Customer Relationship Management (CRM)
Software

ادغام CRM و ERP و تفاوت های آنها فراتر از ارتباط با مشتری: شناخت، تحلیل و واکنش به الگوهای رفتاری مشتری راهنمای راه اندازی برای انتخاب بهترین نرم افزار فروش CRM vs CEM مشتریان‌ را بشناسید با استفاده از ابزار CRM، بهتر ارتباط برقرار کنید تا بهتر بفروشید تسهيم چشم‌انداز؛ ابزاری مهم در توسعه مهارت رهبری سازمان آیا به نرم افزار CRM نیاز دارید؟ سندروم بیهوده‌گذرانی در کادر فروش و روش‌های مقابله با آن نمونه ساده یک گردش کار Negative Customer Experience Web application software packages - SaaS New customer churn is endemic to finance institutions Call centers and Voice of Customer منافع استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در مراکز تماس مخل طراحی CX نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مشاوره CRM


مشاوره CRM

مشاوره CRM

اجازه دهید من با گفتن این که اگر شما شوخی در صدای جیر جیر بالا شروع - حتی اگر شما آن را یک شوخی به خصوص خوب پیدا کنید - شما باید cred با بازاریابی تکنولوژیست خیابان.

چرا ما در حال پرتاب از تمام فرم های سرب و ساخت محتوا رایگان: این داستان با یک پست توسط Dave گرهارد، رئیس بازاریابی در رانش، که من در گردش دیده بود در توییتر، تکان دهنده گلدان بازاریابی محتوا به عنوان خوانده شده شروع می شود.

آن را مانند یک آهنگ جان لنون، ​​"تصور کنید که هیچ سربی وجود دارد - من اگر شما می توانید تعجب می کنم."

محتوایی B2B اهداف بازاریابی

به عنوان دیو اشاره می کند، راهگاهی "حق بیمه" محتوا - مقالات سفید، گزارش ها، کتاب های الکترونیکی، Webinar ها، و غیره - با اشکال نسل سرب یک جزء اصلی از بازاریابی دیجیتال قطعا B2B در طول دهه گذشته بوده است. برای بسیاری از شرکت ها، این یک فیدر اولیه بازاریابی منجر واجد شرایط (MQLs) است.

با توجه به موسسه بازاریابی محتوا و بررسی سالانه MarketingProf است، نسل سرب # 1 هدف سازمانی برای بازاریابی محتوا B2B است.

بنابراین، هنگامی که دیوید لغو، مدیر عامل شرکت رانش است، پیشنهاد حذف تمام اشکال در مقابل محتوای تیم بازاریابی، شما می توانید تصور کنید احتمالا تعجب دیو. بگو: چه؟

اما به عنوان دیو فکر از طریق آن - یک فرایند او با صراحت در پست خود توصیف - شروع به ایجاد حس بیشتر. او تشخیص داد که بسیاری از مارک ها و محصولات او را دوست دارد، مانند شل و MailChimp، انجام دروازه نمی محتوای آنها. مردم اتخاذ و سپس برای آن دسته از محصولات مدافع زیرا آنها واقعا آنها را دوست، نه به خاطر آنها شده است "پرورش" به انجام این کار از طریق یک دروازه رو به عقب و جلو از فرم سرب و ایمیل پیگیری.

به طوری که آنها تصمیم به انجام آن: آنها تمام اشکال راهگاهی به تمام مطالب بازاریابی nixed.

در حال حاضر، چند نکته توجه داشته باشید، که من می توانم اعتراض spluttering از طریق صفحه نمایش شنیدن:

    
آنها هنوز هم دعوت مردم به صورت اختیاری برای عضویت در خبرنامه خود را.
    
آنها هنوز هم مردم ثبت نام برای امتحان کنید محصول خود را ( "دادگاه فریمیوم").
    
آزمایشات فریمیوم می باشد که همان منجر نمی، اما آنها هم به طور کامل متفاوت است.
    
آزمایشات فریمیوم بدیهی است که تنها برای کسب و کار کار می توانید از چنین چیزهایی را ارائه دهد.
    
نتایج حاصل از این آزمایش بزرگ در طول زمان همچنان دیده می شود.
مشاوره CRM
بنابراین شرایط برای رانش این بیشتر امکان پذیر است برای آنها از آن ممکن است برای سایر انواع شرکت باشد. در چاپ خوب: مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.

اما به عنوان رادیکال یک حرکت عنوان این ممکن است از طریق چشم از یک بازاریاب به نظر می رسد، اگر ما بر روی کلاه یک چشم انداز قرار داده است - به یاد داشته باشید، ما همه به بودن مشتری محور، حق متعهد؟ - این در واقع به نظر می رسد، خوب، خیلی خوب است.

هیچ اشکال سرب به پر کردن؟ بدون اسپم بیشتر nuture ایمیل و یا تماس های تلفنی از بازاریابی و یا فروش مردم، به شدت هل دادن من به سمت گام بعدی در قیف خود را؟ من دریافت مطالب من می خواهم، وقتی که من آن را می خواهم، بدون پریدن را از طریق hoops، و سپس من تصمیم بگیرید که اگر و وقتی که من می خواهید به دنبال یک رابطه نزدیک تر است.

این امر می تواند لذت بخش، آن را نه؟

من بیش از چند جوک در هزینه از مدیران adland که delusionally اصرار دارند، ساخته شده "مصرف کنندگان در واقع مانند تبلیغات!" این فقط نیاز به خلاق، هدف قرار، مربوط، yadda yadda. و سپس آن را یک چیز واقعا خوب است. واقعا!

اوه نه.

در بهترین حالت، مصرف کنندگان تبلیغات را تحمل کند. و شواهد نشان می دهد که آنها اجتناب از آنها را هر زمان که آنها می توانند. بنر کوری. مسدود کننده های آگهی. تغییر دور از تلویزیون آگهی اشباع شده است.

اما در حالی که آن را سرگرم کننده به خنده در آقای توهم Adperson، اگر ما در حال به طور کامل با خودمان صادق، ما باید اذعان پژواک که منطق در بسیاری از برنامه "نسل تقاضا" است. که دقیقا در حال انجام است خواستار با این فرم سرب و ایمیل پیگیری؟

چشم انداز ممکن است که تحمل. اما آن را مشکوک که آنها آن را دوست دارم.

در آن نور، آزاد، جنبش بازاریابی خود را بی اراده ممکن است GENUIS. اگر بازاریابی به فقط در دو چیز تمرکز - (1) دادن چشم انداز محتوای بزرگ و آب و برق مفید (محتوای تعاملی)، با هیچ رشته متصل، و (2) مطمئن شوید که محصولات و خدمات شرکت ما واقعا لذت بخش - به طوری که ورزش مشتریان اراده آزاد قبل از خرید آنها، آنها را تجدید، و توصیه آنها - که می تواند رشد کسب و کار به طور موثر تر؟

دوست ما با نام تجاری برای آن بهتر است؟

آیا ما باید ایمان به اندازه کافی در محتوا و محصولات خود را به این باور است که چشم انداز ما را تحت انگیزه خود را انتخاب می کنید؟ (در این باره، با وجود تمام ماشین آلات نسل تقاضا ما، آن را تا به حال واقعا در غیر این صورت بوده است؟)

جنگ بازاریابی، اپیزود پنجم: اعتصاب نام تجاری بازاریابی برگشت؟

این جالب است.

همانطور که شما تامل است که امکان، آن را به ارزش توجه به این که، حداقل در بازاریابی B2B، فرم سرب و امواج "nuturing" ایمیل در قلب عملیات بازاریابی مدرن است. این اکثریت قریب به اتفاق چه نرم افزار اتوماسیون بازاریابی برای استفاده می شود، تغذیه بسیاری از KPI ها بازاریابی است.

اگر ما اشکال سرب و مبارزات پرورش در درجه اول برای واجد شرایط چشم انداز تا MQLs بودن متوقف شد، چگونه عملکرد بازاریابی را اندازه گرفت؟

در مورد رانش، تعداد از فریمیوم محاکمه علامت یو پی اس - و تعداد که در نهایت ارتقاء - را حس می کند. برای کسب و کار که چیزی شبیه به آن را ندارد، شاید بهترین متریک خواهد بود تعداد چشم انداز که درخواست صحبت با فروش؟ خریدار معتبر بین المللی به درون، به جای بسیاری از MQLs ورودی حرکت بیش از دیوار به فروش امروز پرتاب؟

این مقدار زیادی از سیستم های عملیات بازاریابی موجود را مختل کند. اما از طریق لنز مشتری مداری، آنچه که مختل: تجربه مخاطبان ما و یا فقط دستگاه داخلی ما؟

من خودم فکر بازگشت به یک مقاله نوشتم بیش از 4 سال بروید، چرا نرم افزار بازاریابی هرگز خواهد شد مانند ERP. شاید ما کوشش کرده ام که خیلی سخت به آن را مانند ERP به هر حال؟



:: برچسب‌ها: مشاوره CRM,

نویسنده : Omid تاریخ : پنج شنبه 13 خرداد 1395

نرم افزار CRM

من برای سال که تنها حدود 10٪ از CRM در مورد فن آوری موعظه شده است. بقیه فرهنگ (60٪) و فرایند (30٪) است. این به این معنی است که به روش سنتی تهیه نرم افزار (معمولا یک فرایند RFQ) بی اهمیت در تعیین موفقیت CRM است. سه دلیل ساده برای این کار وجود دارد:

1) فرایند RFQ معمولا درایوهای CRM به مانند آنچه شما در حال حاضر است.

در طول فرآیند RFQ، کسی داخلی در یک شرکت باعث می شود یک لیست از آنچه انجام می دهند و سپس می پرسد فروشندگان نرم افزار CRM اگر آنها می توانند این کار را انجام. نتیجه نرم افزار CRM خریداری شده در مجموعه ای از ویژگی ها و توابع، به جای یک استراتژی CRM طراحی شده برای رسیدگی ابتکارات کلیدی کسب و کار است.

2) فرآیند RFQ فرض تمام سیستم های CRM برابر خلق و که شما در حال مقایسه سیب سیب

اجازه دهید من روراست باشیم، چندین سیستم CRM که برای شما کار خواهد کرد. آنچه مهم است این است که آیا تسهیل CRM درک کسب و کار شما و به وضوح می توانید آدرس CRM خود را فراتر از به سادگی نصب نرم افزار نیاز دارد. این معمولا در فرآیند RFQ به آشکار نخواهد شد.

3) فرآیند RFQ فرض می کند که شما کسی را به اندازه کافی آشنا با CRM به مناسب قضاوت که سیستم CRM برای شرکت شما خواهد بود

جالب است به تماشای یک نوع کمیته از طریق یک توده ای از پاسخ های RFQ و شجاع یورش دموی CRM؛ به خصوص زمانی که هیچ کس در این کمیته است هیچ تخصص در زمینه CRM. همه آنها قادر به انجام است را بررسی کردن یک سری از "دنبال FORS" در یک لیست از ویژگی / تابع. پس از بررسی پاسخ RFQ و مشاهده دموی آن را معمولا به احساس دل و روده می آید.
اگر نه RFQ، آنوقت چه؟

نرم افزار سی آر ام سرونو


بدون RFQInstead، اجرای استراتژی CRM یک روند در حال توسعه یک رابطه با یک مشاور مورد اعتماد است.

1) کارشناسنرم افزار CRM است که می تواند به شما اطمینان دهم که آینده خود را در حال حاضر خود را تقلید نمی

کارشناسان CRM فراتر از وضعیت فعلی خود را بر اساس تعامل خود را با شرکت های دیگر را ببینید. آنها می دانند که آنچه امکان پذیر است و می تواند شما را به جهت شما تا به حال حتی در مورد آن فکر نکرده هدایت کند.

2) یک متخصص CRM که می تواند شما را به یک سیستم که بیشتر مناسب مناسب خواهد شد برای کاربران و فن آوری و نیازهای خود را راهنمایی می کنند.

این امر به ویژه در هنگام انتخاب یک تسهیل  نرم افزار CRM  است که به یکی از خاص بسته نرم افزار CRM گره خورده است. هنگامی که آنها را درک جهت CRM خود را، و اتصال مورد نظر را با تمام کاربران، آنها می توانند یک بسته است که به بهترین وجه منطبق نیازهای شما توصیه می شود.

3) تسهیل CRM موفقیت CRM زودتر تضمین خواهد کرد

کسانی که فروش نرم افزار CRM و کسانی که تسهیل پیاده سازی CRM وجود دارد. اولین ترک شیر سهم اتخاذ کاربر و یکپارچه سازی فرآیند به شما. در حالی که این ممکن است به نظر می رسد بیشتر بودجه دوستانه، معمولا پایان می رسد تا در سال CRM عملکرد ضعیف، و سرخوردگی کاربر. بیایید آن روبرو هستند، احتمالا هیچ کس در سازمان شما است که یک استراتژی CRM تسهیل کرده است.

نرم افزار CRM

دوم، یک شریک مشترک، با هم تمام جنبه های فرهنگ، فرایند و فناوری به ارمغان خواهد آورد و اطمینان از هر "من" نقطه چین است و هر "T" عبور است. تسهیل CRM کمک خواهد کرد تا اطمینان CRM سرمایه گذاری است نه هزینه.



:: برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریCRM,

نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395

CRM موبایل و اجتماعی CRM فن آوری
سیستم های CRM را به عنوان بخشی از استراتژی تعامل مشتری با استفاده از جدول سهام برای شرکت ها برای رقابت امروز تبدیل شده است. این فن آوری اجازه شرکت برای برقراری ارتباط با پیگیری تجزیه و تحلیل و مدیریت روابط با مشتریان و چشم انداز و اعضای تیم.

در واقع، گارتنر پیش بینی که بازار CRM 15% ترکیب نرخ رشد سالانه صنعت 37 میلیارد دلار به توسط یدلایمخیرات 2017 متحمل خواهد شد. اما صنعت نیز شکلگیری نوسازی تعویض دنده ها است.

دو کلید فناوری روند شکل گیری این اختلال: دستگاه های تلفن همراه و رسانه های اجتماعی. این روند سیستم های CRM به وفق دهند و تبدیل به پیچیده تر در مورد مدیریت روابط از طریق این کانال های ارتباطی جدید مجبور هستند. گاهی اوقات به اشاره به عنوان چند CRM، شرکت ها هنوز به ماندن بگیرید پیش از این تغییرات و استفاده از این فن آوری به درایو تجربه مثبت در حال مبارزه.

اما توانایی در کانال های موبایل و اجتماعی یکپارچه برای خدمت به مشتریان ساده تر از انجام گفت. نه تنها داده ها ادغام به مشتری یکپارچه، 360 درجه مشاهده مشکل است اما هر یک از کانال های ارتباطی نیز حکم خود است.

دستگاه های تلفن همراه نیاز به منوهای stripped-down برای استفاده از تیم فروش و مشتریان و اقدامات باید کلیک های کمتری را. برای فن آوری های اجتماعی و همکاری، مشتریان انتظار که نظرات آنها را در توییتر یا فیس بوک را به رکورد حساب مشتری خود را در یک سیستم CRM یکپارچه و به نماینده خدمات مشتری از طریق تلفن در دسترس باشد.

در حالی که برخی از قابلیت های این آینده به خود، CRM موبایل و اجتماعی CRM فن آوری در مرحله بلوغ باقی می ماند. CRM بیشتر, موبایل و اجتماعی CRM به استراتژی تعامل مشتری یش باشد نمی تواند--آنها باید به آن بافته می شود.
تکنولوژی CRM موبایل

در ابتدا، دستگاه های تلفن همراه با circumspection به دلیل نگرانی های امنیتی تلقی می شدند.

در ابتدا، دستگاه های تلفن همراه با circumspection به دلیل نگرانی های امنیتی و پیچیدگی نرم افزار CRM موبایل مشاهده شده بودند--آنها اغلب فقط پیچ فایرفاکس به موجود سیستم های CRM به جای سازگاری از رویکرد همراه اول ساخته شد. روش همراه اول ورود تلفن همراه را برای کارمندان و مشتریان فرض می شود و به کانال مشتری و توانمندساز ضروری تجربه تکامل یافته است.

اگرچه CRM موبایل راه طولانی می آیند, این هنوز هم برخی از تا انجام رو به رشد. مطالعه گوگل را نشان می دهد که 79 درصد از مصرف کنندگان، هم استفاده از گوشی های هوشمند با خرید فعالیت های کمک, و 82% از کاربران گوشی های هوشمند در دستگاه تلفن همراه خود را به محصولات پژوهشی تکیه و مقایسه قیمت ها در فروشگاه ها.

به طور مشابه، CRM تلفن همراه انقلابی برای فروشندگان بوده است. تقریبا تمام فروشندگان و استفاده از CRM موبایل (82 درصد) که دسترسی به سیستم CRM در گوشی های هوشمند و یا قرص باعث بهبود کیفیت داده های CRM با توجه به داده ها از نرم افزار مشاوره شرکت شرکت گارتنر می گویند. فروش تکرار با استفاده از تلفن های هوشمند و قرص برای دسترسی به سیستم CRM، 50 درصد احتمال بیشتری برای تحقق منافع خاص مانند بهبود کارایی و بهره وری بودند. قابلیت های CRM موبایل فروش تکرار به روز رسانی اطلاعات مشتری به طور مستقیم پس از خروج از مشتری جلسه و یا برای تبدیل چشم انداز به مشتری با حداقل تعداد کلیک امکان. این نوع از قابلیت های تلفن همراه برای تکرار به حداکثر رساندن زمان و تلاش های در رفتن--خود را بدون به خطر   مدیریت تجربه مشتری انداختن صحت داده های CRM ضروری است.

موبایل و اجتماعی CRM نمایندگی فرصت برای جمع آوری داده ها است که می تواند هدایت تلاش های بازاریابی و فروش در ارائه اطلاعات مربوط به مشتریان و همچنین توسعه محصول اشاره کرد. آنها همچنین نشان دهنده فرصت ها برای بهبود استراتژی تعامل مشتری. ریس و Cognizant را تا سال 2015 خریدار تجربه مطالعه نشان داد که خریداران موبایل پست آنلاین بررسی در میزان 46 درصد بالاتر از خریداران مبتنی بر رایانه. که تعهد نیز عملی داده که شرکت می تواند عملکرد استفاده کنید. مطالعه که خریداران تلفن همراه هستند 46 درصد بیشتر احتمال دارد به ارائه اطلاعات را لذت بردن از تجربه خرید شخصی تر تعیین.


:: برچسب‌ها: مدیریت تجربه مشتری,

نویسنده : Omid تاریخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395

ویژگی های و مزایای محصولات یا خدمات
اکثر فروشندگان می تواند محاسبه ROI و توضیح آن را به چشم انداز خود را اما بسیاری از آنها پیدا کردن آن را به همان اندازه دشوار است به بیان ROI همان که بعد از آنها با اعتراض قیمت ارائه شده است. آنها تبدیل به دفاعی، بررسی ویژگی ها و مزایای و بدتر وضعیت خود را به جای بهتر. ما می رویم به بررسی تاریخ از فروشنده است که راه حل 85,000 دلار است که درآمد شرکت از 10 میلیون دلار به 20 میلیون افزایش دهد. علی رغم وعده افزایش 10 میلیون دلار، او قادر به غلبه بر آنچه که او را از چشم انداز خود را شنیده بود: "که پول خیلی زیاد است!" در این مقاله ما willl بحث در مورد چگونه آن را انجام داده است.

مشتری بالقوه رسانه های 30 بود و مورد نیاز از 10 میلیون دلار به 20 میلیون دلار، سحر و جادو شماره مدیر عامل رشد. در 20 میلیون دلار، حجم و تخفیف پرداخت قبل از خط پایین خود را با 10 امتیاز یا بیشتر 2 میلیون دلار بالاتر از آنچه تولید 10 میلیون دلار در رشد آلی افزایش می دهد. 20 میلیون دلار نیز نقطه عطف کلیدی برای کسب و کار به خریدار استراتژیک و دریافت بازگشت 10:1 EBITDA. اگر تا کنون دلیل قانع کننده به حرکت رو به جلو وجود دارد، این مدیر عامل آن بود. متاسفانه او در هزینه $85,000 به عنوان خط مورد دنبال شد و نه از بازگشت سرمایه گذاری 10 میلیون دلار را برای رسیدن به. رکس، فروشنده، نتوانست او را $85,000 از طریق لنز که پس از او تبدیل به من کمک کنید.

پرسیدم رکس چشم انداز پروژه متوسط فروخته و یاد گرفته بود که 35،000 $.

هنگامی که شما را که در چهار چوب، که 3 پروژه اضافی در هر خروجی در هر سال، به تصرف اضافی 10 میلیون دلار است. و اگر ما آن حتی بیشتر آن خروجی هر پروژه فقط 1 اضافی فروش هر 4 ماه. در حاشیه 30% آن نیاز به تنها 8 پروژه در مجموع به نقطه سربه سر و یا 16 در صد در صد بازده سرمایه گذاری. زمانی که نیمی از آنها رسانه های فروش پروژه های اضافی 1 سال که دست می تواند! بنابراین آنچه که ما گوید؟

رکس این را در چهار چوب قرار داده و یا او را بسته اند این در حدود 2 دقیقه صاف.

این همچنین بدان معنی است که چشم انداز احتمالا ریاضی هم انجام نداده بود. اگر او تا به حال، سپس او بود شرط بندی که رکس را راه حل نمی نیمی از این رسانه ها 30 فروش حتی یک پروژه های اضافی در طول سال تمام را کمک کند. رکس شرط بندی است که خود راه حل هر یک از این رسانه ها 30 فروش سه پروژه های اضافی در طول سال تمام کمک.

تبیین این ROI خاص به سادگی در مورد داشتن بحث در نقطه گسترش است!

Prosopect کمی از راه حل است که او واقعا معتقد به آن 30 رسانه های ضبط 16 پروژه های اضافی بین آنها در سال کمک کند و یا چشم انداز به ریاضی شکست فکر می کنید؟

اغلب اوقات، فروش کمی به کار با ویژگی های و مزایای محصولات یا خدمات است. همیشه مقدار زیادی با ریاضی کمیتی دلیل قانع کننده برای خرید در این مورد 10 میلیون دلار- و بیان گزاره ارزش در چهار چوب چشم انداز وضعیت دنیای واقعی رسانه های 30 گرفتن مجموع 90 پروژه های اضافی بین آنها بیش از یک سال است.

فروش همه چیز در مورد ریاضیات است.

به عنوان مثال، مجلس در یدلایمخیرات 2016 ایالات متحده ابجد، اند شده ارائه برنامه های خود را و بسیاری از که حول ریاضی. من بیانیه های سیاسی در اینجا کنم; من به سادگی هستم سه نمونه ریاضی استفاده توسط نامزدها در تلاش های خود را برای حمایت از (یا حمایت) برنامه های خود را ارائه. کار چالش برای بسیاری از آنها که خود ریاضی همیشه نیست و که منجر به مسائل با credibilty، اما نه لزوما محبوبیت خود را!

برنی را طرح مورد رایگان است همه چیز اما هنگامی که شما ریاضی، اراده آزاد در واقع مالیات دهندگان 1.5 تریلیون دلار در سال هزینه. ریاضی که کار نمی کند. دونالد defecit 58 میلیون دلار تجارت با مکزیک را نشان می دهد چگونه او که به عنوان اهرم به مکزیک بابت دیوار استفاده کنید استفاده است. که ریاضی کار می کند. تد 16% مالیات بر تخت می خواهد. نمی دانستم اگر که ریاضی کار می کرد پس من برخی تحقیقات. من در بر داشت که کل آمریکا دستمزد پرداخت حدود 10 تریلیون دلار است و بنابراین در 16% که حدود 4 تریلیون دلار درآمد به ملی آفریقا ما تولید می مجموع درآمد شرکت ها حدود 16 تریلیون دلار است. طوری که ترک کند 500 میلیارد دلار اضافه برای پرداخت بدهی بودجه فدرال ایالات متحده 2016 3.5 تریلیون دلار است. اگر مازاد آن می تواند به پایدار، بدهی را 36 سال به پرداخت! تا که ریاضی کار می کند؟ تنها به تعادل بودجه.



نویسنده : Omid تاریخ : سه شنبه 18 اسفند 1394

انجام بررسی سالانه آژانس
حال شما هنوز هم انتخاب خود سازمان ثبت یا انجام بررسی سالانه آژانس راه شما همیشه آن را انجام داده

با توجه به تغییر در رفتار مصرف کننده و مردم افزایش تمرکز بر اعتبار و ارتباط بسیار مهم در نظر گرفتن عوامل فراتر از شاخص استاندارد است مانند سال سابقه شما عمودی سازمان منجر، کیفیت آن سگ - و - اسب نشان و غيره.

یک معیار است که باید در هر نام تجاری فروشنده یا CMO در رادار تنوع درون سازمان شما ارزیابی می شود.

از چشم انداز عملیات بسیاری از آژانس های احتمال یک تیم است که بسیار شبیه تجربه کار فرهنگی و پس زمینه عمومی ترجیح می دهم. همگن به طور کلی آسان برای توسعه کارکنان آموزش ابزارها و فن آوری را فراهم و با onboarding سریع تر از زمانی که احتمالا در مقیاس بالا تر، هر کس همان چیزی را می داند. همه شما باید انجام دهید این است بیشتر از نوع همان کارکنان.

در حالی که تمام این عوامل "همسر Stepford" سازمان مناسب با تیم های اساسا همه راه رفتن و صحبت کردن در طول همان مسیر را ایجاد کند، این مبارزات برنده است که ایده های تازه و نتیجه ایجاد کنید.

اگر یکی از چیزهایی که من در طول سال یاد گرفته ایم این است که ایجاد کمپین impactful است که تغییر ذهن مصرف کنندگان درایو واقعی کسب و کار در نتیجه و تاثیر مثبت در خط پایین یک نام تجاری را با ایده های شگفت انگیز است که ایستادگی کردن از سر و صدا شروع می شود. این نوع ایده دستیابی به موفقیت از تیم های مختلف در بسیاری از راه های فراتر از نشانگر های آشکار مانند رنگ پوست و یا قومیت هستند که می آید.
ساخت جعبه بزرگتر به تناسب تنوع تیم خود

من معتقدم که به درایو آن سطح از نام تجاری در حال تغییر افکار، شما نیاز به یک تیم است که می تواند خارج از جعبه معمولی فکر می کنم و این یعنی تیم است که در واقع خوبی نمی تراز وسط قرار دارد. بله، شما درست خواندن: یک تیم است که هنوز هم تراز وسط قرار دارد اما در عوض متنوع است.

اگر ده نفر با تجربیات مشابه و از نسل همان نوع همان قدیمی ایده های شما خواهد شد. کردن، مفروضات خود را، خود را رفتن به راه حل های خلاقانه یا بازاریابی نیاز برنامه مختل شود و انجام چنین معنی معرفی تیم تنوع.

من نه تنها میراث متنوع صحبت کردن در مورد. منظور من نیز میزبان تمام معیارهای جمعیتی و psychographic:

گروه سنی
درآمد،
وضعیت اجتماعی و اقتصادی خانواده
جنسیت،
مرکز در سراسر سیستم عامل های اجتماعی
فنی درک و مهارت
سطح آموزش و پرورش
و سرگرمی ها و منافع.

تبلیغات افسانه David ogilvy مدر به نقل است،

ارشد مردان و زنان هیچ انحصار در ایده های بزرگ است. و نه افراد خلاق. برخی از بهترین ایده ها از حساب مدیران محققان و دیگران آمده است. این تشویق; ایده های شما می توانید دریافت کنید.

چیزهای شگفت انگیز رخ می دهد هنگامی که شما یک گروه التقاطی با هم در اتاق را--مردان و زنان و millennials و جمعیتی. سلیقه و منافع متفاوت است. شما ممکن است با مخلوط عاشقان راک کلاسیک با دوستداران موسیقی کلاسیک; برخی ممکن است گیاه خواران که حمایت از پناهگاه های حیوانات در حالی که دیگران گوشتخوار که هم لذت rodeos.

اضافه کردن به مخلوط کار متفاوت تجربه انواع دفاتر در رزومه خود و تاریخ آژانس (تنها در یک آژانس تا به امروز در مقابل مشغول به کار در چند کار می کرد) و چیزهای واقعا شروع پخت و پز. به عنوان مثال، به ترکیب کمک می کند:

افرادی که در راه اندازی و کسانی که در مارک های میراث کار کار کرده
کارکنان که متخصص در یک عمودی و کسانی که generalists های انعطاف پذیر
کارمندان که تازه شروع کرده همراه با کسانی که به دنبال در دهه موفقیت و شکست،

شما ایده... و شما تا با تیم رویایی پایان است.

من را دریافت نمی اشتباه آسان به آنها را به صحبت می کنند زبان همان مجازی نخواهد و آنها هرگز به طور کامل تراز وسط قرار دارد می خواهد شد. اما نقطه تمام.
مزایای تنوع

آنها در laurels خود استراحت نیست; آنها نمی خواهد حل و فصل برای "ما همیشه آن که راه ایم."

آنها همکاری برای پیدا کردن راه های جدید برای رسیدن به مخاطبان هدف با نام تجاری است، تجارب و بینش و دیدگاه جهان خود را ترکیب کنید. آنها هر یک از دیگر راه تفکر را مختل و بازی کردن هر یک از دیگر در راه های تازه است که نمی تواند اتفاق می افتد وقتی که همه همیشه "همان قدیمی، همان قدیمی."

ایده ها و اتصالات که بوجود می آیند از افراد که مایل به یادگیری و آموزش دیگران کسانی است که از مکان های مختلف در کار و زندگی شخصی خود می تواند منجر به روش های بازاریابی واقعا انقلابی و کمپین های نوآورانه است که بهم زدن خلاق دیگ و ارائه تبلیغات است که مصرف کنندگان را پاسخ می دهد.

حتی اگر آن محاکمه، آزمایش و به اثبات است، هیچ کس مذاکرات در مورد مواد شوینده رختشویی تجاری نشان می دهد چه مقدار از لکه می توانید حذف کنید. اما وقتی کسی با چیزی جدید و مختلف مانند کار تنظیمات انجام شده برای جزر و مد می آید تا, شما می توانید بعضی از مکالمات جالب جرقه.

دفعه بعد میری به آژانس را نقد کنید, مطمئن شوید که یک تیم در جای که وسعت گسترده ای از تجربیات و سوابق را که زندگی جدید می تواند به بازاریابی نام تجاری شما در تاب غیر من نفس کشیدن
 
یکی از خسته کننده ترین قسمت های کار در آژانس بازاریابی آنلاین از دست دادن مشتری دلایل اشتباه است. بخواهید هر جانباز آژانس و آنها مطمئن به داستان های متعددی است که چیزی شبیه به این صدا:

ما رابطه باور نکردنی با مشتری برای پنج سال بود. ما کاملا بازسازی مبارزات خود، دو برابر درآمد و کاملا تحت سلطه رقابت. نتایج خیلی خوب است که مشتری در نهایت قادر به پرداخت هزینه گران ارشد بازاریابی بود شد. یک ماه پس از پیوستن به بدون حتی ملاقات با ما یک بار، CMO نامه مختصر ما گفتن بود او فسخ قرارداد ما فرستاده ما نفع آژانس است که تا به حال هیچ تجربه در مشتری عمودی است!

سازمان های مخوف "تغییر در مدیریت" ترس هنگامی که معاونت جدید بازاریابی یا CMO می پیوندد مشتری بیش از هر چیز دیگری است، زیرا داستان مثل یک فوق تمام زمان اتفاق می افتد.

و قطعا غیر منطقی سازمان اخراج یا نمی تواند خوب برای CMOs جدید است. با توجه به اینکه میانگین CMO تنها 48 ماه طول می کشد، این روشن است که حداقل برخی از این اخراج شده "حرفه ای محدود" حرکت برای CMOs نیز هست.

بنابراین من می خواهم به آدرس زیر به جدید CMOs وجود دارد که به تازگی یک شرکت با یک رابطه آژانس موجود پیوسته. با بیش از 100 CMOs در هشت سال گذشته کار کرده، هفت نکته دیگر برای همکاری با آژانس وقت من است.
1. رعایت اول و دوم را تغییر دهید

من فکر می کنم که "انجام کاری" بهتر است فکر می کنم بسیاری از CMOs های تازه ضرب "چیزی انجام دهند." آنها فرض کنیم که آنها را به شرکت "ایجاد تغییرات" آورده شده است و که عملکرد اولیه خود را چگونه به سرعت و چگونه به طور چشمگیری آنها "چیزهای." قضاوت خواهد شد

در حالی که من مطمئنم که درست است که برخی از مدیران اجرائی ابتدا قاضی CMO جدید خود را با سرعت تغییر من استدلال می کنند که این نشانه ای از مدیر عامل شرکت نابالغ است اکثر مدیران اجرائی نتایج، طولانی مدت بیش از تغییرات کوتاه مدت به خاطر تغییر ترجیح می دهم.

بهترین CMOs مجموعه انتظارات با مدیر عامل شرکت بلافاصله خود را نشان می دهد که آنها برنامه ای برای مشاهده وضعیت برنامه های بازاریابی خود را قبل از آنها ایجاد تغییرات (در صورتی که در همه).

برای یک رابطه آژانس می کنم CMO باید متعهد به حداقل سه ماه از همکاری نزدیک با آژانس قبل از تصمیم گیری به دو پایین را در سازمان موجود و یا باز کردن RFP (درخواست برای پیشنهاد) برای پشتیبانی جدید. این CMO فرصتی برای دیدار با کارکنان سازمان ارزیابی خود تفکر استراتژیک بررسی گزارش و ارزیابی خود پاسخ می دهد.
2. قیمت نسبی است

باز هم، بسیاری از CMOs جدید به نظر می رسد به فکر می کنم اگر آنها در می توانید صرفه جویی در هزینه شرکت, که آنها انجام درست باشد باید. البته با آژانس، اغلب آنچه شما برای, است که چرا سازمان های بهتر به طور معمول اتهام پول زیادی پرداخت کنید.

مربی NBA است که معامله LeBron James برای زن و شوهر پیش نویس اواخر دور تراکم بیش از حد طولانی در رأس آخرين می همین امر CMO که منحصرا در هزینه آژانس بر اساس تصمیم گیری می کند.

این بدان معنا نیست که CMO فقط آژانس قرارداد بدون سوال قبول باید و سازمان های مشابه برای اطمینان از قیمت در محدوده مناسب خرید مقایسه بیش از حد خوب است. سازمان های، با این حال، باید در نظر گرفته شود نه تنها در قیمت است، اما در ارزش یعنی چقدر پول اضافی آژانس مشتری در مقابل یکی دیگر از آژانس ساخت است.

تنها پس از تجزیه و تحلیل هزینه و ارزش قرارداد آژانس باید تبدیل به موضوع مربوطه برای CMO در نظر بگیرید.
3. تحکیم ذاتی نیستند

به عنوان فن آوری ها، دستگاه ها و کانال های قطعه، تعداد دفاتر و فروشندگان CMO با کار باید می تواند است به نظر می رسد قریب به اتفاق قربانیان است. ، بنابراین، استنتاج طبیعی برخی از CMOs جدید تصمیم به بسیاری از سازمان های به یکی در تلاش برای کاهش زمان و افزایش هماهنگی دارد.

این به خوبی کار می کنند فرض کنید شما یک سازمان است که کارشناسان موضوع ماده در سراسر کانال های چندگانه و قرار است تا در واقع هماهنگی داخلی و یا خارجی موثر.

اغلب، با این حال، من دیدن CMOs تثبیت تصمیم بدون توجه به اینکه آژانس مگا جای خود بسیاری از آژانس های تخصصی واقع است تجربه یا ساختار برای انجام کار.

چند سال پشت، به عنوان مثال، ما را از دست داده مشتری بازاریابی موتور های جستجو که CMO جدید برای تحکیم با یک آژانس کار (SEM). یک روز پس از ما دریافت اخطار از مشتری، ارسال در Craigslist از سازمان جدید به شدت در تلاش برای استخدام کسی به خود عضو تیم اول عشق و دوستی دیدیم!
4. در خانه خوب ذاتی نیست

بنابراین من نمی خواهد که استدلال تکرار من در طول نسبی جوانب مثبت و منفی از خانه تیم در مقابل دفاتر، نوشته شده است. کفایت می گویند، فقط به دلیل شما می توانید در منابع داخلی و اجازه دهید آژانس شما، که شما باید به این معنا نیست.

برخی از CMOs جدید فکر می کنم اگر آنها امپراتوری کارکنان گزارش به آنها را نداشته باشند، که آنها نوعی واقعا CMO نیست. در واقع، بنابراین وجود احتمالا انگیزه نافرمانان سلام که در برخی از شرکت های سطح C با بیشتر کارکنان بیشتر قدرت دارد مطمئنم



نویسنده : Omid تاریخ : جمعه 14 اسفند 1394

امنیتی نرم افزار تلفن همراه: خطرات و مسئولیت های
بسیاری از کارشناسان می گویند دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و قرص PC را جایگزین خواهد شد. برخی فکر می کنم این چند ماه را; دیگران می گویند چند سال. من استدلال می کنند که دو اردوگاه در اشتباه هستند: معتقدم آن است اتفاق افتاد.

"ولی صبر کنید، ایتان! مردم هنوز هم با استفاده از لپ تاپ خود را--آنها آنها را در دفتر خود برای انجام مشق شب استفاده کنید و شما احتمالا یکی را برای نوشتن این پست وبلاگ استفاده شود. " این درست است. مانند بسیاری دیگر, هنوز هم لپ تاپ من برای کار نوشتن مقالات و یا پست های وبلاگ ایجاد استفاده کنم اما من استفاده از آن بسیار کمتر از من فقط یک سال پیش.

گوشی های هوشمند در واقع بسیاری از من محصولات دیگر، نه فقط کامپیوتر جایگزین. این شد دوربین, MP3 پلیر, کنسول بازی قابل حمل, روزنامه و برای برخی از, آن را حتی جایگزین های تلویزیون. به همین دلیل ایده همراه اول پذیرفته شد به راحتی در صنعت و چرا همه سرمایه گذاری در ساخت برنامه های موبایل برای کسب و کار خود است.

هنگامی که شما نرم افزار نصب شده در تلفن مصرف کننده و یا کارمند خود را بدون در نظر گرفتن اینکه آیا app خود را متمرکز بر اجتماعی, مالی, تجارت الکترونیکی و یا حتی مراقبت های بهداشتی آن شما قدرت زیادی می دهد. آنها آن را هنگامی که شما فشار یک پیام، بررسی؛ بسیاری حتی آن در عرض چند دقیقه انجام خواهد داد. آنها کسب و کار خود همه جا را.
همراه با قدرت بزرگ مسئولیت بزرگ

اگر چیزی می توانید مطمئن باشید از در این صنعت وجود دارد، آن که موفق تر کنید و بیشتر مردم استفاده از نرم افزار خود را، cybercriminals بیشتر سعی خواهد کرد برای حمله به آن است. هنگامی که برنامه خود را به خطر بیافتد می شود، کسب و کار شما نهفته می catastrophically. با توجه به "2015 هزینه از داده نقض مطالعه" از موسسه Ponemon، متوسط هزینه سازمانی نقض دادهها در سال 2015 3.8 میلیون دلار بود.

اگر نقض داده ها به اندازه کافی بد نیست، یکی دیگر از سناریو های ترسناک به اشتراک بگذارید: آسیب پذیری در برنامه شما می توانید در واقع معرفی خطر اضافی به حریم خصوصی کاربران خود را. این آسیب پذیری های بالقوه ممکن است حمله مخرب را به استفاده از مجوز با توجه به درخواست شما برای دسترسی به دیگر مناطق تلفن اجازه می دهد. می توان تنها تصور آسیب اعتباری است که می تواند کسب و کار رنج می برند اگر اطلاعات خصوصی کاربران و عکس از گوشی های خود را از طریق نرم افزار عیب بیرون درز.
وحشی غرب امنیت تلفن همراه نرم افزار

شما به معنای واقعی کلمه قرار بخشی از کسب و کار شما در دست مصرف کنندگان خود را هنگامی که درخواست شما را از طریق فروشگاه های نرم افزار توزیع. شما هر کس برای دسترسی به کسب و کار شما اجازه داده اند. این همان است که کسب و کار خود را از طریق وب سایت شرکت خود را در معرض زیرا که در یک محیط متمرکز و قابل اعتماد از اشخاص غیر مجاز محافظت شده ذخیره شده است.

این دوره جدید اجازه می دهد تا cybercriminals به راحتی به کد برنامه خود و تجزیه و تحلیل آن برای پیدا کردن آسیب پذیری و کار خود را بسیار ساده تر ساخت و افزایش خطر برای سازمان شما. در واقع با توجه به گزارش "دولت 2016 امنیت نرم افزار"، 90 درصد از 126 برنامه آزمایش دو آسیب پذیری بحرانی امنیتی بود. این آمار وحشتناکی است که ضرورت امنیت نرم افزار تلفن همراه نشان می دهد است.

This is a good translationThis is a bad translation.




نویسنده : Omid تاریخ : چهار شنبه 5 اسفند 1394

هزینه واقع آگهی
سوپر جام فقط یک بازی بزرگ برای بازیکنان NFL، اما برای تبلیغ کنندگان که می خواهند به رسمیت شناختن ملی نیست. بدون شک، بازی مخاطبان گسترده و زنده می رسد. اما بحث در محافل مورد بودن برچسب قیمت ارزش نقل بازاریابی وجود دارد.
این سال تبلیغات رکورد بالایی از 5 میلیون دلار در هر 30 ثانیه نقطه برای علامت های تجاری به دنبال لکه های ملی با توجه به منابع مختلف رسید.

 

که قیمت هزینه واقع آگهی، تبلیغات اطراف تبلیغ و دیگر جنبه های لازم برای ایجاد یک کمپین تبلیغ سوپر جام موفق ایجاد را شامل نمی شود. در مجموع، یک منبع گفت کمپین بزرگ کامل بازی می تواند بیش از 30 میلیون دلار هزینه.

 

به گفته تحلیلگر فورستر اصلی ناخن جیم "من همیشه ارزش آن به آنچه به شما می توانید با آن دیگر 5 میلیون دلار در انواع دیگر از برنامه های تلویزیونی در مقایسه با مورد سوال است".

 

"اگر شما را به مدیر بازاریابی و یا مدیر عامل، گفت:" ما قصد داریم به صحبت کردن با مشتریان خود را امسال دقیقا نیم دقیقه. سپس ما در حال رفتن به انجام ندادن تا شاید سال آینده ' شما زیادی که همه چیز کاملا در آتش سوزی که 30 ثانیه. شرط بندی کنید "-Alchin تاد، استراتژیست ارشد خلاق، مردم

 

ناخن گفت که با توجه به قیمت بالای تبلیغات در سوپر جام برای خرید چند تبلیغات برای سری نخست زمان امتیاز بسیار موثر ممکن است.

 

مهم است به یاد داشته باشید که تمام تبلیغات درگیر هستند بهترین خود را پا به جلو در سوپر جام کمتر احتمال دارد برای نام تجاری شما را به ایستادگی کردن, گفت: تاد Alchin، استراتژیست ارشد خلاق و شریک برای سازمان های رسانه ای خلاق مردم است قرار دادن است. نام تجاری نیز به پول و منابع برای ارتکاب به بیش از فقط تبلیغات در سوپر جام است. گاهی اوقات، سوپر جام موافقت نامه شامل تعهدات تبلیغات برای رویدادهای دیگر در همان شبکه پخش.

 

"اگر شما را به مدیر بازاریابی و یا مدیر عامل، گفت:" ما قصد داریم به صحبت کردن با مشتریان خود را امسال دقیقا نیم دقیقه. سپس ما در حال رفتن به انجام ندادن تا شاید سال آینده ' شما زیادی که همه چیز آتش کاملا در 30 ثانیه شرط بندی "Alchin گفت. "استراتژی صدا نیست. بازاریابی نیاز به تکرار و طول عمر از آن بیشتر. شاید آن شبیه با توجه به ازدواج فقط در روز عروسی است."
هنوز از آگهی SunTrust به نظر می رسد در سوپر جام.
منبع: SunTrust
هنوز از آگهی SunTrust به نظر می رسد در سوپر جام.

 

در عین حال ناخن که سوپر جام منحصر به فرد است زیرا این تساوی مخاطبان زیادی به زندگی در دوران اشاره کرد که مصرف کنندگان به طور گسترده ای DVR برنامه نویسی و رد شدن آگهی. این سال رادیو تلویزیون سی بی اس، در تلاش است تا برای شرکت ها برای بهره برداری از مخاطبان به زندگی بدون توجه به اینکه آیا آنها پخش در تلویزیون و یا دیجیتالی ممکن است.

 

برای اولین بار سی بی اس است امکان تبلیغات ملی برای خرید هر دو نقطه تلویزیون ملی و آگهی خود را به نظر می رسد در زمان واقعی در آن جریان دیجیتال رومیزی قرص و از طریق برنامه سی بی اس ورزشی. قبلی فرنگی سوپر گزینه های بسته نرم افزاری بود و برای آگهی های زمان واقعی اجازه نداد.

 

حتی بیشتر از آن، تبلیغات یک رویداد در و از خود ناخن گفت:.

 

"تبلیغات به عنوان جدایی ناپذیر به برنامه به عنوان بازی شده اند" گفت: ناخن. "مردم واقع توجه. به که وزن دارید."

 

محقق بازار عامل زمینه گفت که اگر چه در بررسی های خود نشان داده اند که 39 درصد از millennials "برش طناب" هستند آنها تلویزیون کابلی در خانه ندارد اکثریت هنوز هم می گویند آنها نمی خواهند برای خلاص شدن از اشتراک کابل خود را به دلیل حوادث زندگی می کنند مانند سوپر جام. در بالای آن، 97 درصد از پاسخ دهندگان گفته آنها "به شدت موافق" یا "موافقت با بیانیه که آنها لذت بردن از آگهی های سوپر جام".

 

فراهم می کند بازی "رسیدن عظیم در جهان هم ریخته وجود کاهش مقیاس،" گفت: شرکت تحقیقاتی MoffettNathanson شریک Michael Nathanson. "آن با ارزش تر است."

 

آرزوی مرگ شرکت قهوه
نیویورک راه اندازی نقطه تجاری سوپر جام برنده
دنور گزارشی بازیکن خط حمله Peyton منینگ (18) به قسمت قبل از قهرمانی فوتبال بازی علیه میهن پرستان نیوانگلند در ورزش فیلد در بالا مایل پیاده روی.
نیروهای بازار پشت دیوانه قیمت های سوپر جام
داخل سوپر جام مخفی سایبر-ops HQ

 

 

یکی از جنبه های بیشتر است که ممکن است قیمت بالای آگهی سوپر جام ارزش آن را هنوز هم وجود دارد: رسانه های دیجیتال. شرکت آگهی خود را قبل و بعد از بازی به مخاطبان بزرگ گسترش بیشتر اثربخشی مبارزات انتخاباتی خود را حمایت می کنند. علامت های تجاری نیز دیجیتال سیستم عامل به ترویج ایده های پشت شرکت خود را بسازیم.

 

برای اولین بار SunTrust امسال در طول بازی بزرگ تبلیغاتی می خواهد شد. بانک آگهی در گرفتن آمریکایی ها را به تعهد به سلامت مالی بهتر تمرکز کنید. در حالی که شرکت در حال پخش است به محاکمه و درست سوپر جام آگهی استاندارد، مانند لحظه های heartstring کشیدن یا ستارگانی برای رساندن پیام خود آن معتقد است آن آگهی "نگه داشتن نفس" طنین انداز خواهد شد در طول یدلایمخیرات فوریه 7 50 کاسه سوپر پخش.


:: برچسب‌ها: Branding,

نویسنده : Omid تاریخ : چهار شنبه 5 اسفند 1394

ماژول در هنرهای

استفاده از ماژول در هنرهای زیبا پرورش طولانی در میان فرهنگ های گوناگون است. در معماری کلاسیک باستان فرنگی ماژول به عنوان واحد استاندارد اندازه گیری برای proportioning عناصر ساختمان استفاده شده است. به طور معمول ماژول را به عنوان یک نیم قطر شفت پایین ستون کلاسیک تاسیس شد. تمام اجزای دیگر در نحو سیستم کلاسیک به عنوان کسر و یا چند که ابراز می شد. در ساخت و ساز سنتی ژاپنی, اندازه اتاق اغلب با ترکیب استاندارد برنجکمپین تشک و تاتامی نام تعيين شد; ابعاد استاندارد یک تشک حدود 3 فوت توسط 6 پا, که نسبت کلی شکل خمیده انسان تقریبی است. ماژول بنابراین نه تنها دستگاه متناسب برای استفاده با عناصر سه بعدی عمودی اما دو بعدی ابزار برنامه ریزی نیز می شود.

پیمانهای بودن به عنوان وسیله اندازه گیری ذاتی به انواع خاصی از ساختمان است. به عنوان مثال، جاییکه ثابت ابعاد آجر لزوما عملکرد ابعاد است که مضربی از واحد اصلی ساخت آجر است خود طبیعت مدولار. آجر اتصال به یکدیگر به شکل دیوار و سطوح نیز منعکس کننده تعریف دوم پیمانهای بودنتبدیل یعنی استفاده از واحد های استاندارد است که اتصال فیزیکی به یکدیگر به شکل ساخته های بزرگتر.

با ظهور مدرنیسم و تکنیک های پیشرفته ساخت و ساز در قرن بیستم این تعریف دوم تبدیل پیمانهای بودن ویژگی ترکیبی-نگرانی موضوعی در حق خود. مدرسه پارادايم، مدولار توسعه در 1950s میان دایره مجسمه سازان که مجسمه و ویژگی های معماری از واحدهای تکراری بازیگران در بتن ایجاد کنید. یک دهه بعد پیمانهای بودن مستقل هنری خود تبدیل شود، به عنوان چند مینیمالیستی مهم هنرمندان آن اتخاذ به عنوان موضوع اصلی خود را. توسعه مدل های تولید صنعتی و هدف تحقیق معماری پیشرفته ساختمان مدولار از همین سال.

پیمانهای بودن متوجه شدهفرصت است علاقه تجدید شده میان طرفداران ModulArt فرم هنر مدولار در که قطعات می توان جسمی رفته،، حذف و یا اضافه شده به. پس از چند آزمایش های جدا شده در ModulArt شروع در 1950s، [22] هنرمندان مختلف از 1990s تا به بررسی این شکل انعطاف پذیر و قابل تنظیم و co-creative هنر است. [




نویسنده : Omid تاریخ : شنبه 18 مهر 1394

Amazon AWS


شفق قطبی از زمین تا به ادغام با زیرساخت AWS برای اجرا در بالای آن، به عنوان دیگر خدمات RDS مهندسی است. این اجازه می دهد تا شفق قطبی به بهره برداری کامل از سیستم ذخیره سازی S3 AWS افزونگی سه مرکز داده و بسیاری از دیگر AWS خدمات، از جمله مدیریت کنسول و تبدیل تاسیسات. RDBMS بالاتر انجام با دسترسی بهتر به دلیل استفاده از آن را از S3 را با آن "nines 11" از در دسترس بودن (يعنى 99.999999999%) است.

شفق قطبی با پشتیبانی از بسیاری از شخص ثالث فروشندگان، مانند تابلو تماشاچی و Talend، با بیشتر به دنبال وارد کرده است. سازگاری کامل با RDS برای خروجی زیر (به عنوان مرکز اثبات شده توسط بسیاری از آداپتورهای اولیه پیش نمایش) دارد و همچنین پشتیبانی از اتصالات MariaDB. AWS همچنین نرم افزار سازگاری با خروجی زیر، بنابراین برنامه ها و نرم افزار شخص ثالث است که در حال حاضر بدون تغییر اهرم بانک اطلاعاتی در شفق قطبی عملا اجرا خواهد شد دارای اعتبار است. AWS ابزار انتقال ساده، تک مرحله (از طریق کنسول مدیریت) به خروجی زیر در RDS تبدیل به شفق قطبی سفارشی ارائه می دهد. شفق قطبی را ادغام تنگ با ابر زیرساخت لينک به آن می دهد کارایی بالا بازیابی سریع، مقیاس پذیری به 64TB از ذخیره سازی و دسترسی--همه در یک قیمت پایین تر از دیگر محصولات RDS نقطه.

حرکت نزولی از شفق قطبی حداقل است. برخی از ویژگی های مانند رمزنگاری در بقیه آمدن در آینده ای نزدیک وجود دارد. علاوه بر این، حرکت از موتورهای RDBMS دیگر غیر از خروجی زیر (مانند مایکروسافت گذاشتن و سرور، اوراکل و PostgreSQL) زمان بیشتر و تلاش برای تبدیل به شفق قطبی نیاز دارد.

پیش نمایش آن وعده های معامله بزرگ ماموریت بحرانی، مقیاس پذیر را نشان می داد. علاوه بر (از هر دو AWS و دیگران مانند لاجوردی مایکروسافت و اوراکل پایگاه داده ابری) علیه ارائه شده رقابتی سخت را هل دادن، آرورا استاندارد AWS RDS تبدیل خواهد شد و بسیاری ازشریک برنامه های کاربردی به اهرم ابر زیرساخت به دنبال جذب کند. برای بسیاری از پیش فرض برنامه قبلا محسوب نمی برای اجرای آزمایشی این دلایل که شفق قطبی بازی در بازار DBMS نه تنها به عنوان یک جایگزین برای پیاده سازی dbPaaS فعلی (قتل موثر RDS برای MySQL) اما به عنوان یک جایگزین جدی تغییر می شود معتقدیم.




نویسنده : Omid تاریخ : شنبه 18 مهر 1394

Martian Movie and NASA

من واقعا عاشق "مریخ،" هیجان انگیز پرشین بیابان مورد فضانورد که در مریخ رشته می شود. من تا آنجا که من آن بهترین فیلم فضای فیلم وقت من نام آن را دوست داشت.

اما این احساس گرم و راضی دوم اعتبارات شروع به رول ناپدید شد.

آسان است برای دیدن چرا اقتباس فیلم بسیار تحسین و ستایش از جامعه علمی و فضای واز است. بررسی درخشان خود من تا حد زیادی ریشه از داستان توجه به جزئیات علمی و واقع گرایی است که اغلب فیلم های علمی تخیلی گم شده است. تمام فن آوری ناسا در مورد در کتاب و یا در فیلم اقتباسی را بر نمونه های فعلی و آینده از چیزی که واقعی است.

بهترین از همه، "مریخ" چه ماموریت واقعی به مریخ ممکن است شبیه به تصویر می کشد. اما در پایان فیلم احساس وحشتناک و غرق شدن شور و شوق من جایگزین: من یاد ناسا nasa   تنها اسکلت برنامه مریخ واقعی در محل و عملا هیچ آن را به واقعیت بودجه است.

نه می تواند به این ترتیب بنظر می رسد. ناسا شدت ما که آن را به ارسال انسان به مریخ در 2030s رفتن به یاد. و البته آن را به مواد مخدره اطراف "مریخ" مردم به هیجان در مورد مریخ hooking است




نویسنده : Omid تاریخ : دو شنبه 13 مهر 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به Customer Relationship Management (CRM) مي باشد.