Customer Relationship Management (CRM)
Software

ادغام CRM و ERP و تفاوت های آنها فراتر از ارتباط با مشتری: شناخت، تحلیل و واکنش به الگوهای رفتاری مشتری راهنمای راه اندازی برای انتخاب بهترین نرم افزار فروش CRM vs CEM مشتریان‌ را بشناسید با استفاده از ابزار CRM، بهتر ارتباط برقرار کنید تا بهتر بفروشید تسهيم چشم‌انداز؛ ابزاری مهم در توسعه مهارت رهبری سازمان آیا به نرم افزار CRM نیاز دارید؟ سندروم بیهوده‌گذرانی در کادر فروش و روش‌های مقابله با آن نمونه ساده یک گردش کار Negative Customer Experience Web application software packages - SaaS New customer churn is endemic to finance institutions Call centers and Voice of Customer منافع استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در مراکز تماس مخل طراحی CX نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مشاوره CRM


۳ نکته کلیدی برای فرار از شکست در پروژه های CRM

۳ نکته کلیدی برای فرار از شکست در پروژه های CRM

در شرکت های کوچک احتمالا از excel و یا سیستم ساده ای که در خود شرکت تولید شده است به عنوان CRM استفاده می شود. ولی به هر حال استفاده از سیستم برای اینکه بتوان با کمک آن تعاملات با مشتریان را مدیریت و پیگیری کرد یک الزام محسوب می شود.
البته حرکت به سمت CRM و راه اندازی آن در سازمان اگر با شکست در پیاده سازی مواجه شود به هدر دادن زمان و منابع مالی است. پس باید پیش از شروع درست و جامع بررسی نماییم.
برای جلوگیری از شکست 3 مورد را در نظر بگیریم:
1 - فرایند فروش را بشناسید
۲ - شاخصه های اصلی تاثیرگذار و مواردی که باید پیگیری شوند را مشخص نمایید
۳ - در ذهن کاربران CRM را شفاف کنید

 

نرم افزار مدیریت مشتریان

Source:

 

۳ نکته کلیدی برای فرار از شکست در پروژه های CRM




نویسنده : Omid تاریخ : چهار شنبه 17 تير 1394

CRM in afghanistan and tajikistan

Two new websites:

 

Afghanistan CRM

Tajikistan CRM

Sarveno Business Solutions has proudly developed a cloud based CRM solution, called Sarv CRM, for businesses in Iran. Since, this application supports multi-language and multi-currency, we are offering the same service to businesses in Afghanistan.  You can try the application for free for 14 days without any obligations.

 Also, if there are any software resellers who are interested to collaborate with us for the local market, please feel free to reach out to us. 

For more information, please visit Sarv CRM

 

شرکت توسعه راهکارهای مدیریت سرونو، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM خود را با نام سرو به صورت یک خدمت بر پایه پردازش ابری برای کسب و کارهای ایرانی ارائه می دهد . این اپلیکیشن برای زبان های مختلف و واحدهای پولی مختلف توسعه یافته است.

سرونو این خدمت را در افغانستان هم ارائه می دهد و شما می توانید به صورت آموزشی 14 روز رایگان از این نرم افزاراستفاده کنید. همچنین اگر مایل به همکاری با ما در بازار افغانستان هستید، می توانید با ما تماس بگیرید

برای اطلاعات بیشتر سایت سرو سی آر آم را مشاهده کنید

 

رازهای مدیر فروش موفق (اینفوگرافیک)

نوشته شده توسط: فرناز عالمی

فروشندگان فقط با پورسانت به بهترین عملکرد خود نمی رسند. مدیر فروش در بهبود عملکرد تیمش چه نقشی دارد؟ ...




نویسنده : Omid تاریخ : چهار شنبه 17 تير 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به Customer Relationship Management (CRM) مي باشد.