازاریابی محتوا و بررسی سالانه MarketingProf است، نسل سرب # 1 هدف سازمانی برای بازاریابی محتوا B2B است.

بنابراین، هنگامی که دیوید لغو، مدیر عامل شرکت رانش است، پیشنهاد حذف تمام اشکال در مقابل محتوای تیم بازاریابی، شما می توانید تصور کنید احتمالا تعجب دیو. بگو: چه؟

اما به عنوان دیو فکر از طریق آن - یک فرایند او با صراحت در پست خود توصیف - شروع به ایجاد حس بیشتر. او تشخیص داد که بسیاری از مارک ها و محصولات او را دوست دارد، مانند شل و MailChimp، انجام دروازه نمی محتوای آنها. مردم اتخاذ و سپس برای آن دسته از محصولات مدافع زیرا آنها واقعا آنها را دوست، نه به خاطر آنها شده است "پرورش" به انجام این کار از طریق یک دروازه رو به عقب و جلو از فرم سرب و ایمیل پیگیری.

به طوری که آنها تصمیم به انجام آن: آنها تمام اشکال راهگاهی به تمام مطالب بازاریابی nixed.

در حال حاضر، چند نکته توجه داشته باشید، که من می توانم اعتراض spluttering از طریق صفحه نمایش شنیدن:

    
آنها هنوز هم دعوت مردم به صورت اختیاری برای عضویت در خبرنامه خود را.
    
آنها هنوز هم مردم ثبت نام برای امتحان کنید محصول خود را ( "دادگاه فریمیوم").
    
آزمایشات فریمیوم می باشد که همان منجر نمی، اما آنها هم به طور کامل متفاوت است.
    
آزمایشات فریمیوم بدیهی است که تنها برای کسب و کار کار می توانید از چنین چیزهایی را ارائه دهد.
    
نتایج حاصل از این آزمایش بزرگ در طول زمان همچنان دیده می شود.
مشاوره CRM
بنابراین شرایط برای رانش این بیشتر امکان پذیر است برای آنها از آن ممکن است برای سایر انواع شرکت باشد. در چاپ خوب: مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.

اما به عنوان رادیکال یک حرکت عنوان این ممکن است از طریق چشم از یک بازاریاب به نظر می رسد، اگر ما بر روی کلاه یک چشم انداز قرار داده است - به یاد داشته باشید، ما همه به بودن مشتری محور، حق متعهد؟ - این در واقع به نظر می رسد، خوب، خیلی خوب است.

هیچ اشکال سرب به پر کردن؟ بدون اسپم بیشتر nuture ایمیل و یا تماس های تلفنی از بازاریابی و یا فروش مردم، به شدت هل دادن من به سمت گام بعدی در قیف خود را؟ من دریافت مطالب من می خواهم، وقتی که من آن را می خواهم، بدون پریدن را از طریق hoops، و سپس من تصمیم بگیرید که اگر و وقتی که من می خواهید به دنبال یک رابطه نزدیک تر است.

این امر می تواند لذت بخش، آن را نه؟

من بیش از چند جوک در هزینه از مدیران adland که delusionally اصرار دارند، ساخته شده "مصرف کنندگان در واقع مانند تبلیغات!" این فقط نیاز به خلاق، هدف قرار، مربوط، yadda yadda. و سپس آن را یک چیز واقعا خوب است. واقعا!

اوه نه.

در بهترین حالت، مصرف کنندگان تبلیغات را تحمل کند. و شواهد نشان می دهد که آنها اجتناب از آنها را هر زمان که آنها می توانند. بنر کوری. مسدود کننده های آگهی. تغییر دور از تلویزیون آگهی اشباع شده است.

اما در حالی که آن را سرگرم کننده به خنده در آقای توهم Adperson، اگر ما در حال به طور کامل با خودمان صادق، ما باید اذعان پژواک که منطق در بسیاری از برنامه "نسل تقاضا" است. که دقیقا در حال انجام است خواستار با این فرم سرب و ایمیل پیگیری؟

چشم انداز ممکن است که تحمل. اما آن را مشکوک که آنها آن را دوست دارم.

در آن نور، آزاد، جنبش بازاریابی خود را بی اراده ممکن است GENUIS. اگر بازاریابی به فقط در دو چیز تمرکز - (1) دادن چشم انداز محتوای بزرگ و آب و برق مفید (محتوای تعاملی)، با هیچ رشته متصل، و (2) مطمئن شوید که محصولات و خدمات شرکت ما واقعا لذت بخش - به طوری که ورزش مشتریان اراده آزاد قبل از خرید آنها، آنها را تجدید، و توصیه آنها - که می تواند رشد کسب و کار به طور موثر تر؟

دوست ما با نام تجاری برای آن بهتر است؟

آیا ما باید ایمان به اندازه کافی در محتوا و محصولات خود را به این باور است که چشم انداز ما را تحت انگیزه خود را انتخاب می کنید؟ (در این باره، با وجود تمام ماشین آلات نسل تقاضا ما، آن را تا به حال واقعا در غیر این صورت بوده است؟)

جنگ بازاریابی، اپیزود پنجم: اعتصاب نام تجاری بازاریابی برگشت؟

این جالب است.

همانطور که شما تامل است که امکان، آن را به ارزش توجه به این که، حداقل در بازاریابی B2B، فرم سرب و امواج "nuturing" ایمیل در قلب عملیات بازاریابی مدرن است. این اکثریت قریب به اتفاق چه نرم افزار اتوماسیون بازاریابی برای استفاده می شود، تغذیه بسیاری از KPI ها بازاریابی است.

اگر ما اشکال سرب و مبارزات پرورش در درجه اول برای واجد شرایط چشم انداز تا MQLs بودن متوقف شد، چگونه عملکرد بازاریابی را اندازه گرفت؟

در مورد رانش، تعداد از فریمیوم محاکمه علامت یو پی اس - و تعداد که در نهایت ارتقاء - را حس می کند. برای کسب و کار که چیزی شبیه به آن را ندارد، شاید بهترین متریک خواهد بود تعداد چشم انداز که درخواست صحبت با فروش؟ خریدار معتبر بین المللی به درون، به جای بسیاری از MQLs ورودی حرکت بیش از دیوار به فروش امروز پرتاب؟

این مقدار زیادی از سیستم های عملیات بازاریابی موجود را مختل کند. اما از طریق لنز مشتری مداری، آنچه که مختل: تجربه مخاطبان ما و یا فقط دستگاه داخلی ما؟

من خودم فکر بازگشت به یک مقاله نوشتم بیش از 4 سال بروید، چرا نرم افزار بازاریابی هرگز خواهد شد مانند ERP. شاید ما کوشش کرده ام که خیلی سخت به آن را مانند ERP به هر حال؟



:: برچسب‌ها: مشاوره CRM,

نویسنده : Omid تاریخ : پنج شنبه 13 خرداد 1395



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به Customer Relationship Management (CRM) مي باشد.