Amazon AWS
Customer Relationship Management (CRM)
Software

ادغام CRM و ERP و تفاوت های آنها فراتر از ارتباط با مشتری: شناخت، تحلیل و واکنش به الگوهای رفتاری مشتری راهنمای راه اندازی برای انتخاب بهترین نرم افزار فروش CRM vs CEM مشتریان‌ را بشناسید با استفاده از ابزار CRM، بهتر ارتباط برقرار کنید تا بهتر بفروشید تسهيم چشم‌انداز؛ ابزاری مهم در توسعه مهارت رهبری سازمان آیا به نرم افزار CRM نیاز دارید؟ سندروم بیهوده‌گذرانی در کادر فروش و روش‌های مقابله با آن نمونه ساده یک گردش کار Negative Customer Experience Web application software packages - SaaS New customer churn is endemic to finance institutions Call centers and Voice of Customer منافع استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در مراکز تماس مخل طراحی CX نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مشاوره CRM


Amazon AWS


شفق قطبی از زمین تا به ادغام با زیرساخت AWS برای اجرا در بالای آن، به عنوان دیگر خدمات RDS مهندسی است. این اجازه می دهد تا شفق قطبی به بهره برداری کامل از سیستم ذخیره سازی S3 AWS افزونگی سه مرکز داده و بسیاری از دیگر AWS خدمات، از جمله مدیریت کنسول و تبدیل تاسیسات. RDBMS بالاتر انجام با دسترسی بهتر به دلیل استفاده از آن را از S3 را با آن "nines 11" از در دسترس بودن (يعنى 99.999999999%) است.

شفق قطبی با پشتیبانی از بسیاری از شخص ثالث فروشندگان، مانند تابلو تماشاچی و Talend، با بیشتر به دنبال وارد کرده است. سازگاری کامل با RDS برای خروجی زیر (به عنوان مرکز اثبات شده توسط بسیاری از آداپتورهای اولیه پیش نمایش) دارد و همچنین پشتیبانی از اتصالات MariaDB. AWS همچنین نرم افزار سازگاری با خروجی زیر، بنابراین برنامه ها و نرم افزار شخص ثالث است که در حال حاضر بدون تغییر اهرم بانک اطلاعاتی در شفق قطبی عملا اجرا خواهد شد دارای اعتبار است. AWS ابزار انتقال ساده، تک مرحله (از طریق کنسول مدیریت) به خروجی زیر در RDS تبدیل به شفق قطبی سفارشی ارائه می دهد. شفق قطبی را ادغام تنگ با ابر زیرساخت لينک به آن می دهد کارایی بالا بازیابی سریع، مقیاس پذیری به 64TB از ذخیره سازی و دسترسی--همه در یک قیمت پایین تر از دیگر محصولات RDS نقطه.

حرکت نزولی از شفق قطبی حداقل است. برخی از ویژگی های مانند رمزنگاری در بقیه آمدن در آینده ای نزدیک وجود دارد. علاوه بر این، حرکت از موتورهای RDBMS دیگر غیر از خروجی زیر (مانند مایکروسافت گذاشتن و سرور، اوراکل و PostgreSQL) زمان بیشتر و تلاش برای تبدیل به شفق قطبی نیاز دارد.

پیش نمایش آن وعده های معامله بزرگ ماموریت بحرانی، مقیاس پذیر را نشان می داد. علاوه بر (از هر دو AWS و دیگران مانند لاجوردی مایکروسافت و اوراکل پایگاه داده ابری) علیه ارائه شده رقابتی سخت را هل دادن، آرورا استاندارد AWS RDS تبدیل خواهد شد و بسیاری ازشریک برنامه های کاربردی به اهرم ابر زیرساخت به دنبال جذب کند. برای بسیاری از پیش فرض برنامه قبلا محسوب نمی برای اجرای آزمایشی این دلایل که شفق قطبی بازی در بازار DBMS نه تنها به عنوان یک جایگزین برای پیاده سازی dbPaaS فعلی (قتل موثر RDS برای MySQL) اما به عنوان یک جایگزین جدی تغییر می شود معتقدیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : Omid تاریخ : شنبه 18 مهر 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به Customer Relationship Management (CRM) مي باشد.